Ik is toch wel voor engessa hoorquote:Op dinsdag 23 maart 2004 11:08 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Hup RedGuy.
oh ja dat had ik nog niet verteld.. het worden de eerste 2 van elke poule gaan door naar de volgende ronde.. aangevuld door de 4 beste nummers 3... zodat we mooi 16 mensen overhoudenquote:Op woensdag 24 maart 2004 12:26 schreef TimmyAsd het volgende:
volgende week weer vol programma bij de fok-cup neem ik aan? en gaan nou alsnog de eerste 2 in elke poule door?
Ah...da's wel een mooi planquote:Op woensdag 24 maart 2004 13:42 schreef nicomart het volgende:
[..]
oh ja dat had ik nog niet verteld.. het worden de eerste 2 van elke poule gaan door naar de volgende ronde.. aangevuld door de 4 beste nummers 3... zodat we mooi 16 mensen overhouden
quote:Op woensdag 24 maart 2004 14:54 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
Ah...da's wel een mooi plan
ja en dan uiteindelijk gewoon 24 kampioenenquote:Op woensdag 24 maart 2004 17:10 schreef GRUMBLER het volgende:
motto dus: zo veel mogelijk teams door
Ik ga ze de grond in schoppenquote:Op woensdag 24 maart 2004 18:26 schreef RedGuy het volgende:
Ah, Bennie Rijnders en Johnny Wulf.
engessa heeft het toch wel erg moeilijk zie ik... zonde hoorquote:Op woensdag 24 maart 2004 18:32 schreef RedGuy het volgende:
0-3.
Sorry engessa, als troost mag jij een beter rapport hebben.
Dat weet ik zo net nog niet, of ik winquote:Op woensdag 24 maart 2004 18:21 schreef thunderbunny het volgende:
zeker nu mn keeper geblesseerd is,en mn coach in het doel staat
mn opsetlling wel verkeerd geegaan ,wou 5-3-2 spelen en geen 5-2-3.
Dat win je dus nog wel
mn coach heeft toch al mooi een schot corner getikt met zn waardeloos keepen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |