abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 13 maart 2004 @ 10:59:24 #1
84723 Soople
...krijgt 't heen en weer
pi_17684438
Een jaar of wat geleden heeft de Kankerbestrijding een brochure huis-aan-huis verspreid met daarin voorlichting over risicofactoren die kanker veroorzaken en hoe deze te voorkomen. Er kwamen wat dingen in voor die ik nog niet beseft had, en ik vond het een prettig initiatief. Daarom maakte ik 5 euro over aan het Kankerbestrijding.

Die vergissing maak ik niet nog een keer. Sindsdien wordt mijn brievenbus volgespamd met allerlei smeekmail van alle denkbare fondsen. Mijn adres zit intussen in een ziljoen bestanden... Intussen al voor een veelvoud van mijn 5 euro aan post gehad! Ik baal hiervan. Hier was mijn geld niet voor bedoeld.

Ik kan wel begrijpen dat ze het zo doen: ze krijgen zo meer binnen dan ze aan die post uitgeven. Het is dus een eenvoudige rekensom. Maar voor iemand die weinig kan missen en een gebaar(tje) wil maken is dat ergerlijk.

Geef dus maar niks direct aan goede doelen, en speel maar mee met een of andere loterij. Lekker veilig. Heb je ook nog kans dat je er zelf beter van wordt.
Vega's let op: recent is ontdekt dat planten bewustzijn en gevoel hebben!
pi_17684652
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 10:59 schreef Soople het volgende:
Een jaar of wat geleden heeft de Kankerbestrijding een brochure huis-aan-huis verspreid met daarin voorlichting over risicofactoren die kanker veroorzaken en hoe deze te voorkomen. Er kwamen wat dingen in voor die ik nog niet beseft had, en ik vond het een prettig initiatief. Daarom maakte ik 5 euro over aan het Kankerbestrijding.

Die vergissing maak ik niet nog een keer. Sindsdien wordt mijn brievenbus volgespamd met allerlei smeekmail van alle denkbare fondsen. Mijn adres zit intussen in een ziljoen bestanden... Intussen al voor een veelvoud van mijn 5 euro aan post gehad! Ik baal hiervan. Hier was mijn geld niet voor bedoeld.

Ik kan wel begrijpen dat ze het zo doen: ze krijgen zo meer binnen dan ze aan die post uitgeven. Het is dus een eenvoudige rekensom. Maar voor iemand die weinig kan missen en een gebaar(tje) wil maken is dat ergerlijk.

Geef dus maar niks direct aan goede doelen, en speel maar mee met een of andere loterij. Lekker veilig. Heb je ook nog kans dat je er zelf beter van wordt.
of wacht op de collecte bus
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_17684737
Gelukkig is het ook wettelijk verboden voor de fondsen om meer dan 25% van hun "omzet" uit te geven aan reclame...
Nog steeds belachelijk veel imho
  zaterdag 13 maart 2004 @ 12:10:05 #4
84723 Soople
...krijgt 't heen en weer
pi_17685334
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 11:19 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
of wacht op de collecte bus
Ik benniet altijd thuis...
Om zeker te weten dat ze wat krijgen speel ik braaf mee in de postcodeloterij!
Vega's let op: recent is ontdekt dat planten bewustzijn en gevoel hebben!
pi_17685966
Hier is het handig, onze achternaam heeft namelijk een spelfout in het telefoonboek.
Dus zodra we een aan ons geadresseerde brief krijgen waarin de spelfout ook te zien is gaat ie rechtstreeks de vuilnis in.
( Moet er natuurlijk ook op de envolop staan waarvan het is )
Eerst wilden we het laten veranderen maar nu blijkt dat het bij dit soort dingen eigenlijk wel handig is !
Wij wachten gewoon braaf tot de collectebus langskomt.
En inderdaad,dat ze dat geld gewoon uitgeven aan waar het voor bestemd is i.p.v reclame ervoor maken wat toch 9 van de 10 keer ongelezen de prullenbak in verdwijnt, hebben ze veel meer aan !
pi_17698603
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 10:59 schreef Soople het volgende:

Gewoon op al die enveloppen 'retour afzender' en 'uit bestand' schrijven en in een brievenbus pleuren. Ze zijn gewoon verplicht om hier aan te voldoen.... Dus als het goed is ben je er dan vanaf....
  zaterdag 13 maart 2004 @ 23:59:06 #7
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_17699067
Goede doelen spammen mijn voordeur altijd vol.

Geeft een hoop rotzooi en kleverige substanties, maar ik zwicht toch niet!
  zondag 14 maart 2004 @ 16:47:16 #8
79128 HarryP
mijnCV.com
pi_17710616
Je moet toch ergens de openhaard mee aanmaken..??..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')