Kloon?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 00:52 schreef Steve-O het volgende:
Ik kwam er dus ook elke dag om standaard wat draadjes te volgen blijkbaar mag ook al niet.
[edit]
zolang ik nog ingelogd sta ken ik geen drol doen
al log ik uit ken ik weer lurken
Ben allene wel al me bookmarks kwijt
Als je bookmarks van kloon tot kloon gedeeld worden...quote:Op zaterdag 13 maart 2004 00:54 schreef Panzer het volgende:
[..]
Kloon?
Omdat ik hier geen info ken vinden over de nog moeten uitkomende nokia 6230 .quote:Op zaterdag 13 maart 2004 00:54 schreef Piro het volgende:
Jezus.
Waarom zit je dan ook op GOT.
IPbanquote:Op zaterdag 13 maart 2004 00:54 schreef Panzer het volgende:
[..]
Kloon?
Ja ik kreeg laatst een waarschuwing omdat ik in een athlon 1700+ topic een vraag stelde over de athlon 2000+.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 00:56 schreef lj_lightning het volgende:
ik heb een hekel aan die modjes daro... ze doen zo iritand![]()
[off topic]
hej bolivian is die avater van MC hammer?![]()
[/off topic]
Waarom de fuck wil je in godsnaam een neukia 6230.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 00:56 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Omdat ik hier geen info ken vinden over de nog moeten uitkomende nokia 6230 .
Dat meen je niet.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 00:58 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Ja ik kreeg laatst een waarschuwing omdat ik in een athlon 1700+ topic een vraag stelde over de athlon 2000+.
Ja das Hammer
was dat een vorm van medeleven oid?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 00:59 schreef Piro het volgende:
[..]
Dat meen je niet.
Over het paard geschopte levenloze puistenkoppen zeg.
Hebben IRL geen moer te vertellen bij hun moeder thuis en gaan zich afreageren op users.
Sneu.
Hijs kleiner als me 3510 en heeft mp3speler en ik moet een abbo hebbenquote:Op zaterdag 13 maart 2004 00:58 schreef Piro het volgende:
[..]
Waarom de fuck wil je in godsnaam een neukia 6230.
Omdat ie een cameraatje heeft?
Klopt.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 00:59 schreef Piro het volgende:
[..]
Dat meen je niet.
Over het paard geschopte levenloze puistenkoppen zeg.
Hebben IRL geen moer te vertellen bij hun moeder thuis en gaan zich afreageren op users.
Sneu.
Nee.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 01:01 schreef lj_lightning het volgende:
[..]
was dat een vorm van medeleven oid?
Boycot got.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 01:03 schreef Steve-O het volgende:
maar nu ga ik teveel offtopic
kneuzen kermis
* Steve-O geen icq heeftquote:Op zaterdag 13 maart 2004 01:04 schreef Piro het volgende:
[..]
Boycot got.
Was ik toch al mee bezig.
Zullen we op ICQ over got gaan zeiken?
je vergeet een "raam" weetje hoe fking onnuttig een raam is? als je zo'n raam er in gaat plaatsen moet je je hele kast opruimen... en de kast op buro oid zetten anders heb je er nog fuck aan...quote:Op zaterdag 13 maart 2004 01:04 schreef Najra het volgende:
Ja en WTF is nou een tweaker? Iemand die een lichtje in zijn computertje kan bouwen en veels te dure waterkoeling op zijn processor zet. Big fucking deal. Doe eens wat nuttigs.
Alvast excuses aan Miss Bleu die zich hier vast door beledigd voelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |