quote:Op vrijdag 12 maart 2004 19:08 schreef Virus.NL het volgende:
Met een grote controle onstaan er altijd lange files.
Maar je wilt als Politie toch niet laten weten dat je wat coke-dealers gaat snaaien?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 19:08 schreef Virus.NL het volgende:
Met een grote controle onstaan er altijd lange files.
Bij bijzonderheden melden ze toch altijd de oorzaak van files en te verwachten files? Ditmaal is de oorzaak een controle.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 19:20 schreef What het volgende:
[..]
Maar je wilt als Politie toch niet laten weten dat je wat coke-dealers gaat snaaien?
Het zijn meestal geen bolletjesslikkers.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 19:31 schreef Virus.NL het volgende:
En jij denkt dat coke-dealers de hele rit naar de verkeersinformatie zitten te luisteren? Volgens mij verstaan ze geeneens nederlands
Luisteren die wel naar verkeersinformatie dan?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 19:44 schreef What het volgende:
[..]
Het zijn meestal geen bolletjesslikkers.
Gewone Nederlandse boerenlullen hoor.
Je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 19:45 schreef Virus.NL het volgende:
Luisteren die wel naar verkeersinformatie dan?
Uiteindelijk is het de bedoeling dat mensen daar langzamer gaan rijden, dat kan door te gaan controleren en boetes uit te delen, maar dat kan ook door te melden dat er gecontroleerd wordt. Er staan toch ook altijd radarcontrole borden, etc? Dan gaan mensen dat stuk zich gewoon aan de maximumsnelheid houden, dus heeft dat zin.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 19:52 schreef What het volgende:
[..]
Waarom kondigt de Politie snelheidscontroles aan op de E-Idontknow?
Blijkbaar is er daar op die plek stront aan de knikker en gaan ze controleren.
Waarom die gasten dan informeren?
Mjah, ziet er op zich goed uit maar ik zou (als OvJ) graag willen weten wie die mensen zijn.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 19:56 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Uiteindelijk is het de bedoeling dat mensen daar langzamer gaan rijden, dat kan door te gaan controleren en boetes uit te delen, maar dat kan ook door te melden dat er gecontroleerd wordt. Er staan toch ook altijd radarcontrole borden, etc? Dan gaan mensen dat stuk zich gewoon aan de maximumsnelheid houden, dus heeft dat zin.
Door overtredingen te forceren?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 19:59 schreef What het volgende:
[..]
Mjah, ziet er op zich goed uit maar ik zou (als OvJ) graag willen weten wie die mensen zijn.
Hoe?
Ja.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik begrijp je vast verkeerd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |