hoeft ook niet vrijwilligquote:Op donderdag 18 maart 2004 14:14 schreef Keano het volgende:
[..]
Daar ga ik niet aan meewerken ben ik bang!![]()
na 24 uur kan je je eigen post niet meer veranderen dan moet een modje dat doenquote:Op donderdag 18 maart 2004 15:59 schreef Rickage het volgende:
je kan toch je eigen post gewoon veranderen?..of heb ik dat nu mis?haha..mja..bedankt nicomart..!
haha, toch is mijn naam mooierquote:Op woensdag 17 maart 2004 19:07 schreef Fugie het volgende:
[..]
nee, was grumpy sorry. namen lijke zo op elkaar![]()
ochja, 3-0 voor bij rust nu 3-3. Geloof niet dat ik nog ga winnen :'(
[warcraft peon]quote:Op donderdag 18 maart 2004 01:48 schreef engessa het volgende:
En Vision, zou je in mijn OP Tito willen vervangen door Engessa (143571) en het teamID van Rickage willen verbeteren (zie 3 posts hoger). BVD
You have performed well, my young apprentice. May the Force be with you!quote:Op donderdag 18 maart 2004 20:17 schreef Vision het volgende:
[..]
[warcraft peon]
It has been done
[/warcraft peon]
ik zou het persoonlijk opvatten...quote:Op vrijdag 19 maart 2004 10:17 schreef Smoerf het volgende:
EVILMAV WIL NIET TEGEN MIJ SPELEN
Hij heeft mijn friendly geweigerd
leuk persberichtquote:Op donderdag 18 maart 2004 20:32 schreef GRUMBLER het volgende:
Mijn Persbericht:
17-03-2004 4-0 overwinning in de Fok!Cup
Vandaag werd eigenlijk relatief gemakkelijk gewonnen van Laar 88 in de eerste wedstrijd van de nu al legendarische Fok!Cup.
Laar 88 had alles op verdedigen gezet en ondanks onze aanvallende intenties kwamen we er in het begin maar moeilijk door. Een discutabele penalty en een mooie vrije trap van Jan Merhottein zorgden voor een 2-0 ruststand.
Na rust scoorde hij nog 1 goal een (engelse) hattrick. Ivica Drageljevic viel behalve een goal ook nog uit met een blessure en staat 2 weken aan de kant.
ik ben al in polonaise het hele huis doorgelopenquote:Op vrijdag 19 maart 2004 12:14 schreef nicomart het volgende:
leuk persberichtzal vision mooi vinden
haha ach volgende keer meer geluk tochquote:Op vrijdag 19 maart 2004 12:51 schreef Vision het volgende:
[..]
ik ben al in polonaise het hele huis doorgelopen
Ik betwijfel hetquote:Op vrijdag 19 maart 2004 12:53 schreef nicomart het volgende:
haha ach volgende keer meer geluk toch![]()
met volgende keer bedoelde ik natuurlijk niet volgende weekquote:Op vrijdag 19 maart 2004 12:55 schreef Vision het volgende:
[..]
Ik betwijfel het
Ik blijf gewoon net zo lang mee doen tot ik een keer een wedstrijd gewonnen heb![]()
Ik wacht gewoon tot ik een paar fatsoenlijk trainbare YP's heb die ik voor mijn middenveld kan gebruiken. Tegen die tijd maak ik wel kans om wat wedstrijden te winnen
Betwijfel of dat nog lukt, maar je hebt gelijk trainen trainen en trainen en geluk met je YP en slim investeren daar kom ja al een heel eind mee, voor de rest de regels een beetje kennen wil ook wel helpen, maar als ik al kijk hoe sterk de teams al worden in de lagere klasses moet je wel heel goed zijn of heel veel geluk hebben wil je nog naar de eredivisie kunnen promoveren.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 13:00 schreef nicomart het volgende:
[..]
met volgende keer bedoelde ik natuurlijk niet volgende weekde volgende keer als je een fatsoenlijk team hebt
nee hoor ik zit te dollen.. mijn team stelt ook nog bar weinig voor, maar het is nu gewoon investeren in de toekomst. Lekker veel en op 1 ding trainen en dan komt het zo langzaam aan best goed.. over een jaar of 10 in de eredivisie met heel fok!?
![]()
mooi zoquote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:40 schreef Smoerf het volgende:
westrijd geregeld
Smoerf - EvilMav (17612872)
Poule 5
Hup RedGuy.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:38 schreef engessa het volgende:
Mijn eerste officiele Cupwedstrijd in Poule 2: Engessa - Redguy (17599321)!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |