abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 13 maart 2004 @ 16:04:23 #1
71841 __Wouter__
Who's the Boss?
pi_17689045
Mijn computer is erg traag geworden en daarom wil ik alles even formatteren en opnieuw installeren.

De afgelopen twee jaar heb ik echter een mooie digitale collectie films/muziek aangelegd (uiteraard alleen legale backups) van ongeveer 30 gig, en die zou ik graag willen bewaren.

Is het mogelijk om alle programma's en windows te verwijderen van mijn harde schijf maar dat de mappen waar mijn mp3's en films op staan wel bewaard worden? Bijvoorbeeld door het aanmaken van een partitie waar ik alles wat ik wil houden naar kopieer (geen idee of dit kan)?

Overigens ik heb alleen een 4 speed cd- en geen dvd-brander dus alles eerst wegschrijven is niet echt een optie.
  zaterdag 13 maart 2004 @ 16:07:28 #2
42050 sanfranjake
Truth hits everybody
pi_17689078
Of een nieuwe partitie maken, alleen is het erg riskant om je schijf op te splitsen. Vast wel meer over te vinden in een FAQ. Partition Magic is een handig programma om mee te partitioneren
Kan je doen, of Windows er als het ware overheen installeren Met een bootfloppy, te downloaden op www.bootdisk.com zou alle Windows bestanden even kunnen wissen. Dan booten van de Windows cd.
  zaterdag 13 maart 2004 @ 16:08:40 #3
67194 wimmel_1
Intentionally Left Blank
pi_17689089
Kan, moet je eerst ff PartitionMagic op je pc zetten en van een gedeelte van je schijf een nieuwe partitie maken. Daar alle "back-ups" van je mp3's en films enzo naar toe zetten. Vervolgens Windows weer opnieuw installeren op de oorspronkelijke lokatie.
Waarom staat er in ondertitels nooit dat wat er gezegd word?
  zaterdag 13 maart 2004 @ 16:20:29 #4
71841 __Wouter__
Who's the Boss?
pi_17689246
oke heel erg bedankt, dan ga ik dat even proberen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')