quote:
How very desert of you.quote:Op maandag 15 maart 2004 12:35 schreef nipeng het volgende:
[afbeelding]
Een Alesis Andromeda is wel een supermooie analoge synthesizerquote:Op maandag 15 maart 2004 12:35 schreef nipeng het volgende:
[afbeelding]
nou... John Carcia is nou wel echt "over the Hill"quote:Op maandag 15 maart 2004 15:09 schreef search64 het volgende:
En het is eigenlijk best een cool nummer.
Goed dat je die noemt! Die moet ik nog bestellen!quote:Op maandag 15 maart 2004 14:39 schreef B1tchwax het volgende:
http://www.thecrystalmethod.com
... Gallery of Mites ...
Goed nieuws!quote:Op maandag 15 maart 2004 18:02 schreef nipeng het volgende:
Ik heb 'm niet zo lang geleden gezien met Hermano.![]()
Helemaal niet over the top.
Hermano komt in september met een nieuw album, eind dit jaar touren ze in Euorpa.
Unida: eind dit jaar een nieuw album en tour.
Bron: http://www.ramanagement.net/
Het is inderdaad een beetje recht-toe recht-aan maar zeker wel afwisselend genoeg.quote:Op maandag 15 maart 2004 20:20 schreef Summoner het volgende:
"Noara Dance" van Mammoth Volume is best een leuke plaat! Het is een Zweedse stoner band, beetje recht-toe recht-aan werk maar zeer charming. Ze hebben drie platen en een compilatie uit op Music Cartel.
[afbeelding]
Hmmm, hoe vaker ik hem luister hoe minder recht-toe recht-aan hij wordt! Er zitten zelfs wat lichte progrock invloeden in de muziek.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 11:26 schreef Kolkus het volgende:
Het is inderdaad een beetje recht-toe recht-aan maar zeker wel afwisselend genoeg.
Shellac is de band van Steve Albini. Big Black is 1 van zijn vorige bands waar ik alleen de Rich man's eight track tape van heb (soort `greatest hits'). Volgens mij wel waar om live bekeken te worden. Erg goede gitaar noise. En het is algemeen bekend dat Steve een gruwelijke hekel heeft aan cd's, kijk ook maar eens in het boekje van rich man.quote:Op maandag 15 maart 2004 09:57 schreef B1tchwax het volgende:
[..]
In de platenzaak staat het bij de noise. Tussen bands als The big black en Slint. Wat ik echt grote klasse vond is dat bij hun vinyl (LP) release van ik dacht at action park in een vrij luxe box er een totaal blanco CD bij zat met het album. Gewoon voor de extra en om te laten zien hoeveel gaarder CDs zijn...
Heb ze nooit live gezien, maar ik denk dat je als stoner hier niet echt een grote buil aan kunt vallen, gezien noise ook een deel stoner raakvlakken heeft.
Ja daar zat ik ook al aan te denken. Sorry voor de illegale requests maar ik was een beetje Desperate!!quote:Op dinsdag 16 maart 2004 15:23 schreef Summoner het volgende:
Dat is erg vervelend sir_Tachyon, maar je die twee platen liggen tegenwoordig voor een zeer schappelijk prijsje in de winkel. Zulke klassiekers moet je natuurlijk wel origineel op cd of lp hebben...
De cd die jij noemt ken ik niet, maar hun debuut is erg afwisselend.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 15:13 schreef Summoner het volgende:
[..]
Hmmm, hoe vaker ik hem luister hoe minder recht-toe recht-aan hij wordt! Er zitten zelfs wat lichte progrock invloeden in de muziek.
Vooralsnog ken ik alleen het nummer van ze dat op stonerrock.com staat. Klonk wel OK, dus ik denk wel dat ik dat ding bestellen gaquote:Op dinsdag 16 maart 2004 16:25 schreef search64 het volgende:
Iemand bekend met Gallery of Mites?
Yup.. Heb hem hier op LP liggen. Heel sterke plaat die doet denken aan oude magnet alleen dan niet echt zo psychedelisch maar meer recht toe recht aan. En de heren van Monster Magnet samen met Garcia is natuurlijk alleen al de aankoop waard! (100 days -> 100 dagen na het overlijden van Fred Drake (Earthlings?) opgenomen als eerbetoon)quote:Op dinsdag 16 maart 2004 16:25 schreef search64 het volgende:
Iemand bekend met Gallery of Mites?
Hmmm, dan is deze plaat wat minder afwisselend. Je beschrijving van het debuut klinkt goed!quote:Op dinsdag 16 maart 2004 16:21 schreef Kolkus het volgende:
De cd die jij noemt ken ik niet, maar hun debuut is erg afwisselend.
Zware grooves worden afgewisseld met jaren zeventig orgels, arabische invloeden en zelf onvervalste jazz.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |