Dat wel ja.quote:Op maandag 15 maart 2004 12:40 schreef twi het volgende:
[..]
En toch moest ik er wel even om grinniken
Om eerlijk te zijn vind ik dat 4-3-3 gedoe de hele tijd onzin. Of je moet spelers hebben die dominerend kunnen zijn aan de zijkanten. Heb je daar geen 2 goede van moet je dat spel ook niet willen opleggen aan je ploeg ..dat is zelfmoord. Internationaal kan je niet meer constant 1 op 1 spelen achterin als je voorin niet het vernuft hebt om de tegenstander door die man extra op het middenveld uit te kunnen spelen.quote:Op maandag 15 maart 2004 12:40 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zou het een grote hypocriete zooi van Koeman vinden als 'ie Anastasiou nu in 4-4-2 naast Ibrahimovic laat staan. Sonck, de grote aankoop van het seizoen, heeft amper zo mogen spelen van Koeman, en moest altijd vanaf rechts komen als 'ie wel het vertrouwen kreeg. Als Anastasiou, die nu toevallig 2 keer scoort tegen Roda, thuis, nu ineens wel de rol naast Ibrahimovic mag spelen, dan denk ik dat Koeman nog maar eens een paar maanden in les moet bij de td.
Daar heb je gelijk in, maar volgens mij is dat TWI's punt niet. Het is absurd en vooral onrechtvaardig tov. Sonck om nu ineens wel de ommezwaai te maken.quote:Op maandag 15 maart 2004 13:09 schreef Chadi het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn vind ik dat 4-3-3 gedoe de hele tijd onzin. Of je moet spelers hebben die dominerend kunnen zijn aan de zijkanten. Heb je daar geen 2 goede van moet je dat spel ook niet willen opleggen aan je ploeg ..dat is zelfmoord. Internationaal kan je niet meer constant 1 op 1 spelen achterin als je voorin niet het vernuft hebt om de tegenstander door die man extra op het middenveld uit te kunnen spelen.
hahahahahaquote:Op maandag 15 maart 2004 12:34 schreef bossie het volgende:
[afbeelding]
Op gegeven moment brak Koné door op links, met 1 verdediger voor hem, rechts stond Redan met een verdediger, 2 op 2 dus, alleen trok Redan het zo open dat als Koné zijn mannetje voorbij kon hij vrije doortocht had. Op moment dat Koné zijn man voorbij gaat in de 16 word die onderuit gehaald...quote:Op maandag 15 maart 2004 12:17 schreef ChAoZ het volgende:
[..]
Tja, die handsbal van Luijpers was natuurlijk ook niet opzettelijk
enne, wanneer bedoel je eigenlijk. ik kan me niet echt een situatie voor de geest halen waarbij ik dacht da's een pingel tegen
Dat was gewoon een tackle precies op de bal. Zo zou elke tackle moeten zijn.quote:Op maandag 15 maart 2004 15:13 schreef ChAoZ het volgende:
was dat toen Heitinga die perfecte tackle uitvoerde? da's het enige moment waar ik me iets kan voorstellen, maar wat ik zeg; perfecte tackle => geen pingel
ik heb ze er tijdens de samenvatting 's avonds ook niet over gehoord
De bal werd gespeeld, dat is dus geen penalty.. Kone klaagde ook niet bij de scheids omdat ie dat zelf ook wel wist..quote:Op maandag 15 maart 2004 15:07 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Op gegeven moment brak Koné door op links, met 1 verdediger voor hem, rechts stond Redan met een verdediger, 2 op 2 dus, alleen trok Redan het zo open dat als Koné zijn mannetje voorbij kon hij vrije doortocht had. Op moment dat Koné zijn man voorbij gaat in de 16 word die onderuit gehaald...
De vrije trap waaruit (ik dacht) de 3-1 viel was dus ook helemaal geen vrije trap! De ruststand was wel verdient daarentegen![]()
Hij raakte z'n man niet, maar de bal.. Dat Kone struikelt over z'n been is zijn probleem.. Je hoorde de commentator zelfs nog zeggen dat een tackle zo gespeeld moet worden.quote:Op maandag 15 maart 2004 15:26 schreef DarkShine het volgende:
tackle van achter = ...
Juist rood volgens de regels
Ik heb de beelden niet gezien, neem het dus terugquote:Op maandag 15 maart 2004 15:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hij raakte z'n man niet, maar de bal.. Dat Kone struikelt over z'n been is zijn probleem.. Je hoorde de commentator zelfs nog zeggen dat een tackle zo gespeeld moet worden.
Verschrikkelijk goed jaquote:Op maandag 15 maart 2004 16:14 schreef Dylan Dog het volgende:
Pienaar
Wat een verschrikkelijke gozer...
Onderbouwing?quote:Op maandag 15 maart 2004 16:14 schreef Dylan Dog het volgende:
Pienaar
Wat een verschrikkelijke gozer...
Ik ben de enige Nederlander die Pienaar helemaal niks vind...quote:Op maandag 15 maart 2004 16:25 schreef BZ het volgende:
[..]
Verschrikkelijk goed ja![]()
Zie oude topic 'Overschatte spelers'. Zal wel aan mij liggen, maar behalve zijn wmb matige voetbalkwaliteiten vind ik het een overdreven zielepiet. No offence.quote:Op maandag 15 maart 2004 16:28 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Onderbouwing?
matige voetbalkwaliteit? ik vind dat ie niet kan schieten maar hij kan super kaatsen en zijn specialiteit is wegdraaien van z'n tegenstander zonder de bal zelfs aan te rakenquote:Op maandag 15 maart 2004 16:30 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Zie oude topic 'Overschatte spelers'. Zal wel aan mij liggen, maar behalve zijn wmb matige voetbalkwaliteiten vind ik het een overdreven zielepiet. No offence.
Hoe kan je, terwijl je de beelden niet hebt gezien zo`n stelling deponeren. Het was een hele mooie tackle waar je er helaas te weinig van ziet.quote:Op maandag 15 maart 2004 16:11 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ik heb de beelden niet gezien, neem het dus terug
Maar die vrije trap blijf ik bij, dat was echt geen vrije trap!
Ikke ook wel een beetje. Ik hoop dat Ajax de punten aan AZ teruggeeftquote:Op maandag 15 maart 2004 17:59 schreef superjoden het volgende:
toch blijf ik het jammer vinden dat feyenoord gewonnen heeft....
1. feyenoord blijft gewoon de grote rivaal(ongeacht de stand) dus hadden ze wat mij betreft mogen verliezen....quote:Op maandag 15 maart 2004 18:07 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Ikke ook wel een beetje. Ik hoop dat Ajax de punten aan AZ teruggeeft
maar ach, derde of vierde plek, wat is het verschil?quote:Op maandag 15 maart 2004 18:13 schreef superjoden het volgende:
[..]
1. feyenoord blijft gewoon de grote rivaal(ongeacht de stand) dus hadden ze wat mij betreft mogen verliezen....
2. de achterstand van psv was al 6 punten(groot genoeg in mijn ogen) en speelt nog uefa cup en mist haar belangrijkste speler(robben) enkele weken.
3. ik zie AZ door de nederlaag tegen Utrecht geen 3de meer worden met wedstrijden tegen Ajax en psv in het vooruitzicht.De enige die feyenoord van de 3de plek van afhouden lijkt mij voorlopig heerenveen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |