Expreszo is niet de enige plek waar domme mensen rondhobbelen. Hier stikt het er ook van...quote:Op vrijdag 12 maart 2004 17:56 schreef Kugari-Ken het volgende:
op Expreszo denk ik niet dat er veel moslims rondhobelen...
Ang3l had het over Expreszo...quote:Op vrijdag 12 maart 2004 17:59 schreef NathaN het volgende:
[..]
Expreszo is niet de enige plek waar domme mensen rondhobbelen. Hier stikt het er ook van...
Dat blad is zowiezo in mijn ogen niet het blad of site om zulke discussies te beginnenquote:Op vrijdag 12 maart 2004 17:56 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
op Expreszo denk ik niet dat er veel moslims rondhobelen...
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 18:00 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ang3l had het over Expreszo...
Hoe was het met Marc en Waxje, Beav?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 18:13 schreef beaverhausen het volgende:
tralalala
Geen idee, ik kon niet weg omdat er een monteur zou komen. En natuurlijk kwam die pas om 5 uur!quote:Op vrijdag 12 maart 2004 18:19 schreef NathaN het volgende:
[..]
Hoe was het met Marc en Waxje, Beav?
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 16:59 schreef Idril-2 het volgende:
[..]
url?
hoi allemaal beetje laat
nou, cewl voorfilmpjequote:Op vrijdag 12 maart 2004 18:01 schreef Ang3l het volgende:
maargoed, ikzelf ben ook zo veranderlijk als het weer. Kan nl ook weer in een deuk liggen bij dit: http://www.apple.com/trai(...)shrek2_qt_fiona.html
Alhoewel ik deeltjes 2 meestal fout vind
Ik bedoel: the whole 10 yards. k denk: die titel lijkt wel erg veel op The whole 9 yards! Jawel.... sequel
Where's the inspiration?!
www.newyorkpizza.nl ?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 18:54 schreef Vlarp het volgende:
thuis
Ik moet alleen nog eten zien te scoren
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 18:54 schreef Vlarp het volgende:
thuis
hmmmm ... kugari_ken wou ook dvd'tje gaan kijkenquote:Op vrijdag 12 maart 2004 17:46 schreef NathaN het volgende:
Whoei, nieuwe DVDs binnen
Queer As Folk (US) Seizoen 3
Star Trek 6
Frasier Seizoen 2
Ook in een tekenfilm moet geacteerd worden, hoor. En stem-acteren is vaak moeilijker dan gewoon acteren.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 18:55 schreef WAik het volgende:
nou, cewl voorfilmpjelijkt me wel leuk om te zien. meestal zijn deel 2's altijd butt, maar hier gaat het om een vervolg, wie weet wordt het nog wel wat (?)
[edit]met acteurs heb je nog altijd kans dat ze slecht acteren, maar een 'tekenfilm' kun je natuurlijk lekker editen zolang je een goed verhaal hebt. dat was ik vergeten er bij te zeggen [/edit]
www.alishoarma.nlquote:
hmmjah je hebt gelijk. maar ik ben benieuwd, ik hou wel van die shrek-variant: niet dat disney-gekwijl maar een beetje lomp en toch met een feelgoodeindquote:Op vrijdag 12 maart 2004 18:59 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ook in een tekenfilm moet geacteerd worden, hoor. En stem-acteren is vaak moeilijker dan gewoon acteren.
Maar ik ben erg benieuwd wat ze van Shrek 2 gaan maken
Hij vond Utrecht gister nog te ver voor de bios...quote:Op vrijdag 12 maart 2004 18:59 schreef WAik het volgende:
hmmmm ... kugari_ken wou ook dvd'tje gaan kijken
hint!
nope, maar moet er vroeg inquote:Op vrijdag 12 maart 2004 19:02 schreef NathaN het volgende:
[..]
Hij vond Utrecht gister nog te ver voor de bios...
Jij al wat te doen?
*niet doordenk*quote:Op vrijdag 12 maart 2004 19:06 schreef WAik het volgende:
nope, maar moet er vroeg in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |