die domme arabieren kunnen niet rekenen. daar moet je ook nog op letten.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 22:15 schreef cptmarco het volgende:
schrikkeljaar= 912 dagen
en jij spreekt over dom?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 22:17 schreef erikkll het volgende:
ow, 't is d8 ik toch echt 911 dagen geleden. nou ja, vandaag 912 dan.
quote:The Saudia king calls up George Bush to meet him
The Saudia King- "i just wanted to say my son love star treck very much, he dosent skip even a single episode"
Bush- "Cool, is that why you called me?"
The Saudia King- "Well yes and no, i have a question about that, you can seeon the show all the rases in the world, Jews, Nigros, Chinese, Americans ofcourse etc. i just wanted to ask why isnt there any Arabics On the show?
Bush bend over and whispers in his ear- "thats because that show is in the future"
TS is ook moslim......?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 22:18 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
en jij spreekt over dom?
Ik ben een heidenquote:Op vrijdag 12 maart 2004 22:19 schreef cptmarco het volgende:
[..]
TS is ook moslim......?
dat dan weer niet. nog niet alle doden zijn geteld lijkt mij, en dit is ook niet van te voren te bepalen.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 22:20 schreef Lucille het volgende:
Is het toeval dat er 199 doden zijn?
Dat lijkt zo enorm op 911
Zo jij bent echt slim heej!quote:Op vrijdag 12 maart 2004 22:21 schreef erikkll het volgende:
[..]
dat dan weer niet. nog niet alle doden zijn geteld lijkt mij, en dit is ook niet van te voren te bepalen.
nou ben ik echt weg.
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 22:23 schreef MrBean het volgende:
Ik vind het eerder toeval dat die Spaanse jongens in de Venco-reclame ook met de trein naar Madrid gaan ....
Dat hebben ze dan wel heel goed uitgedokterd.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 22:23 schreef -R-Style het volgende:
199 doden
Venco zit achter de aanslag?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 22:23 schreef MrBean het volgende:
Ik vind het eerder toeval dat die Spaanse jongens in de Venco-reclame ook met de trein naar Madrid gaan ....
De dokters hebben er een paar in leven moeten laten om aan dat getal te komen....quote:Op vrijdag 12 maart 2004 22:25 schreef MrBean het volgende:
[..]
Dat hebben ze dan wel heel goed uitgedokterd.
Eerder een echte droplul.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 22:25 schreef cptmarco het volgende:
[..]
Venco zit achter de aanslag?
dat is het dus wel, precies 2,5 jaar ..quote:Op vrijdag 12 maart 2004 22:17 schreef Lucille het volgende:
Ja het is toeval dat het niet precies 2,5 jaar geleden is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |