David Brin - The Postmanquote:Op zaterdag 13 maart 2004 19:00 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
En nog een boek waar ik de titel niet meer van weet.![]()
Ging over een man die na de derde wereldoorlog het verscheurde en primitief geworden Amerika weer bij elkaar probeerde te brengen. Hij maakte met verschillende nedezettingen contact en zette een postdienst op. Dit werd steeds groter. Hij verspreide een leugen dat er weer een amerikaanse regering is in het oosten van het land en dat ze gauw hulp naar het westen zouden sturen. Verder weet ik het precies meer.
Post hier julie lijstjes en als je de titel van dat laatste boek weet zeg ook dat dan ook even
![]()
Deze zomer in de bioscoop:quote:Op zaterdag 13 maart 2004 19:10 schreef bonke het volgende:
isaac asimov doet et nog wel lekker
Dat is fantasy, geen s.f.quote:tolkien natuurlijk met in de ban van de ring
tja weet ik ook wel maar keb em stiekem toch gelezen :-)quote:Op zaterdag 13 maart 2004 19:14 schreef victorinox het volgende:
[..]
Deze zomer in de bioscoop:
I, Robot.
Hoewel het waarschijnlijk vrij weinig met het boek te maken heeft.
[..]
Dat is fantasy, geen s.f.
dat is hem ja...quote:Op zaterdag 13 maart 2004 19:06 schreef victorinox het volgende:
[..]
David Brin - The Postman
quote:Op zaterdag 13 maart 2004 19:21 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
dat is hem ja...![]()
Robot zijn toch ook boeken van asimov???
Bij proxis.be hebben ze meer boeken van de Christ Clone Trilogyquote:Op zaterdag 13 maart 2004 19:26 schreef _t-i-m_ het volgende:
In his image - James Beauseigneur (the christ clone trilogy)
Zeer vet boek, thema religie komt wel naar voren maar juist heel erg controversiele manier.
Kwam ik zomaar ineens tegen bij de Bruna, wel in het engels maar dat maakt mij weinig uit.
Het is het eerste deel van een trilogie maar ik heb er nog steeds alleen het eerste deel kunnen vinden, daar baal ik wel een beetje van. Als iemand weet waar ik andere delen kan vinden dan houd ik mij aanbevolen.
Iain M. Banks!!quote:Op zondag 14 maart 2004 16:02 schreef Quickbeam het volgende:
Use of Weapons - Iain M. Banks (!)
Player of Games - Iain M. Banks
quote:Op zondag 14 maart 2004 16:02 schreef Quickbeam het volgende:
Player of Games - Iain M. Banks
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |