quote:
Op maandag 15 maart 2004 08:37 schreef Knuffelbeer25 het volgende:
Het is zeker heel erg herkenbaar, na twee jaar aan de kant gezet. We konden altijd heel erg goed met elkaar opschieten. Maar nog dezelfde avond is ze met een ander ervandoor gegaan.
Ze wilt ook heel graag vrienden blijven, maar volgens mij moet je eerst heel goed zorgen dat je zelf weer gelukkig bent. Want ik heb nu een maand lang gehoopt dat het misschien voor een avondje zou zijn geweest, maar niets is minder waar... Als je zelf weer sterk genoeg bent de emoties zijn bekoelt dan pas moet je denk ik gaan kijken of je nog wat vriendschap kunt opbouwen.
Misschien klinkt het wat egoïstisch, maar je moet je eigen geluk nastreven! En bij mij doet het alleen maar pijn om bij haar te zijn de gevoelens voor haar kunnen niet wegzaken. Bij elk contact komen ze weer omhoog...
Dus heb ik besloten om voor mijn eigen geluk te gaan en ook dat is helemaal niet makkelijk want ik mis haar nog steeds verschrikkelijk!
Hopelijk heb je hier iets aan veel sterkte in ieder geval!!!
OVERSCHOT van gelijk !
Ik heb het ook meegemaakt, topic staat hier ook ergens "gedumpt ..." noemt het ...
Vriendin was er vandoorgegaan met een ander (zelfde avond als het ware) ...
Ook niet weten wat te doen, denken dat het leven geen zin meer heeft etc ...
De mensen van Fok! hebben me toen ook uitstekend geholpen ... Ik ben terug beginnen weggaan, al de vrienden die ik "had laten vallen" terug opgezocht ... en terug van mijn leven geprofiteerd ...
2 weken heeft het geduurd, en ik ben van het grote verdriet verlost ... ik mis ze soms nog wel, maar dat slijt ... uit het oog uit het hart zeggen ze altijd, en ik ga het nog gaan geloven.
Doe gewoon waar je zin in hebt, laat dat meisje links liggen (lijkt moeilijk, maar is voor de moment voor JOU het beste) ... Vrienden worden lukte in mijn geval niet ... moest het bij jou wel lukken ... zoveel te beter (of juist niet, daar kan ik niet op antwoorden).
Veel sterkte in ieder geval
![]()
P.S. : Marco Borsato - Ik leef niet meer voor jou ... (dit liedje heeft mij er veel terug bovenop geholpen:))
Sterkte !