Niet bij een programma als Idols, vind je het heel raar?!quote:Op zondag 14 maart 2004 20:34 schreef JohnDDD het volgende:
Tooske is wel een intelligente vrouw hoor...
het komt er alleen nooit zo uit...:o
Ja hij is mooi hoor !!quote:Op zondag 14 maart 2004 20:36 schreef BVO het volgende:
Zometeen weer 'Idols - The Day After'.
Ik heb een nieuw avatar.
Ik ook...quote:Op zondag 14 maart 2004 20:36 schreef BVO het volgende:
Zometeen weer 'Idols - The Day After'.
Ik heb een nieuw avatar.
Je blijft mooi hoorquote:Op zondag 14 maart 2004 20:39 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Ja hij is mooi hoor !!
Ik heb de mijne veranderd btw, ik loenste namelijk op die vorige, maar nu niet meer![]()
![]()
Het ziet er niet uit neequote:Op zondag 14 maart 2004 20:39 schreef d10n het volgende:
[..]
[offtopic]
Wat heeft Chazia Mourali met heur haar gedaan?
[/offtopic]
Het is lelijk he, dat dacht ik ook al... en waarom presenteert juist ZIJ de Achmea Kennis kwisquote:Op zondag 14 maart 2004 20:39 schreef d10n het volgende:
[..]
Ik ook...
[offtopic]
Wat heeft Chazia Mourali met heur haar gedaan?
[/offtopic]
Omdat ze haar imago wat wilden redden na de Zwakste Schakel denk ik. Zo van: kijk, ze kan ook leuk doen en met kids omgaan enzo...quote:Op zondag 14 maart 2004 20:42 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Het is lelijjk he, dat dacht ik ook al... en waarom presenteert juist ZIJ de Achmea Kennis kwis
Mij ook niet... en btw ik loens niet hoor!quote:Op zondag 14 maart 2004 20:40 schreef BVO het volgende:
[..]
Je blijft mooi hoor
Ik heb vandaag meerdere mensen horen zeggen dat Maud ook loenst, het is mij nog nooit opgevallen.
Het is ook best wel een aardige vrouw hoor, alleen dat bitcherige imgao is zo gemaaktquote:Op zondag 14 maart 2004 20:43 schreef d10n het volgende:
[..]
Omdat ze haar imago wat wilden redden na de Zwakste Schakel denk ik. Zo van: kijk, ze kan ook leuk doen en met kids omgaan enzo...
Wagner Commercial? hoe gaat tie?quote:Op zondag 14 maart 2004 20:47 schreef d10n het volgende:
[nog iets verder off-topic]
Die Wagner-commercial is echt om te kotsen
[/nog iets verder off-topic]
Die met dat Amerikaanse gezin met hun "Real American Pizza". Je kent 'm vast wel....quote:Op zondag 14 maart 2004 20:49 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Wagner Commercial? hoe gaat tie?
Dat ze op een gegeven moment iets zeggen van Is dat dat land naast Nederland?.?quote:Op zondag 14 maart 2004 20:50 schreef d10n het volgende:
[..]
Die met dat Amerikaanse gezin met hun "Real American Pizza". Je kent 'm vast wel....
"What's Duitsland?"quote:Op zondag 14 maart 2004 20:51 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat ze op een gegeven moment iets zeggen van Is dat dat land naast Nederland?.
Ow die.. ja die ken ik wel... maar ik heb me er niet zo aan gestoort dan.. als ik het niet onthouden heb..quote:Op zondag 14 maart 2004 20:51 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat ze op een gegeven moment iets zeggen van Is dat dat land naast Nederland?.?
Dat is idd een vervelendequote:Op zondag 14 maart 2004 20:52 schreef d10n het volgende:
[..]
"What's Duitsland?"
"That's that little country next to the Netherlands"![]()
Die nieuwe van Axe is welquote:Op zondag 14 maart 2004 20:53 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat is idd een vervelende![]()
Al vind ik de meeste reclames de laatste tijd om van te.
Nog niet gezien. Vertelquote:Op zondag 14 maart 2004 20:55 schreef d10n het volgende:
[..]
Die nieuwe van Axe is wel![]()
Zweet, lekkere wijven en harde tepelsquote:Op zondag 14 maart 2004 20:56 schreef BVO het volgende:
[..]
Nog niet gezien. Vertel.
Die zijn iddquote:Op zondag 14 maart 2004 20:56 schreef dunn0w het volgende:
De aller ergste is nog wel die van Frisia financieringen of van Post Kredit.. BAH
Maargoed we dwalen af... back to Idols...
.. Idols the day after..
Ik mis geen reclameblok meerquote:Op zondag 14 maart 2004 20:57 schreef d10n het volgende:
[..]
Zweet, lekkere wijven en harde tepels
Need I say more?
Inderdaad Suzan.quote:Op zondag 14 maart 2004 20:56 schreef dunn0w het volgende:
De aller ergste is nog wel die van Frisia financieringen of van Post Kredit.. BAH
Maargoed we dwalen af... back to Idols...
.. Idols the day after..
Ja die reclame kan ik me ook dood aan ergeren..quote:Op zondag 14 maart 2004 20:57 schreef BVO het volgende:
[..]
Die zijn idd. "En ook nog een nieuw truitje...
"
![]()
Ik vond Life and Cooking vandaag trouwens ook een leuke Day After.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |