quote:Op vrijdag 12 maart 2004 16:54 schreef Cybart het volgende:
en toen kreeg ik vanavond tech op bezoek
aaaaah cutequote:Op vrijdag 12 maart 2004 16:54 schreef Cybart het volgende:
en toen kreeg ik vanavond tech op bezoek
ik zeg niksquote:Op vrijdag 12 maart 2004 16:56 schreef Cybart het volgende:
[..]
speak!
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 16:35 schreef Cybart het volgende:
[..] robbie williams in tux.
dan sloeg dat bericht inderdaad dus nergens opquote:Op vrijdag 12 maart 2004 16:58 schreef WAik het volgende:
[..]
ik zeg niksveel plezier
huh? slotje op mond -> ik zeg niks kloppen bij elkaar geloof ik. en was goed bedoeldquote:Op vrijdag 12 maart 2004 17:01 schreef Cybart het volgende:
[..]
dan sloeg dat bericht inderdaad dus nergens op
idd, eindelijk. nog spectaculaire plannen?quote:GOED HET IS WEEEEEEEEEKEEEEEEEEEND
Psjah, hij krijgt Tech op bezoek. Behoeft een mens nog andere plannen te hebben?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 17:09 schreef WAik het volgende:
idd, eindelijk. nog spectaculaire plannen?
[edit]typo[/edit]
Kheb het Boys Will be Boys boek van Joe Phillipsquote:Op vrijdag 12 maart 2004 16:59 schreef WAik het volgende:
ik zal dit topic niet gaan oprekken, maar hier staat mijn huidige achtergrond mocht je je dit kunnen interesseren: http://elmo.adsl.utwente.nl/desktop2.jpg
Kom maar opquote:Op vrijdag 12 maart 2004 17:26 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Psjah, hij krijgt Tech op bezoek. Behoeft een mens nog andere plannen te hebben?
Oeh... dat geeft me een brilliant idee... en nee, ik vertel niet wat dat brilliante idee is, neen, jullie zullen de vruchten van mijn plan zien!
hormonen, ik denk dat je zwanger bent, of je bent ongesteld aan het wordenquote:Op vrijdag 12 maart 2004 17:47 schreef Ang3l het volgende:
Waarom ga ik onderhand echt alleen al janken als ik de recensie van Elephant lees? Slaat echt nergens op! (de film greep me nogal aan) f als ik een artikel op nu.nl lees over de ramp in spanje? ben ik dan echt zo emotioneel labiel?!
Ik eet al wel de meest vreemde dingen ....quote:Op vrijdag 12 maart 2004 17:48 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
hormonen, ik denk dat je zwanger bent, of je bent ongesteld aan het worden
De wereld is wreed en te veel mensen zijn dom en leeg. Dus wees blij dat het je aangrijpt, dat maakt je beter dan de meesten.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 17:47 schreef Ang3l het volgende:
Waarom ga ik onderhand echt alleen al janken als ik de recensie van Elephant lees? Slaat echt nergens op! (de film greep me nogal aan) f als ik een artikel op nu.nl lees over de ramp in spanje? ben ik dan echt zo emotioneel labiel?!
Of snap ik de wereld gewoon niet meer? Als er een topic over de aansag wordt geopend op expreszo en er komen reacties als "Nou als het in NL gebeurt hoop ik dat ze station Rotterdam pakken! Oeh, dingesje... kom je dan lekker bij me schuilen?"
Some People .....
Deed je dat niet altijd al?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 17:49 schreef Ang3l het volgende:
Ik eet al wel de meest vreemde dingen ....
omdat het extreem domme nichten zijn die in hun ziekelijke eigen wereld je leven en zich laten leiden door hun belevingswereld van sex? Omdat ze zo oppervlakkig zijn dat het nieuwe truitje van Jim belangrijker is en meer discussie oplevert dan de dood van 181 mensen. Omdat deze figuren zo dom zijn dat ze geen inhoud kunnen geven aan iets anders dan uiterlijk en sex?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 17:47 schreef Ang3l het volgende:
Of snap ik de wereld gewoon niet meer? Als er een topic over de aansag wordt geopend op expreszo en er komen reacties als "Nou als het in NL gebeurt hoop ik dat ze station Rotterdam pakken! Oeh, dingesje... kom je dan lekker bij me schuilen?"
Het zijn niet alleen nichten. Er lopen meer extreem domme mensen rond. Onder anderen de verantwoordelijken voor die aanslag...quote:Op vrijdag 12 maart 2004 17:51 schreef Kugari-Ken het volgende:
omdat het extreem domme nichten zijn die in hun ziekelijke eigen wereld je leven en zich laten leiden door hun belevingswereld van sex? Omdat ze zo oppervlakkig zijn dat het nieuwe truitje van Jim belangrijker is en meer discussie oplevert dan de dood van 181 mensen. Omdat deze figuren zo dom zijn dat ze geen inhoud kunnen geven aan iets anders dan uiterlijk en sex?
op Expreszo denk ik niet dat er veel moslims rondhobelen...quote:Op vrijdag 12 maart 2004 17:54 schreef NathaN het volgende:
[..]
Het zijn niet alleen nichten. Er lopen meer extreem domme mensen rond. Onder anderen de verantwoordelijken voor die aanslag...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |