Idd. Als ie nog een keer zo juicht hoop ik dat ie al z'n enkelbanden afscheurt.quote:Op zondag 14 maart 2004 20:53 schreef Vom het volgende:
[..]
Toen ik Pienaar zag juichen dacht ik, shit heeft ie al weer een blessure?
Eehm, we hebben maar 2 CL-deelnemers hoor, dus CL was voor Feyenoord al een half jaar een onhaalbare zaak. Mochten ze verloren hebben vandaag, hadden ze wel Europees voetbal kunnen mislopen.quote:Op zondag 14 maart 2004 20:39 schreef tong80 het volgende:
Klote trouwens dat Feijenoord won. PSV haalt Ajax zowiezo nooit meer in. Zou het leuk vinden als Die Rotterdammers de CL-voorronde mislopen.
dat was ik 3 weken geleden al maargoedquote:Op zondag 14 maart 2004 21:02 schreef twi het volgende:
Guttegut, de PSV'ers zijn geknakt. God zij dank dacht Ajax er vorig jaar niet zo over. Slappelingen
typisch hequote:Op zondag 14 maart 2004 21:20 schreef Skwish het volgende:
Dat 'juichen' van pienaar na het doelpunt
wat een debiel.![]()
Een slappeling?quote:Op zondag 14 maart 2004 21:14 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dat was ik 3 weken geleden al maargoed![]()
Ach ik heb er ook weinig mee, maar het is maar waar je je druk om maakt zegquote:Op zondag 14 maart 2004 21:20 schreef Skwish het volgende:
Dat 'juichen' van pienaar na het doelpunt
wat een debiel.![]()
Snap er helemaal niks van dat die Lobont weer in de basis staat!! Stekelenburg is beter. En....idd dat "gejuich" van die Pienaar.....te errug voor woorden!! EEn belediging voor alle gehandicapten zullen we maar zeggen. Wat een bagger die gast!!quote:Op zondag 14 maart 2004 20:43 schreef tong80 het volgende:
Stekelenburg komt er wel. Lobont even die laatste wedstrijdjes laten spelen vangen ze nog een miljoentje voor hem als ie wordt verkocht.
Des te erger!quote:Op zondag 14 maart 2004 21:36 schreef Chadi het volgende:
Zo juicht hij al jaren
Zit net te denken...bij PSV is een vacature voor een keeper...leuk voor Stekelenburg die t natuurlijk niet veel langer meer gaat trekken om op de bank te zitten achter die stoethaspel van een Lobont!!quote:Op zondag 14 maart 2004 21:35 schreef gimme.shelter het volgende:
[..]
Snap er helemaal niks van dat die Lobont weer in de basis staat!! Stekelenburg is beter. En....idd dat "gejuich" van die Pienaar.....te errug voor woorden!! EEn belediging voor alle gehandicapten zullen we maar zeggen. Wat een bagger die gast!!
En bij PSV is een vacature voor een keeper....AJAX heeft een hele goede op de bank zitten...AJAX heeft immers LObont als eerste keeper..quote:Op zondag 14 maart 2004 21:35 schreef gimme.shelter het volgende:
[..]
Snap er helemaal niks van dat die Lobont weer in de basis staat!! Stekelenburg is beter. En....idd dat "gejuich" van die Pienaar.....te errug voor woorden!! EEn belediging voor alle gehandicapten zullen we maar zeggen. Wat een bagger die gast!!
PSV schijnt intresse in Vladan Kujovic te hebben...quote:Op zondag 14 maart 2004 21:48 schreef gimme.shelter het volgende:
[..]
En bij PSV is een vacature voor een keeper....AJAX heeft een hele goede op de bank zitten...AJAX heeft immers LObont als eerste keeper..![]()
Hoe juicht kezman in de champions League ?quote:Op zondag 14 maart 2004 21:48 schreef Inquistor87 het volgende:
Wat maakt het nou uit hoe iemand juicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |