+1 inzichtvolquote:Op vrijdag 12 maart 2004 15:27 schreef flamoes het volgende:
Waarschijnlijk is dat omdat alleen vrouwen mooie benen hebben. Ik zie in ieder geval niet graag een vent met een minirok en naaldhakken voor me op straat lopen. Maarja als dat over een paar jaar in is? Ik hoop het niet eigenlijk.
i.c.m. geschoren benen natuurlijk....quote:Op vrijdag 12 maart 2004 15:44 schreef WB_ het volgende:
hmm Mietjes zijn het zeg ik je, volgende stap is natuurlijk pantys
nee dat doen alleen wielrennersquote:Op vrijdag 12 maart 2004 15:48 schreef BrickTop het volgende:
[..]
i.c.m. geschoren benen natuurlijk....![]()
Dat is tenminste een opmerking van een vrouw die toch nog wat hoop geeft voor de rokquote:Op vrijdag 12 maart 2004 16:24 schreef MissX het volgende:
sommige jongens staat een wikkelrok erg goed
dit is ook gewoon een gordijn omgewikkeld, een vrouw zou dit ook niet staan.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 16:31 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding]
sorry hoor, maar ik vind het persoonlijk geen porem
Gek he, dat mannen liever geen vrouwenkleren aan willen.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 17:02 schreef Oblivion het volgende:
Kilt kan vreselijk goed staan.![]()
Hoe ziet een wikkelrok voor mannen eruit? En wat dragen ze eronder? Laarzen?
Nou, het duurt veel te lang voor dat mannen in rokken lopen, maar dat is mijn mening....
Iets zal er nog wel niet klaar voor zijn, ik denk de mannen...![]()
![]()
ow, PI vergeten :quote:Op vrijdag 12 maart 2004 17:04 schreef Markster het volgende:
Het ziet er gewoon niet uit, een kilt ook niet, dat dragen alleen al die door de society uitgespuugte altootjes.
Ja.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 17:06 schreef flamoes het volgende:
Gek he, dat mannen liever geen vrouwenkleren aan willen.
Dat schaad je mannelijkheid...quote:Op vrijdag 12 maart 2004 17:07 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ja.![]()
Zo klopt ie beter.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 17:09 schreef flamoes het volgende:
Dat schaad je mijn mannelijkheid...
Haha jij bent ook wat..quote:Op vrijdag 12 maart 2004 17:14 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Zo klopt ie beter.![]()
Dat kan toch? Vind wel dat je er een type voor moet zijn. Er zijn nou eenmaal mannen die absoluut geen rok aan willen, en dat kan toch ook?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 17:29 schreef flamoes het volgende:
Haha jij bent ook wat..
Net of je niet meer op een vrouw gaat lijken als je haar kleren draagt!
Maar je heb wel gelijk, misschien ben ik iets te extreem, want ik zou er zelf niet eens over peinzen om in een rok over straat te wandelen.
Dus ik zou een pak slaag krijgen als ik jou voorbij loop in een rok? Nou dan wil ik wel even een uitzondering maken.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 17:32 schreef OldJeller het volgende:
Jongen + rok equals solliciteren naar pak slaag.
En het is niet mooi, nee.
Hey ignorant, ik verwees nergens naar mezelf.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 17:37 schreef flamoes het volgende:
[..]
Dus ik zou een pak slaag krijgen als ik jou voorbij loop in een rok? Nou dan wil ik wel even een uitzondering maken.
Ben wel benieuwd wie de meeste klappen krijgt dan trouwens.
Nogmaals, ik vind het geen porem, maar laat iedereen ff zelf weten wat ie aan doet? Ik lach ze alleen maar uit, verder laat ik ze met rust.
Oke dus er zit ook nog verschil in rok/kilt.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 17:35 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Dat kan toch? Vind wel dat je er een type voor moet zijn. Er zijn nou eenmaal mannen die absoluut geen rok aan willen, en dat kan toch ook?![]()
Zou ook raar kijken als mijn vriend opeens in een rok naar beneden komt, maar als ie weg zou gaan in een mooie klit? Mwoah, lijkt me wel wel wat.![]()
Ik vat toch evengoed op uit jouw mening dat je het terecht vind als een vent met een kilt een pak slaag krijgt.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 17:55 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Hey ignorant, ik verwees nergens naar mezelf.
Niet meteen vanalles impliceren hè dorkie..
Rok vind ik persoonlijk meer voor vrouwen, als ik een man in een rok zou zien, zou ik me afvragen of hij de weg naar de lokale homobar niet kan vinden o.i.d.
Tekstverklaring is niet je sterkste punt. Je reply op m'n eerste post vond ik daarom al zeer treurig. Je postte met andere woorden; 'Nou we zullen wel zien wie klappen krijgt.'quote:Op vrijdag 12 maart 2004 18:07 schreef flamoes het volgende:
[..]
Ik vat toch evengoed op uit jouw mening dat je het terecht vind als een vent met een kilt een pak slaag krijgt.
Zielige gedachte vind ik dat.
Je scheld me nu ook uit voor dorkie, wat dan al je tweede punt van zwakheid vertonen is.
Die rok valt wel mee, maar die schoenen, en dat shirt, en dat zwaard.. en die man... Sorry, 3 jaar geleden vond ik het vast super..quote:Op vrijdag 12 maart 2004 19:42 schreef ParanoidEv het volgende:
Jezus wat heeft iedereen hier een fout beeld van een mannenrok zeg. Veel mensen dan.
[afbeelding]
Simpel, een rok. Niets geen gedachten aan panty's enzo.
Jongens die stevig gebouwd zijn. Geen slanke denquote:Op vrijdag 12 maart 2004 16:24 schreef MissX het volgende:
sommige jongens staat een wikkelrok erg goed
Dat zou ik maar niet in de higlands hardop zeggen. De meeste schotten die in het dagelijks leven nog in kilts lopen zijn meestal van die boeren-types-zonder-nek. En vaak hebben ze nog en aardige briefopener in de kous zitten.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 17:32 schreef OldJeller het volgende:
Jongen + rok equals solliciteren naar pak slaag.
En het is niet mooi, nee.
Wat een onzin. Er zijn maar weinig vrouwen die mooie benen hebben en er zijn ook maar weinig mannen die mooie benen hebben. Waarom dan het onderscheid in geslacht? En waarom zou je naaldhakken onder een rok moeten dragen? Vind je dan ook dat mannen geen korte broeken mogen dragen omdat zogenaamd alleen maar vrouwen mooie benen hebben?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 15:27 schreef flamoes het volgende:
Waarschijnlijk is dat omdat alleen vrouwen mooie benen hebben. Ik zie in ieder geval niet graag een vent met een minirok en naaldhakken voor me op straat lopen. Maarja als dat over een paar jaar in is? Ik hoop het niet eigenlijk.
Waarom zijn er mensen die dit soort uitspraken doen? Het is toch algemeen bekend dat mannen zijn begonnen met het dragen van korte rokjes? Vrouwen mochten vroeger alleen lange rokken dragen...dus niks te 'rokken zijn voor vrouwen'quote:Op vrijdag 12 maart 2004 18:45 schreef Oblivion het volgende:
Standaard antwoord van een man: Rokken zijn voor vrouwen.![]()
Dat is dan weer een ander probleem. Ach hebben de cabaretieres weer een inspiratiebron erbij.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 20:10 schreef schatje het volgende:
[..]
Jongens die stevig gebouwd zijn. Geen slanke den.
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 15:23 schreef Famas het volgende:
De rok in Schotland en Indonesië is daar cultuur....hier niet
Nu heb ik een nog FOUTER beeld van een mannenrok, oh my god daar wil je als normaal mens toch niet mee geassocieerd worden, een kutkrassende kutgoth.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 19:42 schreef ParanoidEv het volgende:
Jezus wat heeft iedereen hier een fout beeld van een mannenrok zeg. Veel mensen dan.
[afbeelding]
Simpel, een rok. Niets geen gedachten aan panty's enzo.
Kijk dan naar de hele post...quote:Op zaterdag 13 maart 2004 14:50 schreef Daphne85 het volgende:
Waarom zijn er mensen die dit soort uitspraken doen? Het is toch algemeen bekend dat mannen zijn begonnen met het dragen van korte rokjes? Vrouwen mochten vroeger alleen lange rokken dragen...dus niks te 'rokken zijn voor vrouwen'
Wat die romeinen vroeger aan hadden..quote:Op vrijdag 12 maart 2004 20:10 schreef schatje het volgende:
[..]
Dat is een tunica, meer een jurk, voor de legionaires. Of de toga, ook een jurk maar dan voor burgers.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 21:17 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Wat die romeinen vroeger aan hadden..
Darn JIJ bent ouderwets...quote:Op vrijdag 12 maart 2004 15:31 schreef Fokslet het volgende:
Je gaat toch geen rok dragen?? Zelfs voor vrouwen vind ik het ouderwets, tenzij het een zeer miniscuul minirokje is. Daar heb ik alle belang bij dan.
Inderdaad; het moet er wel een beetje stoer uitzien...quote:Op vrijdag 12 maart 2004 20:10 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik was al bang dat jij zou denken dat mijn tirade tegen jou was gericht...quote:Op zaterdag 13 maart 2004 21:15 schreef Oblivion het volgende:
Kijk dan naar de hele post...![]()
Het is een standaard antwoord van mannen, niet de mijne.
Ik ben bij de weg, vrouw.![]()
En ik zeg dat het moet kunnen!
Het gaat alleen om die rok, pipo.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 21:15 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Nu heb ik een nog FOUTER beeld van een mannenrok, oh my god daar wil je als normaal mens toch niet mee geassocieerd worden, een kutkrassende kutgoth.
sorry, maar bij dat lak-spul krijg ik toch altijd een beetje zo'n flikker-ideequote:
dat is toch de bedoeling bij een mannenrok?quote:Op donderdag 18 maart 2004 13:37 schreef ivetje het volgende:
[..]
sorry, maar bij dat lak-spul krijg ik toch altijd een beetje zo'n flikker-idee
Ben ik toch echt nietquote:Op donderdag 18 maart 2004 13:37 schreef ivetje het volgende:
[..]
sorry, maar bij dat lak-spul krijg ik toch altijd een beetje zo'n flikker-idee
*grin*quote:Op donderdag 18 maart 2004 13:40 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
dat is toch de bedoeling bij een mannenrok?
Hey, leuk voorbeeld!quote:Op donderdag 18 maart 2004 13:06 schreef ivetje het volgende:
Heel mooi ja!quote:Op donderdag 18 maart 2004 16:51 schreef verkeerd het volgende:
[afbeelding]
wat anders dan dat lelijke gothic spul, dit is van dior homme.
Ja,quote:Op donderdag 18 maart 2004 16:40 schreef ParanoidEv het volgende:
[afbeelding]
Omdat ik geen wijf ben daarom niet.quote:Op donderdag 18 maart 2004 13:05 schreef freggell het volgende:
Probeer het eerst eens voordat je gaat zeiken.
Een rok voor de heren wrom nie,
Wat is dit nou weer voor een onzin? Het is puur cultuurbepaald of een rok als mannelijk of vrouwelijk wordt beschouwd. Vergeet vooral niet dat mannen zijn begonnen met het dragen van korte rokjes. Dit is alleen maar veranderd omdat er veranderingsgezinde mensen waren. Als er alleen mensen als jij hadden rondgelopen dan zouden mannen (daar ben jij één van) nog steeds in korte rokjes hebben gelopen...quote:Op donderdag 18 maart 2004 20:55 schreef dazzle123 het volgende:
Vanwaar toch dat overdreven streven naar uni sex.
Laat een man een man zijn en een vrouw een vrouw. WIj willen toch ook geen vrouwen zien met kort haar en een tuinbroek aan of wel?
En voor de mannen met kinderwens: het is nog beter ook. Er is inmiddels bewezen dat koel sperma niet alleen vruchtbaarder is, maar ook minder kans geeft op aangeboren afwijkingen.quote:Op donderdag 18 maart 2004 22:56 schreef Inu het volgende:
Ik heb rokken bij mannen altijd veel logischer gevonden...bij hun zit er toch iets tussen de benen, dan is sown strak kruis toch veel ongemakkelijker dan een rok? Is veel minder pijnlijk...mjah...zal ik wel zijn
quote:Op zondag 14 maart 2004 20:49 schreef Daphne85 het volgende:
Ik was al bang dat jij zou denken dat mijn tirade tegen jou was gericht...
Het was gericht tegen mannen die 'standaardantwoorden' geven.
Ik vind jongens in rokjes/jurken à la Romeinse tijd![]()
Klinkt goed!! Foto?quote:Op donderdag 18 maart 2004 13:54 schreef MANI het volgende:
Mijn vriend, bakkebaarden tot haverwege zijn gezicht (echt van die dikke) rood haar groot en breed en in KILT (van de clan cloudmccloud). Halve liter bier in zijn handen en een kwijlende Mani aan zijn arm....SOOOOO SEXY.
Mijn ex vriendje is ook een kilt drager, ik zweer je man in kilt ooooo lekker. Moet ik wel eerlijk bij zeggen dat je niet zo'n spriet moet zijn, maar wel lekker breed (of grof gebouwd wat jij wil) en rood haar hebben werkt ook goed.
Die zien we helaas meer dan mannen in rokken...quote:Op donderdag 18 maart 2004 20:55 schreef dazzle123 het volgende:
Omdat ik geen wijf ben daarom niet.
Laat een man een man zijn en een vrouw een vrouw. WIj willen toch ook geen vrouwen zien met kort haar en een tuinbroek aan of wel?
wtf roflol? een surfer.. in een rok, op kisten, met een fucking geel-groene STRIJKPLANK!quote:Op donderdag 18 maart 2004 13:06 schreef ivetje het volgende:
Kom maar een keer op een Ketlische special in Atak (Enschede) best veel mannen in kiltquote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:27 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Klinkt goed!! Foto?![]()
Maar inderdaad, wel grof gebouwd...![]()
Toen ik dit topic las moest ik gelijk aan hellraiser denken was op zoek naar een plaatje en kon geen goede denken, thnx!quote:Op donderdag 18 maart 2004 12:35 schreef Elegy het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]Icoon van menig hardcore luisteraar
Dat lijkt me best fout staan eigenlijk, een kilt bij een magere gast..quote:Op donderdag 25 maart 2004 10:05 schreef MANI het volgende:
[..]
Kom maar een keer op een Ketlische special in Atak (Enschede) best veel mannen in kilt![]()
Hoewel de mijne natuurlijk de leukste isalleen kijken dus LOL
Het mooiste vind ik wel als het een "echte" kilt is, van een bestaande klan enzo, maar niet iedereen heeft zin of de finaciele middelen om dat te kunnen betalen. Die prijs kan oplopen tot 400 pond, ook omdat je de klan betaalt voor het gebruik van hun kleuren en ze hand gemaakt zijn, maar wel erg mooi
Zeg, vergeet je niet watquote:Op donderdag 25 maart 2004 10:14 schreef _Draven_ het volgende:
[..]
Toen ik dit topic las moest ik gelijk aan hellraiser denken was op zoek naar een plaatje en kon geen goede denken, thnx!
Ik vind de meeste mannenrokken echt
uhhhhquote:Op donderdag 25 maart 2004 12:05 schreef Elegy het volgende:
[..]
Zeg, vergeet je niet wat![]()
Klopt, Bowie is ook geen doorsnee mens.quote:Op donderdag 25 maart 2004 18:23 schreef nozem het volgende:
Ach ja, David Bowie deed dat al in 1969..
Verder zijn mannelijke rokkendragers altijd bepaalde alternatieve types en de vrouwen die daar op vallen ook.
Zal wel nooit tot de mainstream door dringen..
quote:Op donderdag 25 maart 2004 18:23 schreef nozem het volgende:
Verder zijn mannelijke rokkendragers altijd bepaalde alternatieve types en de vrouwen die daar op vallen ook.
Zo is braafquote:Op donderdag 25 maart 2004 18:11 schreef _Draven_ het volgende:
[..]
uhhhh![]()
?![]()
weet jij dat eerste wel heel erg zeker??????quote:Op donderdag 18 maart 2004 20:55 schreef dazzle123 het volgende:
[..]
Omdat ik geen wijf ben daarom niet.
Dat bedoel je vastquote:Op vrijdag 26 maart 2004 10:41 schreef RealLife het volgende:
Waarom? Dr zijn ook mannen die wel mooie benen hebben hoorquote:Op vrijdag 26 maart 2004 11:37 schreef Limsdealer het volgende:
Zowel jongens in rokken als in korte broeken vind ik![]()
Ikzelf loop ook NOOIT in korte broek rond! Ze moesten mannen verplichten lange broeken te dragen!!![]()
![]()
![]()
![]()
Die achterste met dat kilt motief is wel gaaf, de rest vind ik wat te verwijfdquote:Op donderdag 18 maart 2004 16:51 schreef verkeerd het volgende:
[afbeelding]
wat anders dan dat lelijke gothic spul, dit is van dior homme.
David Bowie is weer een geval apart, prima muziek, maar is nou niet waar ik op doel.quote:Op donderdag 25 maart 2004 18:23 schreef nozem het volgende:
En JUIST deze (kleur/merk) wordt als het goed is ....DEZE week afgeleverd bij mij!!!!!!!!quote:Op zondag 14 maart 2004 17:34 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]
Inderdaad; het moet er wel een beetje stoer uitzien...
Zoiets is best cool; strak zwart of wit shirt erboven, kisten eronder...
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:31 schreef FouteMensenStaff het volgende:
[..]
Waarom? Dr zijn ook mannen die wel mooie benen hebben hoor![]()
En als een kilt ook als een rok geld heb ik ook een rok
Ik!!!quote:Op donderdag 22 april 2004 13:35 schreef ParanoidEv het volgende:
Nou, en, wie heeft er al 1?
Woehquote:Op vrijdag 23 april 2004 17:50 schreef majestic_brew het volgende:
[..]
Ik!!!
foto volgt!!
![]()
Wel even trainen voor komende zomer, kan je ook een leuk shirtje aanquote:Op dinsdag 27 april 2004 15:59 schreef majestic_brew het volgende:
Ok hier issie!! (Eigenlijk had tie nog gestreken moeten worden....
[afbeelding]
Ik train me suf ...maart gaat zo langzaam he......quote:Op dinsdag 27 april 2004 17:21 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Wel even trainen voor komende zomer, kan je ook een leuk shirtje aan
Maaar kijk, dit staat toch echt wel mannelijk
Schattige kaplaarsjes.quote:Op dinsdag 27 april 2004 15:59 schreef majestic_brew het volgende:
Ok hier issie!! (Eigenlijk had tie nog gestreken moeten worden....
[afbeelding]
Ik had al zo'n vermoeden dat je die laarsjes leuk zou vinden!! Het is iid waar wat ik vaker gehoord heb... (sommige) homo's vinden net als (sommige) dames een kilt inderdaad leuk!!!quote:Op woensdag 28 april 2004 09:01 schreef extreme het volgende:
[..]
Schattige kaplaarsjes.
ja ......je hebt gelijk, haal de flames van Extreme en mij maar weg...hij volgt me nu al bij elk topic en begint te flamen.quote:Op woensdag 28 april 2004 11:51 schreef Brennie het volgende:
Is dit nodig?
Svp ontopic, en niet zo op de man spelen!
Alleen omdat die stinkende huilie het met woorden niet van me kan winnen,quote:Op woensdag 28 april 2004 12:20 schreef Brennie het volgende:
Berichten verwijderd, kan het weer verder ontopic door
Schatje had ook al gewaarschuwd.. wederom veel offtopic reacties en hij gaat helaas echt dicht.
Ach, laat 'm toch, als hij nou zo graag voor lul wil staan met z'n bierpens in een rokje, moet 'ie lekker zelf weten. Ik vind het er ook niet uitzien.quote:Op woensdag 28 april 2004 12:24 schreef extreme het volgende:
[..]
Alleen omdat die stinkende huilie het met woorden niet van me kan winnen,
al mijn reacties waren ON-topic, sinds wanneer mag je geen eigen mening meer hebben? en WAT waren precies de 'flames' als ik vragen mag?
Ik ken maar weinig dames die in kilt lopen, bij homo's vindt ik het inderdaad prima passen.quote:Op woensdag 28 april 2004 11:01 schreef majestic_brew het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden dat je die laarsjes leuk zou vinden!! Het is iid waar wat ik vaker gehoord heb... (sommige) homo's vinden net als (sommige) dames een kilt inderdaad leuk!!!
![]()
Wat sneu zeg...quote:Op woensdag 28 april 2004 12:27 schreef Jazzie het volgende:
[..]
Ach, laat 'm toch, als hij nou zo graag voor lul wil staan met z'n bierpens in een rokje, moet 'ie lekker zelf weten. Ik vind het er ook niet uitzien.
Tja ik mag hier niet op ingaan is off topic hequote:Op woensdag 28 april 2004 12:24 schreef extreme het volgende:
[..]
Alleen omdat die stinkende huilie het met woorden niet van me kan winnen,
al mijn reacties waren ON-topic, sinds wanneer mag je geen eigen mening meer hebben? en WAT waren precies de 'flames' als ik vragen mag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |