Ehm... you've got mailquote:Op dinsdag 16 maart 2004 09:34 schreef Doc het volgende:
[..]
Dit gaat niet over mij zo te zien: ik heb m'n antwoord apparaat al tijden uit staan en heb geen mail ontvangen![]()
Kama, ik moet jou trouwens wel spreken: heb je vrijdag wat te doen? Der Ulx is in het land...
Geloof me, daar loopt genoef rond.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 15:23 schreef Chadi het volgende:
[..]
Wat loopt er in Jong Ajax eigenlijk dat we volgend jaar kunnen gebruiken ..wat loopt er in de A1 en B1?
Eens, ik denk dat Ibrahimovic na volgend jaar bij Ajax vertrekt. Als 'ie nu een nieuw contract zou tekenen, zou dat niet met een afkoopsom van 50 miljoen euro zijn, maar de helft of een derde daarvan. Laat 'm dus maar lekker tegen huidig salaris en met deze afkoopsom tot de zomer van 2005 in Amsterdam ballenquote:Op dinsdag 16 maart 2004 15:22 schreef Leshy het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo'n probleem dat hij z'n contract niet wil openbreken. Hij blijft toch niet tot medio 2006 bij Ajax; als hij na dit seizoen niet vertrekt, dan wel na het volgende. En ik hoop voor 'm dat'ie inderdaad bij een topclub terecht komt, alhoewel ik denk dat hij nog best een jaartje bij Ajax kan gebruiken om zich te ontwikkelen
En terecht.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:01 schreef methodmich het volgende:
Contract van Stefano Seedorf wordt overigens niet verlengd.
Laat me raden? Strafschoppen?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:01 schreef methodmich het volgende:
Contract van Stefano Seedorf wordt overigens niet verlengd.
Zoals Kun-Fu-Tse al zei: Je kunt beter bami bakken, dan een Seedorf een penalty laten pakken.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 23:36 schreef Eilanden het volgende:
Laat me raden? Strafschoppen?
Die vergelijking raakt kant noch wal. Robben heeft zich het afgelopen jaar gigantisch ontwikkeld en is een speler van zeer grote waarde voor PSV geworden die beslissend kan zijn. Van Persie is (nog steeds) een talent, maar heeft niet echt een groei-spurt ingezet. Hij speelt wisselvallig en is veeleisend, ondansk dat hij nog niet heeft kunnen waarmaken dat hij van onschatbare waarde is. Hij ziet zichzelf als een vedette en dat is ie nog lang niet. Topclubs wachten heus met het kopen van zo'n speler tot ie wekelijks laat zien waar ie toe in staat is. En dat doet ie nog niet. Misschien heeft BvM hem te weinig kansen gegeven, maar hij heeft ze ook niet dusdanig aangegrepen dat BvM niet om hem heen kan. Ik kan alleen maar hopen dat hij volgend jaar nog bijtekent.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 23:11 schreef Speed1971 het volgende:
poep-praat gelezen van speed
Mooiste voorbeeld is natuurlijk Robben tegenover van Persie. Robben gaat voor de mega jackpot weg terwijl van Persie voor een appel en een ei vertrekt.
Van Marokko of Saudi Arabie?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 19:21 schreef methodmich het volgende:
[..]
Geloof me, daar loopt genoef rond.
RYAN BABEL, Hedwiges Maduro, Jamail Ait-Mama. Dat zijn 3 potentiele internationals.
Over De Ridder heb ik altijd al twijfels gehad. Zie oudere topics.quote:Op woensdag 17 maart 2004 13:06 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Die namen zijn nu grote talenten, maar ze hebben nog helemaal niets laten zien op topniveau, evenals Tuimelaar De Ridder. Reken jezelf niet te vroeg rijk met dat soort talenten. Bij PSV heb je ook Affelay, De Roover, Guijo-Velasco en Bakkal rondlopen die zeer talentvol zijn, maar ze moeten zich eerst bewijzen, voordat je ze als alternatief ziet
Mocht dit waar zijn, is het natuurlijk een blunder van de hoogste ordequote:Het is onzeker of Maxwell (22) komend jaar nog voor Ajax speelt. De club schermde eerder een optie te hebben gelicht, maar die zou ongeldig zijn, aldus zaakwaarnemer Mino Raiola.
Ajax lichtte in februari een eenzijdige optie voor nog eens twee seizoenen. Nu zegt Raiola echter dat er nog niets getekend is. Maxwell heeft twee aanbiedingen van de Amsterdammers naast zich neergelegd en is nog steeds in gesprek. Mocht er geen akkoord komen dan kan de Braziliaan deze zomer transfervrij weg. Ook verdediger Hatem Trabelsi bewandelt die weg.
Raiola is momenteel ook actief voor Zlatan Ibrahimovic. Hij wil zijn contract niet verlengen en is eventueel in voor een mooie transfer aan het eind van dit seizoen
Tsja echt jammer ja, ik had hem een beter einde gegunt, hij blijt hoe dan ook een held!quote:Op woensdag 17 maart 2004 15:49 schreef twi het volgende:
Jari heeft nog geen centimeter verzet, of hij is alweer een paar weken out. Zoals verwacht. Wat baal ik er ontzettend van dat 'ie niet vorig jaar is gestopt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |