Maar Nelly Frijda had een 'dikpak' aan en zelfs daarmee was ze nog zo'n 2 meter kleiner in omvangquote:Op zondag 2 mei 2004 22:10 schreef MaStar het volgende:
voglens mij alleen 1 zus die een man in de bak heeft.
Maar 1 wood: ZIEK
BTW, die vrouw lijkt ook nog op MA Flodder :p
Jij dacht dat de geitenwollen sokken brigade niet heeft aangeboden.quote:Op zondag 2 mei 2004 22:21 schreef Reticulin het volgende:
eigenlijk gewoon in- en intriest dit...die mensen hebben hulp nodig, geen camera's op hun neus...
idd. ze hebben de staat genoeg gekost, mogen we er iets vermakelijks voor terug?quote:Op zondag 2 mei 2004 22:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jij dacht dat de geitenwollen sokken brigade niet heeft aangeboden.
Ik durf te wedden dat er weinig mensen zijn waar meer tijd in is gestoken.
tja als die dochter al 21 keer gezeten heeft op zo'n jonge leeftijd...dan zit er gewoon iets goed fout..helemaal als ze van plan is om "nog één keer te gaan zitten"quote:Op zondag 2 mei 2004 22:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jij dacht dat de geitenwollen sokken brigade niet heeft aangeboden.
Ik durf te wedden dat er weinig mensen zijn waar meer tijd in is gestoken.
Nee, het was een eenmalige uitzending. Volgende week krijgen we weer gewoon 'De Frogers'.quote:Op zondag 2 mei 2004 22:47 schreef Goodluck het volgende:
My god!
Komt er volgende week een vervolg ?
Ik zou zo trots zijn op mijn meiskes.quote:Op zondag 2 mei 2004 22:08 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik geloof het.
Goed bezig!.
Ik wil ze adopteren!quote:Op zondag 2 mei 2004 22:54 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik zou zo trots zijn op mijn meiskes.
Daar krijg ik meer kippenvel van.quote:Op zondag 2 mei 2004 22:54 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Nee, het was een eenmalige uitzending. Volgende week krijgen we weer gewoon 'De Frogers'.
Die vrouw die schuin tegenover pa Tokkie zat, in de wachtkamer, leek op de "het is schorriemorrie" buurvrouw van Flodder.quote:
Ze wonen in Almere. Hoeveel Tokkies wonen daar? Zullen we er met z'n allen heengaan en de stumper redden? Voor het te laat is!quote:Op zondag 2 mei 2004 23:18 schreef Tristessa het volgende:
Arme baby. Ze zag er zo lief en onschuldig uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |