abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17679258
Mag ik even uw aandacht voor het nieuwe solo-album van John Frusciante (gitarist van de Red Hot Chili Peppers) "Shadows collide with people". Dit is zonder twijfel de beste cd die ik sinds jaren gehoord heb.

Zijn er hier nog meer mensen die bekend zijn met zijn solo-werk?
Destruction leads to a very rough road, but it also breeds creation.
  vrijdag 12 maart 2004 @ 23:11:26 #2
32622 Elusive
Mad Fer It!!
pi_17679347
goeie cd jah! maar hij mocht wel iets ruiger imo! (beetje te "poppy")
To Record Only Water For Ten Days is nog steeds mijn favo
pi_17680438
Super album absoluut!
  zaterdag 13 maart 2004 @ 15:22:06 #4
76212 Mr.Pie
De nieuwe Joepie!
pi_17688451
Ik luister het net, maar ik denk dat deze wel even gehaald gaat worden van de week, erg lekker album.
pi_17689181
Geweldig album, maar hier bestaat al een topic over (wanneer doet die klote search het nou weer eens.....)

John is echt gaaf, zijn mentaliteit bevalt me ook (Y)
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
pi_17691395
Goed album, al vind ik Niandra een stuk spannender en zijn eigenlijk ook de nummers van de Brown Bunny soundtrack beter... Wat niet wegneemt dat nummers als Carvel of This Cold zeer goed verteerbaar zijn.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_17694037
Het beste album wat ooit is gemaakt.

pi_17697216
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 20:17 schreef sankarst het volgende:
Het beste album wat ooit is gemaakt.

Nou, laten we het niet overdrijven.

Deze cd is erg goed en stukken beter dan "To record only water for 10 days" in mijn mening. Hij zingt veel beter de liedjes zijn beter en hij heeft gelukkig Chad Smith gevraagd om te drummen en niet die vervelende drumcomputer al het werk laten doen. De nummers blijven ook groeien na elke luister beurt. Tuurlijk, als gitarist mis ik af en toe de geweldige gitaar solo's en riffs die te vinden zijn op het Pepper's album "Blood Sugar Sex Magic", maar ik weet dat Frusciante tegenwoordig meer interessen heeft in het spelen van akkoorden dan in het spelen van solo's.

Maar het album is erg goed.

[ Bericht 0% gewijzigd door Grounded op 13-03-2004 22:41:28 ]
Let Your Dim Light Shine
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')