abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 maart 2004 @ 22:10:51 #76
32422 engessa
Who's dirty?
pi_17764146
quote:
Op dinsdag 16 maart 2004 18:14 schreef nicomart het volgende:
hey dat was me verdikkie niet eens opgevallen!! anders wisselen wij 2 af.. ik speel de eerste wedstrijd en dan doen jij de 2e.. en ik de 2e weer en zo door tot we samen kampioen zijn geworden
Hmm. dat is op zich wel een idee. Maar het maakt mij niet uit dat ik niet mee doe, nu kan ik lekker zeuren dat ik zo'n tekort aan oefenwedstrijden heb zodat iedereen mij uit gaat dagen en ik lekker de beste uit kan zoeken.

Maar ik blijf eerst nog even reserve, je zult altijd zien dat er iemand uitvalt (laat niets meer van zich horen, gaat failliet of wat dan ook).
pi_17764383
quote:
Op dinsdag 16 maart 2004 22:10 schreef engessa het volgende:

[..]

Hmm. dat is op zich wel een idee. Maar het maakt mij niet uit dat ik niet mee doe, nu kan ik lekker zeuren dat ik zo'n tekort aan oefenwedstrijden heb zodat iedereen mij uit gaat dagen en ik lekker de beste uit kan zoeken.

Maar ik blijf eerst nog even reserve, je zult altijd zien dat er iemand uitvalt (laat niets meer van zich horen, gaat failliet of wat dan ook).
Heb je mailtje gezien.. zijn we weer up-tp-date...

maar anders kijken we wel even... misschien dat je dan de halve finale ofzo kan spelen.. gaat op een gegeven moment natuurlijk zo vervelen al dat winnen
  dinsdag 16 maart 2004 @ 22:43:07 #78
13337 GRUMBLER
It is I.....
pi_17765051
quote:
Op dinsdag 16 maart 2004 22:10 schreef engessa het volgende:

[..]

wil volgende week best tegen je oefenen
voor al die effort die je erin hebt gestopt
  woensdag 17 maart 2004 @ 10:36:02 #79
32422 engessa
Who's dirty?
pi_17771571
Even een laatste stand van zaken, Smoerf - EvilMav en Thunderbunny - Qyn worden dus volgende week gespeeld en van Tito - Redguy is nog niets bekend. Ik heb een mailtje naar Redguy gestuurd, hopelijk komt hier nog reaktie op. Helaas hebben wij van Tito geen mailadres, hij is enkel via HTmail te bereiken.

Ik zie trouwens net dat Tito voor het laatst ingelogt heeft op 9-3 dus ben ik bang dat we heb wel af kunnen schrijven. Redguy is wel actief, heeft bijvoorbeeld vandaag nog ingelogd op Hattrick dus die heb ik gelijk ook maar een HT-Mailtje gestuurd. Ziet er dus naar uit dat ik alsnog mee mag doen

En nogmaals, wil iedereen die GEEN nieuwsbrief heeft ontvangen een paar dagen geleden dit nog melden? Nico en ik zullen ongeveer iedere week een nieuwsbrief versturen met de officiele uitslagen en de nieuwe wedstrijden (deze zullen uiteraard ook wel hier verschijnen) maar het is toch makkelijk dat dit ook via de mail verspreid word.

[ Bericht 35% gewijzigd door engessa op 17-03-2004 10:48:09 ]
pi_17771925
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 10:36 schreef engessa het volgende:
Even een laatste stand van zaken, Smoerf - EvilMav en Thunderbunny - Qyn worden dus volgende week gespeeld en van Tito - Redguy is nog niets bekend. Ik heb een mailtje naar Redguy gestuurd, hopelijk komt hier nog reaktie op. Helaas hebben wij van Tito geen mailadres, hij is enkel via HTmail te bereiken.

Ik zie trouwens net dat Tito voor het laatst ingelogt heeft op 9-3 dus ben ik bang dat we heb wel af kunnen schrijven. Redguy is wel actief, heeft bijvoorbeeld vandaag nog ingelogd op Hattrick dus die heb ik gelijk ook maar een HT-Mailtje gestuurd. Ziet er dus naar uit dat ik alsnog mee mag doen

En nogmaals, wil iedereen die GEEN nieuwsbrief heeft ontvangen een paar dagen geleden dit nog melden? Nico en ik zullen ongeveer iedere week een nieuwsbrief versturen met de officiele uitslagen en de nieuwe wedstrijden (deze zullen uiteraard ook wel hier verschijnen) maar het is toch makkelijk dat dit ook via de mail verspreid word.
what he said
  woensdag 17 maart 2004 @ 14:29:07 #81
13337 GRUMBLER
It is I.....
pi_17776236
quote:
[b] text
welkom in onze poule engessa

[ Bericht 1% gewijzigd door GRUMBLER op 17-03-2004 14:40:05 ]
pi_17776895
Heb zin in vanavond!! uhm.. gedeeltelijk dan, want ik moet natuurlijk ook werken vanavond

maar ja... kijken of het wat wordt tegen HMS Arossel.. ben bang van niet.. Maar ach de bal is rond he

trouwens.. je ongeslagen reek van "dit team is 2 wedstrijden ongeslagen" (sorry ik ben er nogal trots op) word niet aangetast door de vriendschappelijke potjes he?
pi_17777012
quote:
Op dinsdag 16 maart 2004 03:10 schreef Vision het volgende:

[..]

dat was in die tussenweken tussen het seizoen in, en toen heb ik mijn gewone elftal laten spelen

Had het even opgezocht net, maar ik zag dat ik een van mijn allereerste oefenwedstrijden wel gewonnen heb met mijn b team. Dus het staat op 1 overwinning (en dat was tegen een maat van me die zijn team nog niet echt goed opgesteld had, 2-3 weken later heeft hij me alsnog dik ingemaakt)
Om nog ff hierop terug te komen... Waarom speelde jij toen met je gewone elftal? Want die hadden die zondag nog gebald neem ik aan?
Misschien een beetje late reactie maar kan een tip zijn voor het einde van dit seizoen.. die eerste woendag na de laatste zondag (klinkt gek maar je begrijpt me wel denk ik) kan je gewoon je B-team laten ballen, want die laatste zondag telt nog mee voor de training.. Nu heb je je wissels een week te weinig training gegeven... of je moet dan al condititie hebben getraind, maar dat vind ik persoonlijk ook wel zonde..
pi_17778056
Als ik het goed begrepen had, heeft RedGuy wel zijn tegenstander uitgedaagd, maar geen reactie teruggekregen.
  woensdag 17 maart 2004 @ 15:45:42 #85
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_17778204
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 14:55 schreef nicomart het volgende:
Heb zin in vanavond!! uhm.. gedeeltelijk dan, want ik moet natuurlijk ook werken vanavond

maar ja... kijken of het wat wordt tegen HMS Arossel.. ben bang van niet.. Maar ach de bal is rond he

trouwens.. je ongeslagen reek van "dit team is 2 wedstrijden ongeslagen" (sorry ik ben er nogal trots op) word niet aangetast door de vriendschappelijke potjes he?
nee wordt niet aangetast anders zou mijn: Het team is 8 duels ongeslagen en heeft 8 overwinningen op rij. verloren gaan en dat moet niet gebeuren he
  woensdag 17 maart 2004 @ 15:47:11 #86
8152 Gabberhead
Komm in mein Boot
pi_17778241
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 14:55 schreef nicomart het volgende:

Wees maar niet bang hoor
Ben benieuwd of mijn zootje ongeregeld er nog wat van gaat bakken. Heb er een hard hoofd in eerlijk gezegd.
En je ongeslagen status slaat inderdaad alleen op leaguewedstrijden. Dus in elk geval houden wij na vanavond onze win-streak
Oracle en Java ontwikkelaars hier melden! http://www.oracletoppers.nl of http://www.javatoppers.nl
Nu ook op http://www.flitspaal.nl
  woensdag 17 maart 2004 @ 15:58:48 #87
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_17778520
Nee, Tito heeft de uitdaging niet aangenomen.

Wat nu, win ik met 2-0?
The Most Incredible, Baby
pi_17778659
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 15:58 schreef RedGuy het volgende:

Wat nu, win ik met 2-0?
nou nu kan engessa dus wel meedoen.. je kan engessa met engessa's 11 uitdagen.. die had zichzelf uit het schema gehouden voor een mooi aantal.. denk dat er nu nog wel genoeg aanpassingen gemaakt kunnen worden zodat engessa mee kan doen
pi_17778705
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 15:47 schreef Gabberhead het volgende:

[..]

Wees maar niet bang hoor
Ben benieuwd of mijn zootje ongeregeld er nog wat van gaat bakken. Heb er een hard hoofd in eerlijk gezegd.
En je ongeslagen status slaat inderdaad alleen op leaguewedstrijden. Dus in elk geval houden wij na vanavond onze win-streak
whoohoo.. had het zelf ook kunnen weten want had ook 2 van mijn vriendschappelijk duels gewoon tussendoor en dan had het al op 4 moeten staan

maar gelukkig word het wel spannend dan
  woensdag 17 maart 2004 @ 16:11:38 #90
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_17778812
Voor alle Fok!kers veel succes dadelijk!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  woensdag 17 maart 2004 @ 16:41:35 #91
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_17779602
suc6 iedereen!
  woensdag 17 maart 2004 @ 16:47:44 #92
32422 engessa
Who's dirty?
pi_17779762
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 15:58 schreef RedGuy het volgende:

Wat nu, win ik met 2-0?
Euh.. nee. Ik val dan voor Tito in! Maar voor vanavond heb ik al een match, zal ik je (of jij mij) volgende week uitdagen?

* engessa is er trots op om in poule 2 te zitten! Move over jullie prutsers :p Hier komt de cupwinnaar.
pi_17779860
haha zie je wel in de finale engessa

ik bedoel.. wij kunnen tenslotte gewoon zeggen van oh de nummers 1 van de poule vallen af en de nummers 2 gaan door naar de volgende ronde.. of.. nee je moet verliezen hoor in de halve finale om in de finale te komen

veel succes tegen qyn(FC KVK) trouwens
pi_17779874
Leuk, heb vandaag net m'n nieuwe team gekregen. . !
Hoi.
pi_17779971
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 16:52 schreef pekel het volgende:
Leuk, heb vandaag net m'n nieuwe team gekregen. . !
dat is balen idd... ff wachten op de volgende cup dan.. en in de tussenweken ervaring opdoen tegen de deelnemers van nu

[ Bericht 3% gewijzigd door Psychonikeo op 17-03-2004 17:02:23 ]
pi_17780560
nog 13 minuten en dan begint de allereerste Fok! Hattrick Cup.

ik heb gekozen voor de uitermate laffe 4-5-1 opstelling met counteren als tactiek. Dit zal helaas de enige mogelijkheid zijn om ook maar iets te presteren tegen de superieure 11 van Grumbler

Al ga ik er vanuit dat ik nog steeds vierkant weggespeeld word
Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
pi_17780645
Ik ga straks bij iemand anders hattrick volgen dus ik zal er helaas niet bij zijn op IRC, de rest wel ff allemaal daar kijken natuurlijk! (#fokhattrick)

Succes allemaal!
"Some of the world's greatest feats were accomplished by people not smart enough to know they were impossible."
Alle GSM aanbiedingen overzichtelijk bij elkaar.
pi_17780963
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 17:32 schreef Ender_Wiggin het volgende:
hattrick is weer eens lekker traag
dat is het toch altijd als er vriendschappelijke en competitite duels gespeeld worden

ik heb al 7 minuten de 0 weten te houden, woohoo
Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')