Dit was geen stem, maar de loting, liet ik bij de schop nog even zienquote:Op dinsdag 30 maart 2004 13:56 schreef GoodspeeD het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom jullie op 8 personen stemmen? Leg es uit.
Je kan ook deze gebruiken:quote:Op maandag 29 maart 2004 17:20 schreef BVO het volgende:
Schop.
Thanks voor de info. Bij deze dan.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 14:01 schreef BVO het volgende:
[..]
Dit was geen stem, maar de loting, liet ik bij de schop nog even zien.
We zijn het tournament begonnen met 64 deelnemers, via het knockout-systeem blijft er uiteindelijk 1 grote winnaar over (64-32-16-8-4-2-1). We zitten tot vanavond nog in de kwartfinale, dat wil dus zeggen dat je bij 4 verschillende paren je favoriet moet opgeven. De 4 winnaars gaan door naar de halve finale.
Jammer, het werd net zo'n leuk rijtjequote:Op dinsdag 30 maart 2004 19:24 schreef GoodspeeD het volgende:
Halve Finale
Boris - Maud
Marlies - Eric
Ik kan helaas niet met jullie meegaan.
Daar gaat het hier ook niet om. Het gaat in dit topic om de leukste idols deelnemer. Ik vind dat Eric absoluut niet kan zingen en daarom zou ik ook nooit voor hem sms'en. Dan zou ik eerder op Marlies stemmen, omdat zij wel erg goed kan zingen. Maar als we het dan hebben over de leukste idols deelnemer, dan komt Eric bij mij toch boven Marlies, want ik vind haar eigenlijk niet veel aan.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:03 schreef Nokia3310 het volgende:
Ik snap niet hoe mensen serieus op Eric kunnen stemmen... Jullie hebben hem nog nooit horen zingen ofzo?
Als ze dat nou nog niet wetenquote:Op dinsdag 30 maart 2004 18:40 schreef BVO het volgende:Ken je 1 of zelfs 2 van de kandidaten niet, ook niet na het bekijken van de foto op pagina 1 van dit topic, stem dan niet.
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 20:29 schreef Tom_Tom- het volgende:
Irma
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |