quote:
Op woensdag 17 maart 2004 00:00 schreef blieblie het volgende:[..]
suf
![]()
.
SneakMonster.... best freaky film. Tkomt absoluut niet op gang, Charlize Theron maar dan bloedlelijk, verhaal.... tjaaah.
Maffe film it is.
* omegaproject in eerste instantie blij was dat er geen plaatsen meer waren bij de sneak! Toen maar naar Torque gegaan .... op eens vond ik het toch jammer dat er geen plaatsen meer waren voor de sneak ![]()
WAT EEN ONGELOFELIJKE RUK FILM!!!
over 3 maanden:
R8 : "zullen we Torque huren?"
Ik : "NEEEE!!!!!"
R8 : "waarom n...."
R8 : "maar..."
R8 : "oh .... ok *mompel* *grom* *klaag*"
Echt ... als je over een tijdje zoiets hebt van 'kom laten we Torque gaan kijken' ... NIET DOEN!
korte opsomming goede en slechte punten:
slecht:
- greecy one-liners
- kutverhaal (waar ging het nou helemaal over? -> kerel haalt vriendin op en beland in moeilijkheden)
- enorm hoog bullshit-gehalte (een motor met een helicopter-motor??? die binnen 10sec naar 320 gaat .... DA IS OOK!!!!)
- slechte, van-matrix-geripte special effects (autoalarm gaat af als motor met 1000kmh voorbij komt, alla Neo die snel naar Trinity vliegt. Met 400kmh toch nog ff soepeltjes auto's ontwijken terwijl je in een vuurgevecht zit .. oh en ook nog geen helm op hebt
![]()
)
- FBI die in een hummer net zo snel als een racemotor gaat en vervolgens een jump maakt en dan op-zn-kop op een porshe landt in nooit grappig.
- met de motor bovenop een rijdende trein landen en vervolgens nog ff wat 360's en 180's draaien is ook nooit grappig!
- Ice-cube op een motor?
goed:
- lekkere blonde wijven
![]()
- Ice-Cube als bad-ass-gangster blijft cool