abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17674863
Ik wil graag mijn samsung s300 ruilen tegen een andere leuke telefoon van ongeveer gelijke waarde.
Mijn telefoon heeft wel gebruikerssporen maar is nog netjes, ik heb hier de doos (kan alleen de inzet niet zo snel vinden, zal nog eens zoeken), boekjes, oplader, extra batterij, kleine antenne, cd rom en headset.
Verder is hij simlockvrij.
Ik zoek dus ook een telefoon die simlockvrij, netjes en compleet is.
Ik wilde er wel een foto bij plaatsen maar ik kon nergens vinden hoe dat moest, ik wil je bij serieuse intresse wel een foto toesturen.

[ Bericht 3% gewijzigd door simoneschop op 13-03-2004 15:18:38 ]
"Heb uw vijanden lief, betekent niet dat we onze ogen sluiten voor onrecht, het betekent dat we elkaar niet opgeven."
  vrijdag 12 maart 2004 @ 20:19:31 #2
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_17675088
[ img ]http://www.urlvanplaatje.nl[/img ]
pi_17675118
ja maar ik heb de foto gewoon op mijn computer staan
"Heb uw vijanden lief, betekent niet dat we onze ogen sluiten voor onrecht, het betekent dat we elkaar niet opgeven."
pi_17675143
quote:
Op vrijdag 12 maart 2004 20:21 schreef simoneschop het volgende:
ja maar ik heb de foto gewoon op mijn computer staan
www.picserver.tk
pi_17675370
[ img ]http://picserver.org/view_image.php/4EEHS9VV7071/picserver.jpeg[/img ]
  vrijdag 12 maart 2004 @ 20:33:40 #6
27148 raimen
SPEED IS SWEET
pi_17675396
DE Samsung s300

Bruno....Ik zal je missen vriend
To Protect and to Serve
U wilt werkruimte... prima...:Barry...Vast.
Toezicht is gezond!
  vrijdag 12 maart 2004 @ 20:34:33 #7
27148 raimen
SPEED IS SWEET
pi_17675418
+ url gemaakt

To Protect and to Serve
Toezicht is gezond!
pi_17675453
Waarom doe je hem eigenlijk weg? Ik heb deze telefoon ook, maar ik wil echt geen andere
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
pi_17675528
Ha ha ik maak er een zootje van, ik doe hem weg omdat ik persoonlijk het smsen erg vervelend vind, je kunt geen nieuwe woorden toevoegen aan het woordenboek en je hebt zelfs met t9 alleen grote letters of alleen kleine letters, dus niet netjes een hoofdletter aan het begin van een zin en zo.
Misschien niet echt een super reden maar ik sms heel veel en ik schijn erg veel woorden te gebruiken die de telefoon niet kent.
pi_17675568
Hij is verder wel erg leuk trouwens, mooi beeldscherm, mooi klein, erg mooi geluid.
Ik erger me me gewoon erg aan het smsen.
pi_17675593
Oh en nog even over de foto trouwens, wat doe ik nou verkeerd??
  vrijdag 12 maart 2004 @ 20:45:55 #12
27148 raimen
SPEED IS SWEET
pi_17675657
quote:
Op vrijdag 12 maart 2004 20:42 schreef simoneschop het volgende:
Oh en nog even over de foto trouwens, wat doe ik nou verkeerd??
[img]plaatje[/img] jij had het zo gedaan ----> (img) ipv. [img]
To Protect and to Serve
Toezicht is gezond!
  vrijdag 12 maart 2004 @ 20:56:48 #13
28816 erikvw
17e is binnen, op naar de 18e
pi_17675880
wil je hem ook ruilen tegen geld???

heb ook een siemens m55 + camera, headset, datakabel
Auto: paardenkracht toevertrouwd aan ezels.
pi_17675947
Bedankt voor de foto uitleg.
Ik heb echt gezocht op fok maar kon zelf niets vinden.

[quote]Op vrijdag 12 maart 2004 20:56 schreef erikvw het volgende:

ligt aan het bod
pi_17676439
Ik heb een SL55 te ruil

Graag zo ik willen weten hoe oud deze tel is, en of er eventuele beschadigingen zijn.
  vrijdag 12 maart 2004 @ 21:26:28 #16
28816 erikvw
17e is binnen, op naar de 18e
pi_17676607
quote:
Op vrijdag 12 maart 2004 20:59 schreef simoneschop het volgende:
Bedankt voor de foto uitleg.
Ik heb echt gezocht op fok maar kon zelf niets vinden.

[quote]Op vrijdag 12 maart 2004 20:56 schreef erikvw het volgende:

ligt aan het bod
heb niet echt een idee wat een redelijk bod is.....ligt ook aan de toestand van de telefoon.....
Auto: paardenkracht toevertrouwd aan ezels.
pi_17676768
Ik heb hem overgenomen van iemand die zei dat hij hem drie maanden had, ik heb hem nu ongeveer een maand, dus hij zou vier maanden moeten zijn, hij heeft een paar kleine krasjes maar zeker niet hinderlijk of opvallend, de staat van het toestel is als op de foto die raimen hierboven plaatste, dat is namelijk mijn toestel.
Ik had alleen wat moeite met plaatsen.
pi_17676940
maar hoe zit dat dan met de sl55?
pi_17677609
hmm, 3e hands, heb je nog wel gewoon het garantie-bewijs?
pi_17677849
die jongen waar ik hem van had, had hem bij zijn abbo, ik zal even moeten kijken of dat erbij zit
pi_17677967
ik heb wel een warrantycard maar geen bon.
Ik zal even bellen om te vragen of hij die nog heeft.
hmm morgen dan....
pi_17677990
Ik kan me dat van dat sms wel voorstellen, dat vind ik denk ook enige nadeel eigenlijk Maar voor de rest is het wel een hele goede telefoon
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
pi_17678165
ja dat is het ook zeker maar ja ik sms heel veel dus ik vind dat wel belangrijk.
Ik vind het wel jammer, ik wilde de s300 heel graag, hij is mooi klein en ik vind het kleuren beeldscherm ook erg mooi.
Ik twijfelde ook wel maar ik erger me er steeds aan.

@flappiewappie

Ik neem aan dat dat allemaal nog wel bij jouw telefoon zit?
pi_17680396
Ik heb een panasonic GD67, met T9!
Verder kleurenscherm, polyphonic, niet echt iets boeiends, gewoon standaard dingen.
ne okuyon, bokmu var?
pi_17683660
Ik heb al een bod over de mail gehad voor een nokia 6100 of een 7250i (moest wel bijbetalen hoor) allebei nieuw in doos.
Ik vind de panasonic niet zo mooi.

Ik wacht het weekend even af.
Ik vind de 7250i wel erg leuk, alleen het bijbetalen wat minder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')