abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17683917
Vraagje, bij cdwow.nl staat een PS2 spel heel goedkoop aangeboden die hier zo'n ¤20 duurder is...

Nou is mijn vraag, heeft iemand hier ervaring met cd-wow.nl met betrekking tot levertijden en mogelijk in de post verloren gegaan pakketjes?
pi_17683933
ik zit ook altijd te twijfelen over die internetbedrijfjes...

maar beetje rondzoeken op fok kwam ik er wel achter dag play.com en cdwow.nl het betrouwbaarst zijn...

je moet het gewoon een keer proberen...
Dit keer zonder signature
pi_17684083
cd wow is wel te vertrouwen heb ik heel vaak gehoort
  zaterdag 13 maart 2004 @ 10:30:04 #4
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_17684135
Ik heb al een paar keer besteld bij CD Wow en ze zijn inderdaad betrouwbaar. Mijn pakketjes zijn altijd goed aangekomen, dus daar kan ik niets over zeggen.
  zaterdag 13 maart 2004 @ 10:33:12 #5
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_17684158
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 10:30 schreef Chevalric het volgende:
Ik heb al een paar keer besteld bij CD Wow en ze zijn inderdaad betrouwbaar. Mijn pakketjes zijn altijd goed aangekomen, dus daar kan ik niets over zeggen.
En als ze niet aankomen, stuur je ze een mailtje en sturen ze zonder problemen een nieuwe op.
  zaterdag 13 maart 2004 @ 10:33:59 #6
4090 Sandyman
Super nubila jubila
pi_17684173
Hou er wel rekening mee dat de bedragen in ponden zijn
If a man hasn't discovered something that he will die for, he isn't fit to live.
pi_17684191
Als je bij cdwow.com besteld ja , via www.cdwow.nl staat alles al in euro's

Maar goed, ik lees het al, ze zijn betrouwbaar Dan bestel ik hem maar, ¤20 is een behoorlijk besparing.
pi_17684274
maar wat wil je kopen dan voor welke prijs???
Dit keer zonder signature
pi_17684309
http://www3.cd-wow.com.hk/ is toch nog goedkoper? Want ze bezorgen gratis over de hele wereld.
  zaterdag 13 maart 2004 @ 10:52:17 #10
73528 Ifyafeelme
The fox and the fresh grapes.
pi_17684368
cd-wow is heel snel en heel betrouwbaar, gewoon doen.
Life's A Mess, Don't Stress
pi_17684616
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 10:43 schreef Ericjuh het volgende:
maar wat wil je kopen dan voor welke prijs???
Socom II incl. headset voor ¤57.99, NL prijs is ¤79.99.
pi_17685709
Bij www.cdwow.nl kun je daar ook via overschrijving betalen? Of alleen met een creditcard. Dit vraag ik omdat ik geen creditcard heb en toch eigenlijk ook wel van deze website gebruik wil maken als ze zo goedkoop zijn
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_17686611
Alleen via CC, ze sturen vanuit verschillende landen geloof ik.
pi_17686881
Ik heb ook best wel vaak dvd's besteld en ben er zeer tevreden over, het werd altijd snel en goed ingepakt geleverd.
Als je bij de rabobank zit kan je ook met Rabo internetbankieren betalen. Dat is ook de reden dat ik daar altijd bestel
pi_17687182
Euh Dan heb ik verkeerd gekeken , ik dacht alleen via CC
pi_17689309
Mja. Ik zit bij de Postbank Of kan het ook met Mijn Postbank.nl soms?
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_17689364
kheb bij CD-wow wel eens een cd besteld, redelijk snel in huis. Niks mis mee dus
"I like your energy Kim, use it" Chloe O'Brian, 24
pi_17689749
Goede site. Iets minder aanbod dan play.com heb ik het idee maar ze zijn de laatste tijd een stuk sneller.
pi_17691025
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 16:55 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Goede site. Iets minder aanbod dan play.com heb ik het idee maar ze zijn de laatste tijd een stuk sneller.
Veel en veel minder zelfs. Ze hebben echt maar heel weinig hoor. Het lijkt er op dat ze een maal een lading kopen, en als 'ie dan op is, kopen ze niks bij.
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_17691040
CD-wow is een zeer goede site. Ik bestel altijd bij Play.com en CD-wow.com. De service bij CD-wow is veel beter dan bij Play, terwijl de service bij Play is al goed te noemen. Enige nadeel is dat het assortiment vele malen kleiner is en je bij Play veel eerder slaagt.
pi_17694130
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 18:10 schreef sweek het volgende:

[..]

Veel en veel minder zelfs. Ze hebben echt maar heel weinig hoor. Het lijkt er op dat ze een maal een lading kopen, en als 'ie dan op is, kopen ze niks bij.
Klopt volgens mij wel ongeveer, behalve dan dat ze soms wel bijkopen. Bijvoorbeeld de box-sets van Buffy en Angel: Soms zijn die tijdelijk niet verkrijgbaar, en dan komen ze weer terug; soms met een andere prijs, soms uit een andere regio.. Nou ja, zo lang het er maar goedkoop is (en je een regio-vrije dvd-speler hebt ).

Ook de service van cd-wow is erg goed. Heb een keertje iets besteld, maar wilde iets laten wijzigen in het afleveradres, even gemaild, en binnen een uurtje kreeg ik mail terug dat het geregeld was. En ook als je ze een vraag stuurt over een product heb je binnen enkele uren antwoord. En alle keren dat ik iets besteld heb, was het er binnen een week, meestal ongeveer 4 of 5 werkdagen. Ook met Play heb ik overigens geen problemen trouwens, maar dat terzijde.
And there was much rejoicing.
pi_17694239
Als je cd's besteld komt het weleens voor dat die cd-doosjes beschadigen tijdens de bezorging. Bij CD-WOW kan je dat gewoon melden en dan sturen ze meteen een nieuw doosje voor niks op, zonder vragen te stellen. Bij PLAY heb ik het ook gehad, toen moest ik meteen de hele CD terugsturen, met alle kosten die je daarbij moet maken.
CD-WOW verpakt zijn spullen ook beter.
Enige nadeel van CD-WOW is inderdaad dat ze niet zo veel hebben.
  zaterdag 13 maart 2004 @ 20:30:55 #23
46898 Marla_Singer
Zachte G... Dikke L
pi_17694313
Ligt dat nou aan mij of doet die site het voor geen meter... Alleen maar rooie kruisjes...
Vrouwen zijn net stoelen, als je er niet op zit staan ze in de weg...
pi_17694415
Nergens last van hier
pi_17695259
Daar heb ik hier soms ook last van, als ik dan de zoek functie gebruik krijg ik geen reactie..., kijk ik even later is de site weer normaal

Nou ja, als de spullen maar goed geleverd worden vind ik het wel goed zo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')