Ik heb nog nooit gehoord dat iemand dit zei. Ik denk dat zelfs de dames die zoiets een reden vinden om een jongen te dumpen erom heen gaan draaien en iets anders verzinnen als excuus om het uit te maken.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 16:39 schreef TheoLeo het volgende:
"hey jongen, ik vind het vervelend maar ik wil het uitmaken. Ik vind je penis te klein."
Waarom niet?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 16:45 schreef thetruth het volgende:
Zeker nog nooit een relatie gehad
toch wel, en waarom zou ik dat niet hebben?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 16:45 schreef thetruth het volgende:
Zeker nog nooit een relatie gehad
Hehe, ja vrouwen kunnen soms achterbakse wezens zijnquote:Op zaterdag 13 maart 2004 16:52 schreef Disorder het volgende:
Ze zullen er wel iets anders op vinden. Zo van: "Ik vind het heel vervelend, maar ik ben niet meer verliefd op je.."
Maar vind je dat niet een beetje oppervlakkig dan?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 17:04 schreef erodome het volgende:
Als ik echt echt heel gek op hem ben dan moeten er maar wat hulpmiddelen aan te pas gaan komen.
Maar echt een heeeeeeeeeeeeeeeeeel klein penisje zou wel echt een downer van hier tot gunter zijn, als ik mijn hart niet vergeven heb nog dan ga ik verder...
En nee dat zeg je niet letterlijk, misschien zeg ik wel dat het op sexueel vlak gewoon echt niet klikt...
Oh ja stop jij de borsten van een vrouw in je, moeten die iets vullen, zijn die echt zo direct betrokken bij de daad opzich?????quote:Op zaterdag 13 maart 2004 16:43 schreef thomastux het volgende:
nouja, als man vind ik kort door de bocht.
ik ga het echt niet uitmaken als ze kleine borsten zou hebben, lijkt me redelijk te verglijken. bovendien zijn (grote) borsten toch een soort statussymbool
De rest van mijn leven sex hebben terwijl ik het niets aanvind liijkt me echt niets, sorry, je kan het oppervlakkig noemen, ik noem het realistisch....quote:Op zaterdag 13 maart 2004 17:06 schreef TheoLeo het volgende:
[..]
Maar vind je dat niet een beetje oppervlakkig dan?
Dat is enorm persoonlijk. Als je als jongen geilt op russische seks (pik tussen de borsten), dan zijn kleine borsten toch enorme afknappers. Maar zou ik het daarom uitmaken? Nee, natuurlijk niet. Er zijn belangrijkere aspecten in de relatie... veel belangrijkere.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 17:06 schreef erodome het volgende:
[..]
Oh ja stop jij de borsten van een vrouw in je, moeten die iets vullen, zijn die echt zo direct betrokken bij de daad opzich?????
Wat nu als je er als vrouw zijnde gewoon amper wat van voelt waardoor de beleving van sex ineens zwaar omlaag gaat?
Dat heb je met borsten nit, groot of klein maakt niets uit voor de sexbelevenis, een extreem klein of extreem grote penis maakt wel uit voor de sexbelevenis...
Als jij zo'n grote waarde aan seks hangt, dan ontbreken kennelijk de nodige uitdagingen voor je op andere tereinen. Ik bedoel dit niet verkeerd, maar ik vind het echt behoorlijk ver gaan om het om die reden uit te maken. Wees dan op zijn minst eerlijk en wimpel hem niet af met een omweg (een voorbeeld dat je eerder gaf).quote:Op zaterdag 13 maart 2004 17:08 schreef erodome het volgende:
[..]
De rest van mijn leven sex hebben terwijl ik het niets aanvind liijkt me echt niets, sorry, je kan het oppervlakkig noemen, ik noem het realistisch....
Wat dat betreft kan je beter een vagina die niet smal genoeg is nemen als vergelijking... Dan gaat de sex-beleving van een man nogal keihard drastisch omlaag...quote:Op zaterdag 13 maart 2004 17:06 schreef erodome het volgende:
[..]
Oh ja stop jij de borsten van een vrouw in je, moeten die iets vullen, zijn die echt zo direct betrokken bij de daad opzich?????
Wat nu als je er als vrouw zijnde gewoon amper wat van voelt waardoor de beleving van sex ineens zwaar omlaag gaat?
Daar zit wel wat in ja.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 17:13 schreef Modafinil het volgende:
als ik een vrouw was en ik vond de maten van de penis zo belangiijk zou ik niet eerst een paar weken een relaties hebben zonder sex, maar meteen/zsm alles er op en eraan om de qualiteit van de sex te checken...
Zo kun je het trouwens ook zien. Als je "vriendin" zit te zeiken over het idee dat je penis te klein is, dan kun je altijd nog zeggen: "nee, jouw vagina is te groot" en dan maak jij het gewoon snel uit. Hou de eer aan jezelfquote:Op zaterdag 13 maart 2004 17:13 schreef donald- het volgende:
[..]
Wat dat betreft kan je beter een vagina die niet smal genoeg is nemen als vergelijking... Dan gaat de sex-beleving van een man nogal keihard drastisch omlaag...
Ja, dat heb ik mee gemaakt, dan merk je dus (vrijwel) niet meer dat in een vagina zit, en echt een kleine penis heb ik nou ook weer niet. Geen van de andere dames ooit horen morren of gemerkt dat het te klein was. Zij was gewoon extreem uitgehold/opgerekt...
Overigens: in dat geval was het voor mij wel een domper, en in geval van een relatie was dat ook voor iets geweest als "ben niet meer verliefd" of "het klikt niet op sexueel gebied" en dag-dag met de relatie...
Sex is niet waarom ik een relatie heb, maar een goede sex-beleving is wel esentieel voor een goede relatie.
Sex is niet heel erg belangerijk in een relatie waar de sex goed is, als de sex niet goed is word het zo goed als altijd een flink probleem, dat is de praktijk....quote:Op zaterdag 13 maart 2004 17:12 schreef TheoLeo het volgende:
[..]
Als jij zo'n grote waarde aan seks hangt, dan ontbreken kennelijk de nodige uitdagingen voor je op andere tereinen. Ik bedoel dit niet verkeerd, maar ik vind het echt behoorlijk ver gaan om het om die reden uit te maken. Wees dan op zijn minst eerlijk en wimpel hem niet af met een omweg (een voorbeeld dat je eerder gaf).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |