Om LIT onder de aandacht van newbies en nono's te brengen !quote:Op vrijdag 12 maart 2004 16:11 schreef MissyMirjaM het volgende:
en dit is omdat?
en dat ookquote:Op vrijdag 12 maart 2004 16:14 schreef HeatWave het volgende:
Als ze dat willen vinden ze het vanzelf wel toch?
ohquote:Op vrijdag 12 maart 2004 16:14 schreef HeatWave het volgende:
Dit is ook gewoon spam hoor.
Dat zou kunnen komen door de ietwat verwarrende subforum-titel. Maar goed, dat is mijn persoonlijke mening natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 16:17 schreef Bosbeetle het volgende:
Het probleem is eigenlijk de wildgroei van LIT topics die in andere fora staat !
dus kom eens naar LIT
Ja maar het is toch beter dat die topics gewoon in LIT gemaakt worden ipv van dat ze later gemoved moeten wordenquote:Op vrijdag 12 maart 2004 16:18 schreef HeatWave het volgende:
Wildgroei van LIT topics in andere fora? We hebben een move functie als modje zijnde, dus dat zal wel meevallen denk ik. Voorbeeldje?
voor cultuur is C&H al ...cultuur is te breedquote:Op vrijdag 12 maart 2004 16:21 schreef MissyMirjaM het volgende:
waarom de naam dan niet omdopen tot Cultuur ofzo
iedereen vind daar wat ie wil, iedereen tevreden enzo.
ja natuurlijk maar dat hou je toch altijd, dan hebben wij ook wat te doenquote:Op vrijdag 12 maart 2004 16:21 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ja maar het is toch beter dat die topics gewoon in LIT gemaakt worden ipv van dat ze later gemoved moeten worden
Noem het dan KUNST oid.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 16:22 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
voor cultuur is C&H al ...cultuur is te breed
Nee, want geschreven boeken zijn niet creatief meer.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 16:32 schreef Sanity11 het volgende:
Creatief Is dat geen goede naam?
Ik noem het verkapte spam.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 16:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Noem het dan KUNST oid.
sorry hoor ik kom nooit in GC als het je gerust stelt (dit is mn eerste topic hier) Ik zal het niet weer doen !quote:Op zaterdag 13 maart 2004 09:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Het begint wel een beetje een hype te worden he? "Dit mocht in ONZ niet dus doe ik het in GC gewoon nog een keer." Het moet -wel potjandosie- niet gekker worden: GC als overstortbak van ONZ![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |