quote:Op zondag 28 maart 2004 00:21 schreef --Globe-- het volgende:
schop
zo goed bvo?
Zelfde geldt voor mijquote:Op zondag 28 maart 2004 13:48 schreef Magics het volgende:
Ik had op Kevin, Irma en Elisaar gestemd, maar zoals het er nu naar uit ziet gaan die het alledrie niet halen
Ik kan er nog steeds niet over uit, ik vond haar echt wel goed in de workshops, en die jury maar zeggen dat ze door de mand viel. Vond ik de reinste onzin.] Mijn theorie daarover is, dat ze zoveel kritiek hadden gekregen toen ze Meike door hadden laten gaan, dat ze de week daarop niet weer een knap meisje om haar looks door wilden laten gaan. De enige fout die ze hierbij gemaakt hebben is dat Elisaar wel kon zingen, en Meike niet.quote:Op zondag 28 maart 2004 13:56 schreef BVO het volgende:
[..]
Zelfde geldt voor mij. Elisaar lijkt gedoemd te mislukken
.
Idd, een tweede Meike konden ze zich niet veroorloven. Eric was dat dan wel, maar was iig een man. Ik ben er nog steeds van overtuigd dat Elisaar heel populair had kunnen worden.quote:Op zondag 28 maart 2004 13:59 schreef Magics het volgende:
[..]
Ik kan er nog steeds niet over uit, ik vond haar echt wel goed in de workshops, en die jury maar zeggen dat ze door de mand viel. Vond ik de reinste onzin.] Mijn theorie daarover is, dat ze zoveel kritiek hadden gekregen toen ze Meike door hadden laten gaan, dat ze de week daarop niet weer een knap meisje om haar looks door wilden laten gaan. De enige fout die ze hierbij gemaakt hebben is dat Elisaar wel kon zingen, en Meike niet.
elisaar was tijdens de workshops erg slecht hoor, maar in het theater was ze wel weer erg goed,quote:Op zondag 28 maart 2004 14:03 schreef BVO het volgende:
[..]
Idd, een tweede Meike konden ze zich niet veroorloven. Eric was dat dan wel, maar was iig een man. Ik ben er nog steeds van overtuigd dat Elisaar heel populair had kunnen worden.
Ik vond haar echt een plezierige stem hebben, buiten het feit dat haar uiterlijk en uitstraling gewoon fantastisch waren. Ze is alleen een beetje erg dom geweest met haar liedjeskeuze. Maar goed, ze heeftw el de kwartfinale gehaaldquote:Op zondag 28 maart 2004 14:25 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
elisaar was tijdens de workshops erg slecht hoor, maar in het theater was ze wel weer erg goed,
ik denk dat het vooral aan het liedje en de zenuwen lag.
Dat zit er niet meer in ben ik bangquote:Op zondag 28 maart 2004 18:17 schreef Tom_Tom- het volgende:
Irma moet potverdikkie door..
23-13quote:Op dinsdag 30 maart 2004 12:00 schreef Hypochonder het volgende:
Huh, ik heb even geteld, maar Irma staat 22 -12 achter. Willen even 11 vrijwilligers zich aanmelden en op Irma stemmen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |