ja dat denk ik ook!quote:Op vrijdag 12 maart 2004 17:58 schreef -Beestje- het volgende:
grotere veters kopen?
zo wil ik ze ook, alleen dan heb ik voor de laatste gaatje veter te kort.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 18:28 schreef MissX het volgende:
ik veter ze op zelfde manier als hierboven, alleen wel helemaal gesloten. Dus geen gaten zoals op plaatje hierboven
dan ben ik een loser?? vertel het me maar. maar ik ben er weer trots op!quote:Op vrijdag 12 maart 2004 18:45 schreef gekke_sandra het volgende:
Sorry? Hah! In groep 8 was je de held als je die schoenen had. En dan niet strikken, want dan was je een loser. Maar als je ze nu draagt...hehe
helaas, maar dat ligt niet aan de vetersquote:Op vrijdag 12 maart 2004 17:59 schreef 44PJ3 het volgende:
[..]
ja dat denk ik ook!
ik heb ze nu net als op de foto gedaan, maar dat ziet er ook niet uit
vanaf maatje 45 heb je een rij vetergaten extra. ligt dus wel aan de vetersquote:Op vrijdag 12 maart 2004 19:26 schreef AltamirA het volgende:
[..]
helaas, maar dat ligt niet aan de veters![]()
Je bedoelt gekruist zoals op die tekening van AltamirA of zoals mijn foto? Zoals in de startpost zijn m'n veters gewoon te kort voor en die kleur veters haal je moeilijk ergens anders...quote:Op dinsdag 6 april 2004 16:32 schreef MissX het volgende:
gekruist vind ik echt niet mooi staan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |