Verbaast me niks goede keeper voor een middenmoter.quote:Op zondag 14 maart 2004 21:51 schreef DarkShine het volgende:
[..]
PSV schijnt intresse in Vladan Kujovic te hebben...
Een goede zaak of vinden jullie deze actie ' overdreven ' ?quote:Ajax heeft rondom de wedstrijd tegen Roda JC aandacht gevraagd voor het volgende. Het afsteken van vuurwerk hindert de spelers dusdanig tijdens en rond de wedstrijden, dat zij een dringend beroep doen op de supporters om geen vuurwerk meer af te steken.
De spelers kunnen zich zonder het geknal van vuurwerk optimaal concentreren op de
wedstrijd. Bovendien lopen supporters geen risico meer op ernstig letsel en blijft de club verschoond van zware boetes.
Kujo kan nog beter, maar wij hebben al een goeie opvolger klaar staan!quote:Op zondag 14 maart 2004 21:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Verbaast me niks goede keeper voor een middenmoter.
Hoe juicht een jood in Brugge?quote:Op zondag 14 maart 2004 21:55 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Agh komop, niemand kent em.
Ja, maar ik weet eerlijk gezegd niet wie ik nu liever in de spits heb. Zlatan of Anastasiou. Anastasiou is behoorlijk waardevol voor ajax gebleken. Ik had ook niet verwacht dat ie het zo goed zou doen moet ik eerlijk zeggen.quote:Op zondag 14 maart 2004 22:57 schreef DaMayan het volgende:
Lobont heeft nog wel wat credit opgebouwd, hij heeft Ajax in het verleden vaak genoeg gered. Vandaag speelde hij idd (nog) niet goed. Maarja komt nog wel.
Belangrijker is dat vdv, pienaar en zlatan goed aan het terugkomen zijn en vandaag een morele boost hebben gekregen.
Zo Erikje. Je ziet nu wel in dat PSV geen kampioen wordt. Ook zie je in dat PSV slecht speelt.quote:Op zondag 14 maart 2004 20:51 schreef ErikT het volgende:
Gefeliciteerd ajaciedjes! Netjes hoor. Volgend jaar bieden we weer wat meer weerstand hoop ik.
persoonlijk vind ik het overdreven. Als je bijvoorbeeld van zuid in de gracht gooit, is er niets aan de hand.quote:Op zondag 14 maart 2004 22:44 schreef -Hans- het volgende:
[afbeelding]
[..]
Een goede zaak of vinden jullie deze actie ' overdreven ' ?
Mwoah, gisteren was wel wat overdreven. Maar goed, beter een Pienaar die als een manke kalkoen rondstruint omdat'ie gescoord heeft, dan omdat'ie weer een half jaar de ziekenboeg in moet duikenquote:Op zondag 14 maart 2004 21:36 schreef Chadi het volgende:
Zo juicht hij al jaren
Dat zal ongetwijfeld naast Zlatan zijn dan, niet ipv... En waarom niet, misschien loopt dat beter dan met Sonckquote:Op maandag 15 maart 2004 10:00 schreef JeroenV het volgende:
Las in het AD dat Koeman er over denkt om Yannis te laten staan. Grapje?
Wel vreemd dat ik niemand over een pingel hoor, want Kone werd toch wel heel opzichtig onderuit gehaald...quote:Op maandag 15 maart 2004 09:40 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Wel heel vreemd dat ik niemand hoor hoor het feit dat Ajax een pingel ontnomen werd want die Roda speler speelde maakt wel degelijk hands.
[...]
Vitessequote:Op maandag 15 maart 2004 09:40 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Ajax is denk ik uit zijn vorm crisis en komende week kunnen zij dat onderstrepen tegen Volendam.
quote:Op maandag 15 maart 2004 09:40 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Zo Erikje. Je ziet nu wel in dat PSV geen kampioen wordt. Ook zie je in dat PSV slecht speelt.
Tja, die handsbal van Luijpers was natuurlijk ook niet opzettelijkquote:Op maandag 15 maart 2004 11:38 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Wel vreemd dat ik niemand over een pingel hoor, want Kone werd toch wel heel opzichtig onderuit gehaald...
Why not, hij heeft het goed gedaan. Geen reden om te wisselen imo.quote:Op maandag 15 maart 2004 10:00 schreef JeroenV het volgende:
Las in het AD dat Koeman er over denkt om Yannis te laten staan. Grapje?
Sommige spelers zijn anders absoluut niet gehinderd door vuurwerk hoorquote:Op zondag 14 maart 2004 22:44 schreef -Hans- het volgende:
[afbeelding]
[..]
Een goede zaak of vinden jullie deze actie ' overdreven ' ?
Kom op zeg "zo goed"? Dat is gewoon zwaar overdreven. Hij mikt er nu 2 in, die eigenlijk totaal overbodig hadden moeten zijn aangezien Roda behalve die twee corners helemaal niets had in te brengen vandaag, in tegenstelling tot wat Studio Sport beweerde ('reputatie eer aan gedaan en goed tegenstand geboden', yeah right).quote:Op maandag 15 maart 2004 08:42 schreef erikh het volgende:
[..]
Ja, maar ik weet eerlijk gezegd niet wie ik nu liever in de spits heb. Zlatan of Anastasiou. Anastasiou is behoorlijk waardevol voor ajax gebleken. Ik had ook niet verwacht dat ie het zo goed zou doen moet ik eerlijk zeggen.
Idd. Laat Zlatan maar rustig terugkomen. Net als gisteren.quote:Op maandag 15 maart 2004 12:26 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Why not, hij heeft het goed gedaan. Geen reden om te wisselen imo.
Als je afgetekend wint ga je niet zitten zeuren over een penalty, al was het enige wat ontbrak aan dat moment nog de keepershandschoenen aan de handen van van Hoogdalem (hij was 't volgens mij).quote:Op maandag 15 maart 2004 09:40 schreef Speed1971 het volgende:
Wel heel vreemd dat ik niemand hoor hoor het feit dat Ajax een pingel ontnomen werd want die Roda speler speelde maakt wel degelijk hands.
quote:Op maandag 15 maart 2004 12:34 schreef bossie het volgende:
[afbeelding]
Ik zou het een grote hypocriete zooi van Koeman vinden als 'ie Anastasiou nu in 4-4-2 naast Ibrahimovic laat staan. Sonck, de grote aankoop van het seizoen, heeft amper zo mogen spelen van Koeman, en moest altijd vanaf rechts komen als 'ie wel het vertrouwen kreeg. Als Anastasiou, die nu toevallig 2 keer scoort tegen Roda, thuis, nu ineens wel de rol naast Ibrahimovic mag spelen, dan denk ik dat Koeman nog maar eens een paar maanden in les moet bij de td.quote:Op maandag 15 maart 2004 10:28 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Dat zal ongetwijfeld naast Zlatan zijn dan, niet ipv... En waarom niet, misschien loopt dat beter dan met Sonck
En toch moest ik er wel even om grinnikenquote:Op maandag 15 maart 2004 12:37 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik zat er eerlijk gezegd al op te wachten.
wohahahahahahaquote:Op maandag 15 maart 2004 12:34 schreef bossie het volgende:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |