quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:46 schreef funmaster het volgende:
Robin: Vanavond was -ie weer top. Gaat ook door.
Irma: Stem niks, uiterlijk niks. Gaat op de kruk en verlaat misschien vanavond Idols.
It would be great to be there..quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:48 schreef funmaster het volgende:
De mooie Yorin FM studio!
WTF? Heb je wel geluisterd?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:45 schreef No_More_Mr._Nice_Guy het volgende:
Ofcourse..........
Maar ALICE zong echt behoorlijk vanavond hoor!
Ze hadden van het begin af aan de pik op haar en dat is oneerlijK!!!!!!! Ze zong GOED.
STEM HAAR, STEM ALICE![]()
![]()
![]()
![]()
Die was inderdaad niet best vandaag.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:50 schreef Toad het volgende:
Ilse
Dat is zeker je vriendinquote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:50 schreef Toad het volgende:
Ilse
Nou, ik ga voetbal kijken, backstage is alleen maar reclame en 15 minuten onzin.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
Kutvoetbal hier op TV.
Ik ga boven die tussenshow kijken. Dat is vast interessanter.
Tot later weer.
HUH >!>! serieus ????quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:52 schreef schatje het volgende:
Patty Brard is met spoed opgenomen in het ziekenhuis. Komt zo in Shownieuws. Misschien net voor de uitslag.
Nee hoor.. gewoon aan het feit dat er zeker 2 slechter waren!quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:44 schreef itsme het volgende:
[..]
ze zal er (helaas) niet uitvliegen en dat heeft ze dan aan het jury commentaar te danken
Misschien overdosis coke ofzo.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
HUH >!>! serieus ????
Ze was vanochtend toch vermist bij Noordzee FM?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:52 schreef schatje het volgende:
Patty Brard is met spoed opgenomen in het ziekenhuis. Komt zo in Shownieuws. Misschien net voor de uitslag.
Vorige week 3 meiden op de stoel. Dat zegt al wel genoeg. De meiden blijven de meeste bellers... dus de twee slechtsten van de avond (Eric en Robin) zullen het wel weer halen. Ik schat de kansen van Alice hopeloos in.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:46 schreef BVO het volgende:
Alice gaat het halen. Was vorige week ook met Robin, hij was verschrikkelijk slecht maar door dat hele (verzonnen) keelsnoepje vrgaten de mensen hem niet. Gebeurt nu ook bij Alice.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |