quote:Oooh,die vond ik juist mooi!
Op zaterdag 21 juli 2001 23:01 schreef Bazyx het volgende:
Indische Duinen van Adriaan van Dis
Afgehaakt na 50 bladzijdes...
Ik krijg "Elementaire deeltjes" maar niet uit,erg onboeiend.
quote:
Op zaterdag 21 juli 2001 23:05 schreef shmoopy het volgende:[..]
Oooh,die vond ik juist mooi!
Ik krijg "Elementaire deeltjes" maar niet uit,erg onboeiend.
Misschien dat ik het mooier vind als ik wat ouder ben, toen ik het las was er voor mij niet door te komen.
quote:Het "beloofde land" is ook erg...eh..onboeiend.
Op zaterdag 21 juli 2001 23:05 schreef shmoopy het volgende:Ik krijg "Elementaire deeltjes" maar niet uit,erg onboeiend.
quote:Het eerste boek daarvan is voor mij een feest van herkenning,qua Zuid-Afrika.
Op zaterdag 21 juli 2001 23:19 schreef tong80 het volgende:[..]
Het "beloofde land" is ook erg...eh..onboeiend.
quote:Dat snap ik, maar de woorden:
Op zaterdag 21 juli 2001 23:21 schreef shmoopy het volgende:[..]
Het eerste boek daarvan is voor mij een feest van herkenning,qua Zuid-Afrika.
Heb ik dus van gesmuld.
"Waar die goue lug al lank
die aasvoël dra,
koud 'n gedoemde waarheid weet"
zeggen tong niet zo veel.
quote:OE! Ga door tong,maak me gek!
Op zaterdag 21 juli 2001 23:31 schreef tong80 het volgende:[..]
Dat snap ik, maar de woorden:
"Waar die goue lug al lank
die aasvoël dra,
koud 'n gedoemde waarheid weet"zeggen tong niet zo veel.
Ik ben er uiteindelijk wel doorheen gekomen, maar voordat ik een beetje in het boek zat was ik bijna bij het eind.
Maar ja, gratis en niet al te dik: op karakter uitgelezen.
Mijn afraders:
Alle dune boeken na het eerste deel.
Boeken van G. Reve , niet mijn stijl.
toch maar weer eens wat vaker gaan lezen....
Misschien vind ik het ooit nog eens mooi, maar momenteel kan ik er absoluut niets mee!
De hoofdpersoon is TE perfect, ik werd er gewoon niet goed van. En daarbij hing het allemaal net iets teveel van toevalligheden aan elkaar.
Op zich jammer, de eerste drie delen waren geweldig en dan met name het eerste deel, De stam van de Holebeer.
Verder werd ik niet bepaald vrolijker van 'De moeder van Nicolien' van Voskuil, maar dat kwam meer doordat ik zelf een oma heb die de laatste tijd wel eens wat meer vergeet... dan is het niet echt leuk om een boek te lezen waarin iemand zo duidelijk aan het 'afglijden' is
quote:Geweldig juist!
Op zondag 22 juli 2001 12:31 schreef sataN het volgende:
Boek dat je niet moet lezen: hersenschimmen.Misschien vind ik het ooit nog eens mooi, maar momenteel kan ik er absoluut niets mee!
quote:Oeiii, ik heb het verslonden!!
Op zondag 22 juli 2001 15:06 schreef qube808 het volgende:
Nooit beginnen aan deel vier van De Aardkinderen: Het Dal der Beloften van Jean M. Auel...!!De hoofdpersoon is TE perfect, ik werd er gewoon niet goed van. En daarbij hing het allemaal net iets teveel van toevalligheden aan elkaar.
Op zich jammer, de eerste drie delen waren geweldig en dan met name het eerste deel, De stam van de Holebeer.
quote:Heb hem voor mijn eindexamenlijst gelezen, geloof ik en ik vond het een erg boeiend boek.
van Satan:Boek dat je niet moet lezen: hersenschimmen.
Misschien vind ik het ooit nog eens mooi, maar momenteel kan ik er absoluut niets mee!
quote:Ik heb nu volgens mij alle delen uit (Het veilige huis, Onderhuids, De rode kamer, Bezeten van mij en Het Geheugenspel) en ik moet toegeven dat ze allevijf in dezelfde soort stijl geshreven zijn: moordraadsel word op 3/4 van boek onthuld en neemt daarna alsnog een verrassende wending en blijkt totaal anders te zijn omdat de hoofdfiguur op eigen houtje op onderzoek uitgaat), maar ik vind het lekkere, snel weglezende boeken voor in de trein of voor een druilerig zaterdagavondje waarop je niks te doen hebt. Het is onderhoudende lectuur
Op zondag 22 juli 2001 15:09 schreef Dissident het volgende:
Boeken van Nicci French! (goed, ik heb er eentje gelezen, maar ik denk dat dit wel voor al die boeken opgaat)
Mijn moeder bracht een tijd geleden 'Het veilige huis' voor me mee, met het idee dat dat misschien wel iets voor mij zou zijn... maar nee, wat een zooi zeg
Mijn AFrader: Blauwe Maandagen van Arnon Grunberg. Had er zoveel over gehoord, dat het echt een geweldig boek zou zijn en een prachtig debuut en blablabla wat is Arnon toch een genie, maar ik vond er werkelijk geen ZAK aan, die verzameling zelfspot
Net zo'n afrader als de supermarktlectuur van Lulu Wang ,(dat mens verzint gewoon zelf nieuwe niet-bestaande zinconstructies), maar dat heeft Priscella inmiddels ook al ondervonden
Ik wil het lekker helemaal voor mezelf houden.
De Celestijnse Belofte
Verder zijn er zat boeken die ik niemand zou aanraden...
V.
quote:Laat me raden, omdat het oeverloos, onwetenschappelijk, psycho-sociaal geleuter is...?
Op dinsdag 24 juli 2001 10:49 schreef Verbal het volgende:
Het enige boek dat ik iemand ECHT zou afraden is (komt 'ie weer):De Celestijnse Belofte
Verder zijn er zat boeken die ik niemand zou aanraden...
V.
quote:
Op dinsdag 24 juli 2001 10:49 schreef Verbal het volgende:
Het enige boek dat ik iemand ECHT zou afraden is (komt 'ie weer):De Celestijnse Belofte
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |