Comics. Maar da's dan ook zowat het enige...quote:Op zaterdag 13 maart 2004 12:31 schreef NathaN het volgende:
[..]
het ging me er meer om, om even wat dingen voor niet-kenners op een rijtje te zetten. Ik denk dat de meesten hier toch al geen idee hebben waar het over gaat
Have fun alvast, Ang3l-babequote:Op zaterdag 13 maart 2004 12:35 schreef Ang3l het volgende:
Moet me ff haasten, wassen, omkleden, mooimaken, taspakken.
Ik ga naar RotterdamShoppen, uit eten in Prachtig, naar de film Big Fish en darna stappen en logeren
Have fun Vlapperkequote:Op zaterdag 13 maart 2004 12:45 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga me ook haasten
Om 2 uur met de bus mee straks en moet me nog douchen, eten, was aanzetten, tas inpakken en vast nog meer. Ik ga vanavond weer eens naar Enschede toe.
Fijne dag enzo
Beats watching paint dryquote:Op zaterdag 13 maart 2004 12:46 schreef Andyvie het volgende:
Eens kijken hoe hun nieuwe vloer in elkaar gezet wordt
Das heel erg saaiquote:Op zaterdag 13 maart 2004 12:52 schreef NathaN het volgende:
[..]
Beats watching paint dry
Precies als ik niet in Rotterdam benquote:Op zaterdag 13 maart 2004 12:59 schreef Ang3l het volgende:
Pup & ik lijken net alsof we uit Helmond komen
Pup: Rood trainingsjack met witte strepen (RUSSIA), witte longsleeve en blauwe broek wijdepijpen roodwitte sportschoenen
Ik: Felblauw trainingsjack met witte strepen (ITALIA), felgele longsleeve met blauwe vleugels en blauwe broek wijde pijpen en zwartewitte sportschoenen
We gaan sporten in R'dam
Oe, je gaat vliegen?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 13:26 schreef Vlarp het volgende:
*vloek!*
Waarom kies ik altijd dagen uit om met de trein te gaan als ze precies op het traject waar ik over moet reizen aan het werk zijn
Moet ik weer via schiphol naar Enschede
Oeh!quote:Op zaterdag 13 maart 2004 13:28 schreef NathaN het volgende:
[..]
Oe, je gaat vliegen?
Ach, de NS ziet ze toch al vliegen, dus moet kunnenquote:Op zaterdag 13 maart 2004 13:28 schreef Vlarp het volgende:
Oeh!
Dat zou wel leuk zijn als de NS dat zou aanbieden
Dus dan ben je een uur later dan gepland hier in Enschede... Dan maar geen biertje doen?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 13:15 schreef Vlarp het volgende:
Ohw, ik heb besloten dat ik een half uur later weg ga
Ik hoef sowieso nog even geen bierquote:Op zaterdag 13 maart 2004 13:35 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Dus dan ben je een uur later dan gepland hier in Enschede... Dan maar geen biertje doen?
't Bölke is vanavond dus door z'n Breezers heenquote:Op zaterdag 13 maart 2004 13:43 schreef Vlarp het volgende:
Ik hoef sowieso nog even geen bier
Gisteren genoeg gehad..
eten
Mogguh hooglandertje...quote:Op zaterdag 13 maart 2004 13:57 schreef Semisane het volgende:Mogge Laddies!
quote:Op zaterdag 13 maart 2004 13:44 schreef NathaN het volgende:
[..]
't Bölke is vanavond dus door z'n Breezers heen
quote:Op zaterdag 13 maart 2004 13:57 schreef Semisane het volgende:Mogge Laddies!
quote:Op zaterdag 13 maart 2004 14:12 schreef Vlarp het volgende:
Niet door mij!
ik zie wel wat ik ga drinken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |