Of onderhoud natuurlijkquote:Op zaterdag 13 maart 2004 00:26 schreef Master_R het volgende:
Hmm lijkt me sterk dat er een oorlog gaande is. Zal wel gewoon een aantal servers down / overbelast oid zijn aangezien niet iedereen offline is.
quote:Op zaterdag 13 maart 2004 00:26 schreef Master_R het volgende:
Hmm lijkt me sterk dat er een oorlog gaande is. Zal wel gewoon een aantal servers down / overbelast oid zijn aangezien niet iedereen offline is.
Die van mij natuurlijk ook zo ver voor mij mogelijk isquote:Op zaterdag 13 maart 2004 00:29 schreef Wefan het volgende:
MSN is een secured opreation en de broncode van de servers is beveiligd en niet publiekelijk toegankelijk
Hahahaha! Geweldige humorquote:Op zaterdag 13 maart 2004 00:29 schreef Wefan het volgende:
MSN is een secured opreation en de broncode van de servers is beveiligd en niet publiekelijk toegankelijk
eeuh om ff op jouw gezeik te reageren :quote:Op zaterdag 13 maart 2004 00:34 schreef Oversight het volgende:
hackers die MSN aanvallen....
en jij gelooft dat echt ?
ik heb nog een lap grond op de maan te koop.... intresse ?
er is geen zelfrespecterende hacker die met MSN in 1 zin wil worden genoemd...
Je stagebegeleider heeft professionele hulp nodig.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 00:42 schreef Gele_boskikker het volgende:
[..]
eeuh om ff op jouw gezeik te reageren :
Ik geloof het ja
Mijn stagebegeleider heeft een stuk grond op de maan gekocht half jaar geleden dus...
Mensch, halt doch bitte deine klappe zu.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 00:42 schreef dr.strangelove het volgende:
Ich denke das es um ein cracker gaat. Ein hacker gedraagt sich nicht so amateurisch ja..
Und darft nicht in ein sinn mit MSN genennt werden. also .....
sorry ff offtopic maar moet ffquote:Op zaterdag 13 maart 2004 00:49 schreef Piro het volgende:
[..]
Je stagebegeleider heeft professionele hulp nodig.
quote:Op zaterdag 13 maart 2004 00:38 schreef Fearlezz het volgende:
[..]
Hahahaha! Geweldige humor
Ik heb alvast een stuk voor mijn schoonmoeder bestelt.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 00:51 schreef Gele_boskikker het volgende:
[..]
sorry ff offtopic maar moet ff
link http://www.zqcentral.com/index/topic/show/712
Vanaf vandaag is het mogelijk een stuk maan te kopen, zie hiervoor ook het volgende artikel: Te koop: stukje maan
Prijs : 29,99 euro per 4000 vierkante meter..
4000 vierkante meter is een lap grond van ongeveer 36 bij 36,5 meter...
Best knap om iets te verkopen wat niet van jou isquote:Op zaterdag 13 maart 2004 00:51 schreef Gele_boskikker het volgende:
[..]
Vanaf vandaag is het mogelijk een stuk maan te kopen, zie hiervoor ook het volgende artikel: Te koop: stukje maan
maarja... aan de andere kant... verkoopt de gemeente waarin JIJ woont nu ook stukken grond waar (volgens jouw theorie) de gemeente 15000 jaar geleden ook geen aanspraak op kon makenquote:Op zaterdag 13 maart 2004 01:45 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Best knap om iets te verkopen wat niet van jou is
lol als bron wijs je naar een ander forum toe met daarop een raar berichtje hierover.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 00:51 schreef Gele_boskikker het volgende:
[..]
Daarom verkocht de gemeente 15000 jaar geleden ook nog geen stukken grond, en nu wel...quote:Op zaterdag 13 maart 2004 02:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
maarja... aan de andere kant... verkoopt de gemeente waarin JIJ woont nu ook stukken grond waar (volgens jouw theorie) de gemeente 15000 jaar geleden ook geen aanspraak op kon maken
Idd er is niemand die zomaar kan doen of de maan van hem is zodat ie lapjes grond van de maan kan verkopen. Mensen die toch iets hebben gekocht zijn hun geld kwijt, het is al bekend dat het oplichterij isquote:Op zaterdag 13 maart 2004 02:34 schreef merino het volgende:
[..]
lol als bron wijs je naar een ander forum toe met daarop een raar berichtje hierover.
Toevallig hoorde ik laatst op radio2 nog een astronoom (geloof ik) nog stelselvast beweren dat je echt geen grond op de maan kan kopen...
in twijfel trekt...... 36 x 36,5 is 1.314 vierkante meter, en niet 4000. En als MSN down is dan hebben we het daar in DIG wel over.quote:4000 vierkante meter is een lap grond van ongeveer 36 bij 36,5 meter...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |