Zit jij dan ook op de Fontys? Sommige leraren zijn wel coolquote:Op zaterdag 13 maart 2004 21:14 schreef blieblie het volgende:
nie woar.
Jij weet datquote:Op zaterdag 13 maart 2004 21:17 schreef Dezz het volgende:
[..]
Zit jij dan ook op de Fontys? Sommige leraren zijn wel cool
jullie sloegen elkaars hersenen in met een stoel ofzo?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:39 schreef Exxiee het volgende:
Fontys blijft kut?? Eckart blijft kut... meteen halt als je wat stoeit met een maatje :|
precies wat er staat?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:08 schreef blieblie het volgende:
#1063 - Incorrect column specifier for column 'id'
Owkeej, kan iemand mij uitleggen wat dit inhoud?
best knap dat het je lukt een tabel verkeerd in te voegen met phpmyadminquote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:12 schreef blieblie het volgende:
ow....
ja maar ja maar, ik ben gewoon een tabel aan het invoegen via phpmyadmin.
Ikk was het niet het waren 2 jongens die altijd bij elkaar staan.. en toen hadde ze even meningsverschil, sloegen elkaar hardd een paar keer en daarna weer vrienden.. toch gaat de school naar de politiequote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:54 schreef blieblie het volgende:
[..]
jullie sloegen elkaars hersenen in met een stoel ofzo?.
ja hequote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:23 schreef ArTiC het volgende:
[..]
best knap dat het je lukt een tabel verkeerd in te voegen met phpmyadmin![]()
zero toledinges policy is okeequote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:26 schreef Exxiee het volgende:
[..]
Ikk was het niet het waren 2 jongens die altijd bij elkaar staan.. en toen hadde ze even meningsverschil, sloegen elkaar hardd een paar keer en daarna weer vrienden.. toch gaat de school naar de politie![]()
Whehe je bent redelijk te laatquote:Op zaterdag 13 maart 2004 21:57 schreef febster het volgende:
[..]
Jij weet dat![]()
Moeten we ons nog inschrijven voor herkansingen?
damn! daar kun je toch geen normaal leven mee lijden? (met lange ij jaquote:Op zaterdag 13 maart 2004 21:09 schreef blieblie het volgende:
http://he.has-a-small-penis.com/
Dat is gebruikelijk bij Febquote:Op zondag 14 maart 2004 12:11 schreef Dezz het volgende:
[..]
Whehe je bent redelijk te laathad voor 8 maart gemoeten....
Ik ski jou helemaal zoekquote:Op zondag 14 maart 2004 12:11 schreef Dezz het volgende:
[..]
Whehe je bent redelijk te laathad voor 8 maart gemoeten....
Uhhh... weet ik niet?quote:Op zondag 14 maart 2004 12:36 schreef blieblie het volgende:
Flow, wat was dat levensverhaal filmpje wat je in het vorige topic gepost hebt?
Met die poppetjes met 1 oogje.
Als je maar iets leuks postquote:Op zondag 14 maart 2004 12:37 schreef oling.org het volgende:
Als ik nu een verdwaalde ex-NB-er ben, die niet in Eindhoven woont, mag ik hier dan toch posten?.
http://ky.hkkk.fi/~laari/lodger/ilove.htmlquote:Op zondag 14 maart 2004 12:39 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Uhhh... weet ik niet?
vorig topic: Eindhoven 613 - 302 posts in 1 topic...
nou, vertelquote:Op zondag 14 maart 2004 12:53 schreef oling.org het volgende:
Waarom denk je dat de NB niet meer bestaat?.
owja, die is wel coolquote:Op zondag 14 maart 2004 13:06 schreef blieblie het volgende:
[..]
http://ky.hkkk.fi/~laari/lodger/ilove.html
deez.
Gaat goed vandaag he met de websitesquote:Op zondag 14 maart 2004 13:06 schreef blieblie het volgende:
[..]
http://ky.hkkk.fi/~laari/lodger/ilove.html
deez.
quote:Op zondag 14 maart 2004 18:23 schreef Partygurl het volgende:
blegh wat is het leven toch kut af en toe.
Biertje?quote:Op zondag 14 maart 2004 21:35 schreef r8ality het volgende:
M'n keel is schuurpapier..
Ik heb niet eens drank op gister.quote:Op zondag 14 maart 2004 21:36 schreef daNpy het volgende:
[..]
Biertje?
met het vergaan van Dwaalspoor is ook mijn interesse in de lokale hiphop vergaanquote:Op zondag 14 maart 2004 21:56 schreef Exxiee het volgende:
Zijn er hier mensen die van Rap houden?? en dan vooral eindhovenaren underground?
Schijnt een mannetje van 15 te zijn met groot talent![]()
vette flow negerquote:Op zondag 14 maart 2004 22:48 schreef r8ality het volgende:
Ik ben onderhand high van de Vicks Ademvrij, maar m'n keel is nog steeds zo fijn als betongruis.
hoiquote:Op zondag 14 maart 2004 21:45 schreef blieblie het volgende:
hallo.
quote:Op zondag 14 maart 2004 22:47 schreef FlowDesign het volgende:
Ali G in da USAiiiiiii
Big up yourself Boutros Boutros Boutros Boutros Ghali
Weet je wat je ook kan doen voor je keeltje.quote:Op zondag 14 maart 2004 22:48 schreef r8ality het volgende:
Ik ben onderhand high van de Vicks Ademvrij, maar m'n keel is nog steeds zo fijn als betongruis.
nog zo'n snatserquote:Op maandag 15 maart 2004 07:50 schreef blackangel21 het volgende:
Ik ben trouwens ook weer beter van dat rotspul (zakje van de tafel)
Doe het noooooooooit meer![]()
![]()
![]()
Uhhh... waarom zou zij dat gaan testen? Why bother?quote:Op maandag 15 maart 2004 11:11 schreef r8ality het volgende:
Dat was alleen om even te testen of het wel goei spul was. En gezien haar hartslag klopte dat dus.
Alles zeker weten hequote:Op maandag 15 maart 2004 11:25 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Uhhh... waarom zou zij dat gaan testen? Why bother?
Ze hoeft het niet op te snuiven om dat zeker te weten hoorquote:Op maandag 15 maart 2004 11:33 schreef r8ality het volgende:
Alles zeker weten he.
Smiley!quote:Op maandag 15 maart 2004 11:46 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ze hoeft het niet op te snuiven om dat zeker te weten hoor
[afbeelding]
Weblogs doorspitten is okay.quote:Op maandag 15 maart 2004 15:49 schreef FlowDesign het volgende:
En nou niet meer zeuren dames
[afbeelding]
quote:Op maandag 15 maart 2004 15:56 schreef Partygurl het volgende:
Ieuw
Stel je niet aan...quote:Op maandag 15 maart 2004 15:56 schreef Partygurl het volgende:
Ieuw
Nou weet ik waarom het uit isquote:Op maandag 15 maart 2004 15:59 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Stel je niet aan...
Joost, you've got a lot to learnquote:Op maandag 15 maart 2004 16:02 schreef r8ality het volgende:
[..]
Nou weet ik waarom het uit is.
Of is dit iets te lullig?
Learn me:quote:Op maandag 15 maart 2004 16:09 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Joost, you've got a lot to learn
punt 1. Je weet niet of ik zoiets doe of niet.
punt 2. Je weet niet hoe Debby er tegenover staat.
punt 3. Om zoiets maak je geen einde aan een relatie.
Je wilde haar gewoon om zeep helpenquote:Op maandag 15 maart 2004 11:11 schreef r8ality het volgende:
Dat was alleen om even te testen of het wel goei spul was. En gezien haar hartslag klopte dat dus.
Eh nee. Gezien een paar een redenen.quote:Op maandag 15 maart 2004 16:11 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Je wilde haar gewoon om zeep helpen
Ja dus?quote:Op maandag 15 maart 2004 16:11 schreef r8ality het volgende:
[..]
Learn me:
1. Ja dus
2. Ja dus
3. Ja dus.
Clear as hell.
Een kat wordt plat van een autobus.quote:Op maandag 15 maart 2004 16:12 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ja dus?
matigquote:Op maandag 15 maart 2004 16:16 schreef r8ality het volgende:
[..]
Een kat wordt plat van een autobus..
je kent de fontys he.... naja blijkbaar niet dus.quote:Op maandag 15 maart 2004 14:58 schreef febster het volgende:
Oooh maar 10 tentamens over 2 weken, eitje
nu morgen alleen nog even zorgen dat ik toch voor 5 tentamens ingeschreven wordt want ze hebben weer fijn niks van zich laten horen, *censuur* fontys
slettenquote:Geachte heer/mevrouw ....,
Helaas moet ik u mededelen dat een door u ingegeven opdracht is afgekeurd.
Het onderwerp van deze opdracht is:
Uitwerken nieuw project.
Mijns inziens is de opdracht niet geschikt om in het kader van een
praktijkperiode te worden uitgevoerd. De reden hiervoor is:
Het is een structurele opdracht voor een specifieke persoon.
Bedrijfsbegeleiding is niet aangepast.
Over eventuele bijstelling van de opdracht verzoek ik u met mij contact
op te nemen.
Met vriendelijke groet,
Hélène Geldof / Frans van Alebeek
Stage- en Afstudeercoordinator
Fontys Hogeschool Informatica Speciaal voor bedrijven: http://bedrijven.hi.fontys.nl
Ja Flow ik weet dat je dat niet hoefd tesnuiven hoor slikken is beter!quote:Op maandag 15 maart 2004 11:46 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ze hoeft het niet op te snuiven om dat zeker te weten hoor
[afbeelding]
Je moet er gewoon vanaf blijven. Punt.quote:Op maandag 15 maart 2004 18:15 schreef blackangel21 het volgende:
[..]
Ja Flow ik weet dat je dat niet hoefd tesnuiven hoor slikken is beter!
en alles is weer goed.
Dus jullie zijn nog niet van me af![]()
Ik zou naar je luisterenquote:Op maandag 15 maart 2004 18:44 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Je moet er gewoon vanaf blijven. Punt.
Oudquote:Op maandag 15 maart 2004 15:49 schreef FlowDesign het volgende:
En nou niet meer zeuren dames
[afbeelding]
(-1) Overbodigquote:Op maandag 15 maart 2004 20:15 schreef Blueman het volgende:
Tuduuuuuu
sorry meneer FDquote:Op maandag 15 maart 2004 21:03 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
(-1) Overbodig
gheghequote:Op maandag 15 maart 2004 21:04 schreef Blueman het volgende:
[..]
sorry meneer FD
You are the bomb..quote:Op maandag 15 maart 2004 21:06 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
gheghe
Beavis & Butthead?quote:Op maandag 15 maart 2004 21:13 schreef Blueman het volgende:
[..]
You are the bomb..
ghehhehe..
wrong
denk hetquote:Op maandag 15 maart 2004 21:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Beavis & Butthead?
Flow nou niet meer boos zijn hequote:Op maandag 15 maart 2004 18:44 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Je moet er gewoon vanaf blijven. Punt.
Ik ben niet eens boos geweest...quote:Op maandag 15 maart 2004 21:24 schreef blackangel21 het volgende:
[..]
Flow nou niet meer boos zijn he![]()
nee niet alweer..quote:Op maandag 15 maart 2004 21:30 schreef FlowDesign het volgende:
ennuh Blueman, ga ff een ban scoren ergens
"Mijn flesopener brak af, nog meer suggesties?"quote:Op maandag 15 maart 2004 22:48 schreef blieblie het volgende:
druk op dat knopje op uw computer aan de voorkant iets onder dat langwerpige plastic plaatje.
er schuift nu een prachtige flesopener naar buiten.
Kinkyquote:Op maandag 15 maart 2004 22:59 schreef blieblie het volgende:
*proest*http://members.lycos.nl/dannybaby/
![]()
![]()
*draait*quote:Op maandag 15 maart 2004 22:52 schreef Blueman het volgende:
[..]
"Mijn flesopener brak af, nog meer suggesties?"
Yeahquote:Je bent ERNIE. Je bent tof, aardig en populair. Je vermaakt veel mensen. Je bent zo iemand die lekker uit z'n dak gaat, maar toch de regels die thuis geleerd zijn onthoudt. Trouwen en kinderen krijgen zijn belangrijk voor je, maar pas nadat je lol hebt gehad. Zorg ervoor dat de mensen die je vermaakt je niet proberen te veranderen.
Eindelijk weer kunnen eten is okay.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 13:02 schreef FlowDesign het volgende:
lunchen is oké
Als je niet kunt eten ben je een mietjequote:Op dinsdag 16 maart 2004 13:52 schreef r8ality het volgende:
Eindelijk weer kunnen eten is okay..
Kunnen eten wel. Kunnen binnenhouden niet.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 14:04 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Als je niet kunt eten ben je een mietje
Geef er 1 aan mij en zeg dat ie verdwenen is.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 16:15 schreef FlowDesign het volgende:
Geweldig, er liggen hier gewoon 6 laptops waar iets mee moet gebeuren maar we weten niet wat en we weten niet van wie ze zijn
Dan issie binnen een maand kapotquote:Op dinsdag 16 maart 2004 16:25 schreef r8ality het volgende:
Geef er 1 aan mij en zeg dat ie verdwenen is..
o.a. nieuwe Dell Dimension Latitude D600quote:Op dinsdag 16 maart 2004 18:26 schreef blieblie het volgende:
wat voor laptops... that is the question, fucked up computerzooi heb ik al genoeg liggen hiero
sufquote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:41 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
o.a. nieuwe Dell Dimension Latitude D600![]()
Maar die moeten weer terug naar hun rechtmatige eigenaars enzo...
* omegaproject in eerste instantie blij was dat er geen plaatsen meer waren bij de sneak! Toen maar naar Torque gegaan .... op eens vond ik het toch jammer dat er geen plaatsen meer waren voor de sneakquote:Op woensdag 17 maart 2004 00:00 schreef blieblie het volgende:
[..]
suf![]()
.
Sneak
Monster.... best freaky film. Tkomt absoluut niet op gang, Charlize Theron maar dan bloedlelijk, verhaal.... tjaaah.
Maffe film it is.
ja ok, maar TF&TF vond ik wel heel cool .... 2F2F vond ik minder, en XXX ook. Maar toch had ik zo'n slechte flick niet verwacht.quote:Op woensdag 17 maart 2004 11:34 schreef blieblie het volgende:
trouwens... had je kunnen weten he.
"Van de makers van: XXX, The Fast & The Furious, Too Fast Too Furiuos etc."
In de Stunt kan je altijd wel Overflow lui vinden.quote:Op woensdag 17 maart 2004 12:49 schreef daNpy het volgende:
He Laurens was je gister niet in de Stunt?
Heb wel het een aantal mensen van Overflow gezien (ookal was het geen feest van jullie)
Pics binnenkort online
De stunt is inderdaad stamcafé van heel veel studieverenigingen (en ballen verenigingen), o.a. van OVerflow jaquote:Op woensdag 17 maart 2004 17:41 schreef blieblie het volgende:
[..]
In de Stunt kan je altijd wel Overflow lui vinden.
Sterker nog, sponsort de Stunt Overflow niet?
Dat iedereen maar eens met z'n lamme reet uit die zon komt en hier post. Of desnoods een laptop met wireless internet.quote:Op woensdag 17 maart 2004 19:24 schreef Partygurl het volgende:
nee. wat wil je ...
wie nou weer en welk topic?quote:Op woensdag 17 maart 2004 19:08 schreef r8ality het volgende:
Och och. Ze zijn meteen op hun teentjes getrapt zodra iemand iets kritischer is dan de gemiddelde user. Dan maar weer hier posten.
Ander forum. Met die hoeren.quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:19 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
wie nou weer en welk topic?
stelletje linkse honden... gegen die mauer!
Zijn ze bij forumhoeren snel op hun teentjes getrapt?quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:23 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ander forum. Met die hoeren.
Je mag niet aan de integriteit van een paar users twijfelen. Alles wat ze zeggen is waar schijnbaar. Met enige kritiek ze omvergooien mag niet.quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:27 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Zijn ze bij forumhoeren snel op hun teentjes getrapt?
linkjequote:Op woensdag 17 maart 2004 20:29 schreef r8ality het volgende:
Je mag niet aan de integriteit van een paar users twijfelen. Alles wat ze zeggen is waar schijnbaar. Met enige kritiek ze omvergooien mag niet..
Through MSN!quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:33 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
linkje
Ik heb toch zo'n hekel aan mensen die zeuren over een reeksquote:Op woensdag 17 maart 2004 20:35 schreef jackson het volgende:
Ik heb toch zo'n hekel aan reeksen
Die zonnebril doet mij goed die te zienquote:Op woensdag 17 maart 2004 20:38 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik heb toch zo'n hekel aan mensen die zeuren over een reeks.
Et avec vous?quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:40 schreef jackson het volgende:
[..]
Die zonnebril doet mij goed die te zien
Alles lekker kerel?
Hier alles goed heh...quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:42 schreef r8ality het volgende:
[..]
Et avec vous?
Wij allemaalquote:Op woensdag 17 maart 2004 20:50 schreef FlowDesign het volgende:
wie?
Ken ik jou toevallig IRL?quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:55 schreef jackson het volgende:
Wij allemaal
Zou kunnen jah...quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:56 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ken ik jou toevallig IRL?
Waar ken jij Joost van dan?quote:Op woensdag 17 maart 2004 21:04 schreef jackson het volgende:
Zou kunnen jah...
Robert is mijn echte naam
Ik ken joost nietquote:Op woensdag 17 maart 2004 21:07 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Waar ken jij Joost van dan?
ow, maar heb je in Ehv op de middelbare school gezeten? (welke?), waar zit je nu op school?quote:Op woensdag 17 maart 2004 21:08 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik ken joost niet
Ik werk nu bij Philips op de Campus in Eindhoven. Heb nooit in Eindhoven op school gezetenquote:Op woensdag 17 maart 2004 21:08 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
ow, maar heb je in Ehv op de middelbare school gezeten? (welke?), waar zit je nu op school?
ah ok, maar wat doe je bij Philips?quote:Op woensdag 17 maart 2004 21:27 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik werk nu bij Philips op de Campus in Eindhoven. Heb nooit in Eindhoven op school gezeten
ICT project. En wat helpdesk werkzaamhedenquote:Op woensdag 17 maart 2004 21:29 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
ah ok, maar wat doe je bij Philips?
Als het toch stiekem is weten de meeste het nietquote:Op woensdag 17 maart 2004 21:33 schreef blieblie het volgende:
Stiekum he, moet ik nog keijveul doen voor school.
Hmmm. good pointquote:Op woensdag 17 maart 2004 21:34 schreef jackson het volgende:
[..]
Als het toch stiekem is weten de meeste het niet.
Zou ik er ook niet meer aan beginne
ik ook, morgen op-1-na-laatste presentatieles voor BEC maar ik heb er nog niks aan gedaanquote:Op woensdag 17 maart 2004 21:33 schreef blieblie het volgende:
Ben je in vaste dienst van Philips dan of ben je uitgezonden?quote:Op woensdag 17 maart 2004 21:31 schreef jackson het volgende:
ICT project. En wat helpdesk werkzaamheden
Ik ben gedetacheerd vanuit een ander bedrijf jahquote:Op woensdag 17 maart 2004 21:37 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ben je in vaste dienst van Philips dan of ben je uitgezonden?
Ik zit nu voor OGD bij Bavaria
welk bedrijf?quote:Op woensdag 17 maart 2004 21:38 schreef jackson het volgende:
Ik ben gedetacheerd vanuit een ander bedrijf jah
Een bedrijf in Geldermalsen.quote:Op woensdag 17 maart 2004 21:39 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
welk bedrijf?
Ik zou zeggen zoek het even online opquote:Op woensdag 17 maart 2004 21:47 schreef Blueman het volgende:
morgen huisinwijdingsfeestje in Eindhoven en erna op stap..
eckartseweg zuid
is dat ver lopen naar de stad?
ik krijg al spam van me leraren of ik alsjeblieft nog alles in wil leveren...en ik heb geen zin om alles nog te moeten maken...quote:Op woensdag 17 maart 2004 21:33 schreef blieblie het volgende:
dat zegt mij nog nietsquote:Op woensdag 17 maart 2004 21:47 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik zou zeggen zoek het even online op
Tien minuten, kwartiertje. Is aan de andere kant van de rondweg, aan de noordkant van de Fontys. (en dat allemaal uit m'n hoofdquote:Op woensdag 17 maart 2004 21:47 schreef Blueman het volgende:
eckartseweg zuid
Dat is noordelijk van het ROC Ehv (Sterrenlaan)... en wel even lopen jaquote:Op woensdag 17 maart 2004 21:47 schreef Blueman het volgende:
eckartseweg zuid
Hoe kom jij aan die (foutieve) wijsheid?quote:Op woensdag 17 maart 2004 21:54 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Dat is noordelijk van het ROC Ehv (Sterrenlaan)... en wel even lopen ja
ik denk eckartseweg zuid zal wel in Eckart zijnquote:Op woensdag 17 maart 2004 21:57 schreef r8ality het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan die (foutieve) wijsheid?
Ik ben werken.. (ja nu al.)
eckart sporthal? bij die planeten zooi?quote:Op woensdag 17 maart 2004 21:58 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
ik denk eckartseweg zuid zal wel in Eckart zijn
OWWWWWW...quote:Op woensdag 17 maart 2004 21:54 schreef r8ality het volgende:
[..]
Tien minuten, kwartiertje. Is aan de andere kant van de rondweg, aan de noordkant van de Fontys. (en dat allemaal uit m'n hoofd.).
mag je ook wel verw88 van een pizza-coureurquote:Op woensdag 17 maart 2004 21:54 schreef r8ality het volgende:
[..]
Tien minuten, kwartiertje. Is aan de andere kant van de rondweg, aan de noordkant van de Fontys. (en dat allemaal uit m'n hoofd.).
Volgens mij is dat territorium van Domino's Woenselquote:Op woensdag 17 maart 2004 22:11 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
mag je ook wel verw88 van een pizza-coureur
nee, hij doet uhhh... Strijp enzo. LBquote:Op woensdag 17 maart 2004 22:21 schreef blieblie het volgende:
[..]
Volgens mij is dat territorium van Domino's Woensel.
En daar werktie toch niet?
Strijp, Gestel, Stratum, Tongelre en de rest van Zuid Eindhoven dacht ik.quote:Op woensdag 17 maart 2004 22:25 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
nee, hij doet uhhh... Strijp enzo. LB
En België doet ie ook...quote:Op woensdag 17 maart 2004 22:27 schreef blieblie het volgende:
[..]
Strijp, Gestel, Stratum, Tongelre en de rest van Zuid Eindhoven dacht ik.
dus ik kan arnol nu vergeten?quote:Op woensdag 17 maart 2004 22:38 schreef daNpy het volgende:
Joost is het levende stratenboek van Eindhoven 8)
Wie?quote:Op woensdag 17 maart 2004 22:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dus ik kan arnol nu vergeten?
Mijquote:Op woensdag 17 maart 2004 22:48 schreef daNpy het volgende:
[..]
Wie?
kloon-alertquote:Op woensdag 17 maart 2004 22:53 schreef Arnol het volgende:
Mij![]()
Hij kon te voet naar school volgens mijquote:Op woensdag 17 maart 2004 23:40 schreef r8ality het volgende:
Klopt. Eckartbuurt is daar. Maar de Eckartseweg ligt veel meer richting stad, tussen de Generalenbuurt en de Fontys. Vandaar dat ie ook Eckartseweg heet. Omdat die richting Eckart loopt.
Was jij dinsdag wel in de Stunt?quote:Op woensdag 17 maart 2004 22:53 schreef febster het volgende:
Neej man, je kan ons op z'n hoogste op donderdag en elke zaterdag op Stratum vinden.quote:Op donderdag 18 maart 2004 11:01 schreef daNpy het volgende:
[..]
Was jij dinsdag wel in de Stunt?
Nep ballenquote:Op donderdag 18 maart 2004 11:09 schreef blieblie het volgende:
[..]
Neej man, je kan ons op z'n hoogste op donderdag en elke zaterdag op Stratum vinden.
Ik moet mijn pa sponsor wel een beetje het gevoel geven dat ik me nog bezig hou met mijn studie ipv. 24/7 uitgaanquote:Op donderdag 18 maart 2004 11:47 schreef daNpy het volgende:
[..]
Nep ballen
quote:Op donderdag 18 maart 2004 12:08 schreef daNpy het volgende:
Belgisch: Olé Pistolé van Samson & Gert
K3 - TeleRomeoquote:Op donderdag 18 maart 2004 12:08 schreef Partygurl het volgende:
kent iemand nog een bekend buitenlands kinderliedje?
EY..quote:Op donderdag 18 maart 2004 13:47 schreef FlowDesign het volgende:
[afbeelding] K3
nog zoiets vreselijksquote:Op donderdag 18 maart 2004 15:01 schreef Blueman het volgende:
[..]
EY..
kon ook de A*Teens zeggen hoor!
hmmmquote:Op donderdag 18 maart 2004 15:13 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
nog zo
iets vreselijks
Die grote weetjewel? Die zo lang stil heeft gestaan bij Maastricht...quote:Op donderdag 18 maart 2004 15:58 schreef blieblie het volgende:
Wat was er met een Tupolev?
Ah grappig...quote:Op donderdag 18 maart 2004 16:12 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Die grote weetjewel? Die zo lang stil heeft gestaan bij Maastricht...
die kwam ff landen op Ehv Airport om een 1300 uur.
Ik zag 'm langsvliegen vanuit m'n slaapkamer
Moet je een stringparse functie voor gebruiken, maar hoe het precies moet weet ik niet.quote:Op donderdag 18 maart 2004 20:06 schreef blieblie het volgende:
Jow!!
Waar is Flowdesign.
Keb namelijk een vraagje, hoe vang je een Enter in PHP af, zodat ie in de database wanneer er op enter wordt gedrukt een <br> neer zet?.
Ah... ik weet dat de ene enter nummer 10 en de andere nummer 13 heeft.quote:Op donderdag 18 maart 2004 20:28 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Moet je een stringparse functie voor gebruiken, maar hoe het precies moet weet ik niet.
Maar het zal zoiets als volgt zijn: Een enter is (net als bijv. een spatie) een soort code binnen HTML enzo. Dus die code (wat dus staat voor een Enter) kun je vervangen door <br> met een stringparse.
Thomas Crown Affair kijkenquote:Op donderdag 18 maart 2004 20:34 schreef FlowDesign het volgende:
* Peter R. de Vries kijken
Als je niet moeilijk wil doen haal je gewoon de tekst uit de database, zet deze in een variabele ($text bijvoorbeeld) en doet dan:quote:Op donderdag 18 maart 2004 20:06 schreef blieblie het volgende:
Jow!!
Waar is Flowdesign.
Keb namelijk een vraagje, hoe vang je een Enter in PHP af, zodat ie in de database wanneer er op enter wordt gedrukt een <br> neer zet?.
zoek bij php.net eens op de functie addslashesquote:Op donderdag 18 maart 2004 22:16 schreef blieblie het volgende:
ik haal de tekst uit de database met een variabele...
daNpy.....
Ik ga het as soon as possible proberen.
Maarrrrrrrrrr..... neemtie wel tags als <a href="... etc> en <b></b> op als normale html?
Ik viel zowat van m'n stoel af net van het lachenquote:Op donderdag 18 maart 2004 13:47 schreef FlowDesign het volgende:
[afbeelding] K3
addslashes?quote:Op donderdag 18 maart 2004 23:01 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
zoek bij php.net eens op de functie addslashes
Goequote:Op donderdag 18 maart 2004 18:36 schreef Blueman het volgende:
Hey Juup
hoest met de honden?
Nog even en geenstijl is opgedoektquote:Op vrijdag 19 maart 2004 11:41 schreef FlowDesign het volgende:
wat een heaumeaux!
ohja, ik moet naar de fontys![]()
hoezo dat dan?quote:Op vrijdag 19 maart 2004 11:42 schreef blieblie het volgende:
[..]
Nog even en geenstijl is opgedoekt.
Als je slim bent gebruik je BB code , etc net als op fok bijv, en die zet je dan om in een scriptje of via een andere tabel in je database....quote:Op donderdag 18 maart 2004 22:16 schreef blieblie het volgende:
ik haal de tekst uit de database met een variabele...
daNpy.....
Ik ga het as soon as possible proberen.
Maarrrrrrrrrr..... neemtie wel tags als <a href="... etc> en <b></b> op als normale html?
NETquote:Op vrijdag 19 maart 2004 11:45 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
hoezo dat dan?![]()
en ja, ik heb om 12:25 NET maar niet zo'n zin om te gaan
Toppiequote:Op vrijdag 19 maart 2004 14:30 schreef blieblie het volgende:
Oh, Feb, keb je firewire kaart.
ahhhh lief hoorquote:Op vrijdag 19 maart 2004 16:49 schreef Partygurl het volgende:
mn vriendje is jarig, heeft me weer geld gekost![]()
Neej, ik was niet uitquote:Op zaterdag 20 maart 2004 00:46 schreef Blueman het volgende:
[..]
ahhhh lief hoor
omdat ik in bed lagquote:Op zaterdag 20 maart 2004 10:54 schreef Blueman het volgende:
BB waarom kreeg ik donderdag geen sms terug?
Ja potver...quote:Op zaterdag 20 maart 2004 11:56 schreef blieblie het volgende:
[..]
omdat ik in bed lag![]()
kwam ik toch pas smorgens achterquote:Op zaterdag 20 maart 2004 12:58 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ja potver...
dan kun je toch nog wel laten weten dat je in je bed ligt!
Wat slaap jij vroeg op een donderdagavond kerel!quote:Op zaterdag 20 maart 2004 14:19 schreef blieblie het volgende:
[..]
kwam ik toch pas smorgens achter.
goed hequote:Op zaterdag 20 maart 2004 14:21 schreef Blueman het volgende:
[..]
Wat slaap jij vroeg op een donderdagavond kerel!
slechte zaak!
Dat rekensommetjes had ik ook al gemaakt jaquote:Op zaterdag 20 maart 2004 15:14 schreef blieblie het volgende:
WIN kaarten voor de EK wedstrijd Duitsland-Nederland !
Kost je maar +/- 10 * 0,25 + 10 * 1,10 = ¤ 13,50.
En laatste vraag moet je de achterneef van de vrouw van de minister van Justitie in Uganda smsen.
+/- 300.000???quote:Op zaterdag 20 maart 2004 17:53 schreef r8ality het volgende:
How many euro's did you drive today?.
RS4 is maar 60Kquote:Op zaterdag 20 maart 2004 19:46 schreef FlowDesign het volgende:
Pheaton: 150K
RS4: 60K
A3: 30K (?)
------------------------------ +
¤ 240.000
nice
Kwart voor 11 smiddagsquote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:01 schreef blieblie het volgende:
Fuck... geflitst met 14km te hard op een "lege" snelweg.
Naja, shit happens, de Porsche, A3 en BMW 5 serie die voor me reden zijn dan iig ook geflitst.
Wrom hadden die lui geen Stinger.
Beetje om kwart voor 11 op een donderdagmiddag gaan zitten flitsen... lamers.
matig dat ik er ook geen hadquote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:08 schreef daNpy het volgende:
[..]
Kwart voor 11 smiddags
En idd, wat een sukkels dat ze geen detectoren hadden
Ach jaaaah, ik hoop wel dat de water opdroogt en dattie het dan opeens weer doetquote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:43 schreef daNpy het volgende:
Drank + idiot + toetsenbord gaat niet nee
Geen filmpje van de snelheidsmeter terwijl jullie volgas reden?quote:Op zaterdag 20 maart 2004 16:46 schreef FlowDesign het volgende:
w00000000000000000000000t!!!
Vanmiddag was ik met r8ality mee (tnx dude!) en heb ik in de snelste personenwagen ter wereld gereden...
[afbeelding]
meer dan 380 PK, vierwielaandrijving en gaan met die banaan.
Op de terugweg reden we met een VW Pheaton 5.0 V10 TDI...
[afbeelding]
Meer pics en filpjes op: http://flowdesign.gotdns.com/audi-vw/
we kwamen ook nog een ultarafoute Calibra tegen onderweg![]()
Wat kost zo'n auto eigenlijkquote:Op zondag 21 maart 2004 01:25 schreef Juup© het volgende:
Niet slecht voor een "dieseltje"
Phaeton dieseltje
De V10 TDI uitvoering reden we dus. En dus luchtvering + 4-motion continue. Dat wou ik al eerder vermelden maar dat was ik vergeten.quote:Op zondag 21 maart 2004 01:25 schreef Juup© het volgende:
Niet slecht voor een "dieseltje"
Phaeton dieseltje
Jup, maar de RS4 is gaverquote:Op zondag 21 maart 2004 14:29 schreef blieblie het volgende:
Dikke bak... die phaeton...
Koop gewoon meteen Puma's dan...quote:Op zondag 21 maart 2004 19:08 schreef FlowDesign het volgende:
vrijdag eindelijk nieuwe sneakers gevonden... Quickies
[afbeelding]
[afbeelding]
met reflecterende stripkes zie ik nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |