abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17689475
Als je hier zo door de topics leest van "seksualiteit" en dan in het bijzonder de topics over de lengte van de penis, dan zie je toch wel dat vrouwen enige waarde hechten aan de grootte/dikte. Er zijn zelfs vrouwen die zeggen, dat ze niet met iemand zouden willen gaan, als de afmetingen niet naar wens zijn. Maar nu vraag ik mij het volgende af.

Stel je voor, je hebt een leuke jongen ontmoet waar je serieus contact mee onderhoudt. Dat contact loopt uit op een serieuze liefdesrelatie (dus geen oppervlakkige liefdesscene, maar echt iets waar beide partijen een duurzame relatie in zien) en na een paar weken besluiten jullie met elkaar naar bed te gaan. En nu komt het. Je vriend trekt zijn onderbroek uit en wat zie je, zijn lid is niet bepaald van indrukwekkende proporties te noemen. Het valt je dus wat tegen, maar goed, de seks wordt er niet door gestaakt.

Nu is mijn vraag: is dit een reden om iemand het bed uit te schoppen en wellicht zelfs de relatie te staken? Je moet je hierbij wel realiseren dat de relatie serieus is en in eerste instantie dus gewoon gebaseerd is op het leuke contact: goed met elkaar kunnen praten, leuke dingen met elkaar kunnen doen enz. De seks kwam pas later.

En als dit een reden is om de relatie te beeindigen, op welke manier zou je het tegen je vriend zeggen? Zoiets als: "hey jongen, ik vind het vervelend maar ik wil het uitmaken. Ik vind je penis te klein." Eigenlijk een behoorlijk onbeschofde reden, maar goed, laten we eerlijk zijn, seks is ook wel belangrijk in een relatie. Maar belangrijk genoeg om een in eerste instantie goede en prettige relatie te staken?
  zaterdag 13 maart 2004 @ 16:40:58 #2
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_17689494
Ervaring?
pi_17689499
hmm, eravring?
... en zo staat het geschreven!
The man next to you, that's it, all it is
Dwarsliggers zijn moeilijker te begraven
pi_17689510
Nee, geen ervaring . Dit topic kwam geheel tot mij, toen ik een enkele keer een vrouw hier zag posten, dat ze geen relatie zou willen met een jongen met een kleintje.
  zaterdag 13 maart 2004 @ 16:42:51 #5
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_17689522
dat is net zo als het uitmaken met een vriendin omdat haar vagina niet "smal" genoeg is
pi_17689529
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 16:39 schreef TheoLeo het volgende:
"hey jongen, ik vind het vervelend maar ik wil het uitmaken. Ik vind je penis te klein."
Ik heb nog nooit gehoord dat iemand dit zei. Ik denk dat zelfs de dames die zoiets een reden vinden om een jongen te dumpen erom heen gaan draaien en iets anders verzinnen als excuus om het uit te maken.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_17689531
nouja, als man vind ik kort door de bocht.
ik ga het echt niet uitmaken als ze kleine borsten zou hebben, lijkt me redelijk te verglijken. bovendien zijn (grote) borsten toch een soort statussymbool
  zaterdag 13 maart 2004 @ 16:45:48 #8
32266 thetruth
juvat inconcessa voluptas
pi_17689582
Zeker nog nooit een relatie gehad
pi_17689587
Maar daarom vraag ik mij ook af wat een meisje doet, als het haar tegenvalt. Ze zeggen wel dat ze de lengte/dikte belangrijk vinden, maar hoe zullen ze dat in de praktijk brengen? Het kan toch onmogelijk een reden zijn tot het uitmaken?
pi_17689595
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 16:45 schreef thetruth het volgende:
Waarom niet?
pi_17689669
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 16:45 schreef thetruth het volgende:
toch wel, en waarom zou ik dat niet hebben?
niet iedereen denkt erover zoals jij! (gzd)
pi_17689695
Ze zullen er wel iets anders op vinden. Zo van: "Ik vind het heel vervelend, maar ik ben niet meer verliefd op je.."
pi_17689835
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 16:52 schreef Disorder het volgende:
Ze zullen er wel iets anders op vinden. Zo van: "Ik vind het heel vervelend, maar ik ben niet meer verliefd op je.."
Hehe, ja vrouwen kunnen soms achterbakse wezens zijn
pi_17689918
Als ik echt echt heel gek op hem ben dan moeten er maar wat hulpmiddelen aan te pas gaan komen.

Maar echt een heeeeeeeeeeeeeeeeeel klein penisje zou wel echt een downer van hier tot gunter zijn, als ik mijn hart niet vergeven heb nog dan ga ik verder...
En nee dat zeg je niet letterlijk, misschien zeg ik wel dat het op sexueel vlak gewoon echt niet klikt...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_17689926
En toch denk ik dat een vrouw die het om die reden uitmaakt vanaf dat moment sowieso de moeite waard niet meer is. Dus eigenlijk ben je juist beter af zonder haar.
pi_17689954
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 17:04 schreef erodome het volgende:
Als ik echt echt heel gek op hem ben dan moeten er maar wat hulpmiddelen aan te pas gaan komen.

Maar echt een heeeeeeeeeeeeeeeeeel klein penisje zou wel echt een downer van hier tot gunter zijn, als ik mijn hart niet vergeven heb nog dan ga ik verder...
En nee dat zeg je niet letterlijk, misschien zeg ik wel dat het op sexueel vlak gewoon echt niet klikt...
Maar vind je dat niet een beetje oppervlakkig dan?
pi_17689962
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 16:43 schreef thomastux het volgende:
nouja, als man vind ik kort door de bocht.
ik ga het echt niet uitmaken als ze kleine borsten zou hebben, lijkt me redelijk te verglijken. bovendien zijn (grote) borsten toch een soort statussymbool
Oh ja stop jij de borsten van een vrouw in je, moeten die iets vullen, zijn die echt zo direct betrokken bij de daad opzich?????

Wat nu als je er als vrouw zijnde gewoon amper wat van voelt waardoor de beleving van sex ineens zwaar omlaag gaat?
Dat heb je met borsten nit, groot of klein maakt niets uit voor de sexbelevenis, een extreem klein of extreem grote penis maakt wel uit voor de sexbelevenis...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_17689986
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 17:06 schreef TheoLeo het volgende:

[..]

Maar vind je dat niet een beetje oppervlakkig dan?
De rest van mijn leven sex hebben terwijl ik het niets aanvind liijkt me echt niets, sorry, je kan het oppervlakkig noemen, ik noem het realistisch....
pi_17690010
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 17:06 schreef erodome het volgende:

[..]

Oh ja stop jij de borsten van een vrouw in je, moeten die iets vullen, zijn die echt zo direct betrokken bij de daad opzich?????

Wat nu als je er als vrouw zijnde gewoon amper wat van voelt waardoor de beleving van sex ineens zwaar omlaag gaat?
Dat heb je met borsten nit, groot of klein maakt niets uit voor de sexbelevenis, een extreem klein of extreem grote penis maakt wel uit voor de sexbelevenis...
Dat is enorm persoonlijk. Als je als jongen geilt op russische seks (pik tussen de borsten), dan zijn kleine borsten toch enorme afknappers. Maar zou ik het daarom uitmaken? Nee, natuurlijk niet. Er zijn belangrijkere aspecten in de relatie... veel belangrijkere.
pi_17690040
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 17:08 schreef erodome het volgende:

[..]

De rest van mijn leven sex hebben terwijl ik het niets aanvind liijkt me echt niets, sorry, je kan het oppervlakkig noemen, ik noem het realistisch....
Als jij zo'n grote waarde aan seks hangt, dan ontbreken kennelijk de nodige uitdagingen voor je op andere tereinen. Ik bedoel dit niet verkeerd, maar ik vind het echt behoorlijk ver gaan om het om die reden uit te maken. Wees dan op zijn minst eerlijk en wimpel hem niet af met een omweg (een voorbeeld dat je eerder gaf).
  zaterdag 13 maart 2004 @ 17:13:14 #21
56564 Modafinil
the fallacy beyond
pi_17690051
als ik een vrouw was en ik vond de maten van de penis zo belangiijk zou ik niet eerst een paar weken een relaties hebben zonder sex, maar meteen/zsm alles er op en eraan om de qualiteit van de sex te checken...
We are a peculiar friendly evolved signaturial viri family. Consider to put one of our offspring in your signature so we are able to decentralize. Also consider happy, jolly & peacefully immortalization ;^)>$~~<=;
pi_17690057
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 17:06 schreef erodome het volgende:

[..]

Wat dat betreft kan je beter een vagina die niet smal genoeg is nemen als vergelijking... Dan gaat de sex-beleving van een man nogal keihard drastisch omlaag...
Ja, dat heb ik mee gemaakt, dan merk je dus (vrijwel) niet meer dat in een vagina zit, en echt een kleine penis heb ik nou ook weer niet. Geen van de andere dames ooit horen morren of gemerkt dat het te klein was. Zij was gewoon extreem uitgehold/opgerekt...

Overigens: in dat geval was het voor mij wel een domper, en in geval van een relatie was dat ook voor iets geweest als "ben niet meer verliefd" of "het klikt niet op sexueel gebied" en dag-dag met de relatie...
Sex is niet waarom ik een relatie heb, maar een goede sex-beleving is wel esentieel voor een goede relatie.
A day not smiled is a day not lived!
pi_17690148
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 17:13 schreef Modafinil het volgende:
als ik een vrouw was en ik vond de maten van de penis zo belangiijk zou ik niet eerst een paar weken een relaties hebben zonder sex, maar meteen/zsm alles er op en eraan om de qualiteit van de sex te checken...
Daar zit wel wat in ja.
pi_17690160
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 17:13 schreef donald- het volgende:

[..]

Wat dat betreft kan je beter een vagina die niet smal genoeg is nemen als vergelijking... Dan gaat de sex-beleving van een man nogal keihard drastisch omlaag...
Ja, dat heb ik mee gemaakt, dan merk je dus (vrijwel) niet meer dat in een vagina zit, en echt een kleine penis heb ik nou ook weer niet. Geen van de andere dames ooit horen morren of gemerkt dat het te klein was. Zij was gewoon extreem uitgehold/opgerekt...

Overigens: in dat geval was het voor mij wel een domper, en in geval van een relatie was dat ook voor iets geweest als "ben niet meer verliefd" of "het klikt niet op sexueel gebied" en dag-dag met de relatie...
Sex is niet waarom ik een relatie heb, maar een goede sex-beleving is wel esentieel voor een goede relatie.
Zo kun je het trouwens ook zien. Als je "vriendin" zit te zeiken over het idee dat je penis te klein is, dan kun je altijd nog zeggen: "nee, jouw vagina is te groot" en dan maak jij het gewoon snel uit. Hou de eer aan jezelf !
pi_17690216
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 17:12 schreef TheoLeo het volgende:

[..]

Als jij zo'n grote waarde aan seks hangt, dan ontbreken kennelijk de nodige uitdagingen voor je op andere tereinen. Ik bedoel dit niet verkeerd, maar ik vind het echt behoorlijk ver gaan om het om die reden uit te maken. Wees dan op zijn minst eerlijk en wimpel hem niet af met een omweg (een voorbeeld dat je eerder gaf).
Sex is niet heel erg belangerijk in een relatie waar de sex goed is, als de sex niet goed is word het zo goed als altijd een flink probleem, dat is de praktijk....

Jij vind het ver gaan om het om die reden uit te maken, dat is jouw mening, mijn mening is anders, zonder een goede sexrelatie is een relatie meestal gedoemd om te eindigen, je kan het lang laten duren, je kan het kort laten duren, doe mij dan maar kort...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')