quote:Op maandag 15 maart 2004 16:56 schreef Chepke het volgende:
Komt ie ook op de PC??
De officiele DTM Race Driver 2 sites: http://www.codemasters.com/dtm2/dutch/ Engelse versie: http://www.codemasters.co.uk/tocaracedriver2/quote:Codemasters, trendsetter en marktleider in race games presenteert met DTM Race Driver 2: The Ultimate Racing Simulator het nieuwste deel van deze inmiddels klassieke reeks.
DTM Race Driver 2 bevat het meest diverse scala aan waanzinnig snelle takken van autosport binnen één game. Vertegenwoordigd zijn onder andere DTM, GT Sports Car Racing, Street Racing, Rally, V8 Supercars, Global GT Lights, Rally Cross, Formule Ford, Open Wheel Grand Prix en Classic Car Racing.
De game bevat 35 ultra-krachtige racebolides zoals de Aston Martin en de Jaguar. 31 verschillende race lokaties bieden 48 circuits die ervoor zorgen dat je race ervaring optimaal is. De circuits zijn een combinatie van bestaande en fictieve circuits.
De pakkende verhaallijn zorgt voor nog meer game-plezier door de speler te volgen tijdens de weg omhoog naar de de top in de race wereld. In "reality TV" stijl wordt de strijd van 12 coureurs om een plek in een Grand Prix team op een unieke manier weergegeven.
ik zag het, ik download hem nu. Maar het is wel de PC demo *kuch* op de Xbox is die toch veel beter *kuch*quote:Op woensdag 7 april 2004 10:05 schreef Dieptriest het volgende:
demo is al uit, ik vond de besturing er niet echt veel op vooruit gegaan.
Ik vind de besturing wel ok, en dan doe ik het nog met een toetsenbordquote:Op woensdag 7 april 2004 10:05 schreef Dieptriest het volgende:
demo is al uit, ik vond de besturing er niet echt veel op vooruit gegaan.
Hij komt niet op de GC uit,quote:Op maandag 15 maart 2004 17:27 schreef Supaaah het volgende:
[..].
Twijfel alleen nog waar ik m op ga kopen, GameCube of PC. Mja denk toch het 2e... (al dan niet minder legaal).
Die kan al dat grafische geweld niet aanquote:Op woensdag 7 april 2004 23:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hij komt niet op de GC uit,.
*kuch* Wheheheh *kuch*quote:Op woensdag 7 april 2004 23:54 schreef A.l.e.x het volgende:
[..]
Die kan al dat grafische geweld niet aan![]()
GT 2/3/4 ?quote:Op donderdag 8 april 2004 00:43 schreef Noedie het volgende:
het spel schijnt beter te zijn dan Grand Turismo!
lijkt me zeker een toppertje worden. veel verschillende game modes en zeer veel auto's. dus genoeg om je ermee te vermaken!
als de AI en besturing nou ook nog OK zijn, dan wordt dit zeker leuk!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |