Gat .... Ver ... Dam .... Me ....quote:Op zaterdag 13 maart 2004 11:28 schreef Cazman het volgende:
Ich kann meinem schawnz nicht bewegen!! Die hosen sind Scheisse!!!!
http://gallery.vlarp.nl/12032004/DSC00431
Wizard staat op DSC00433, tech staat op die okselfoto die Kugari heeft gepost.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 11:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik herken Sebasje (11 rechts) en Kammie (15 links) en lieve Bartje (foto 16 linkse)En natuurlijk Cybart.
Kweet nie wie Tech en Wizarddragon zo zijn ..... foto 9 en 13?
Ik lees de Amerikaanse versiequote:Op zaterdag 13 maart 2004 11:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gisterkwam deeltje 260 weer door de brievenbus binnen
Met Cannonball
the pants command me!quote:Op zaterdag 13 maart 2004 11:28 schreef Cazman het volgende:
Ich kann meinem schawnz nicht bewegen!! Die hosen sind Scheisse!!!!
http://gallery.vlarp.nl/12032004/DSC00431
Ik ben daar te luit voor, deze komt gewoon zo naar me toequote:Op zaterdag 13 maart 2004 11:36 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Ik lees de Amerikaanse versie
Straks krijgen we nieuwe tekenaars. Igor Kordey deed X-treme, maar is veel beter op X-treme dan hij ooit was op New X-men. Alleen vanaf volgende maand gaan ze in de Nederlandse X-mannen weer gewoon Uncanny en X-treme uitgeven.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 11:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben daar te luit voor, deze komt gewoon zo naar me toe
Gelukkig is de NL versuie overgestapt van Uncanny X-Men naar X-Treme X-Men want die tekeningen van eerstgenoemde werden echt steeds walgelijker. Ik mis Joe Madureira nog steeds(Age Of Apocalypse
Blink!
)
Verder volgde ik altijd X-Men Special en Superhelden maar ben er mee gestopt. Ik volgde Crimson maar die hield opEn ik volg ElfQuest nog steeds
Voor Blink moet je Exiles lezen.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 11:54 schreef Ang3l het volgende:
Gelukkig is de NL versuie overgestapt van Uncanny X-Men naar X-Treme X-Men want die tekeningen van eerstgenoemde werden echt steeds walgelijker. Ik mis Joe Madureira nog steeds(Age Of Apocalypse
Blink!
)
Verder volgde ik altijd X-Men Special en Superhelden maar ben er mee gestopt. Ik volgde Crimson maar die hield op![]()
En ik volg ElfQuest nog steeds
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 13 maart 2004 12:05 schreef Ang3l het volgende:
Geen idee hoe Silvestri tekent.
Ja al die nieuwe spin oofs en series boeien me niet zo. Als ik die ook allemaal moet gaan volgen .... en ik walg van die domme dunne afleverinkjes uit Amerika, met de helft reclame. Dus geef mij maar de NL versies. Ok, dan maar nederlandse taal i.p.v. origineel engels, maar tenminste wel lekker dik en zonder reclame. En vaak samenvattingen van meerdere reeksen. Wat soms heb je een verhaal wat begint in reeks 1 en via reeks 3 naar reeks 6 gaat. Moet je al die reeksen gaan volgenquote:Op zaterdag 13 maart 2004 12:05 schreef NathaN het volgende:
[..]
Voor Blink moet je Exiles lezen.
X-Mannen Special en Superhelden zijn door JuniorPress gestopt. Crimson was een eindig verhaal, wat op zich goed was, want Ramos's huidige werk is niet super.
Salvador LaRocca gaat over naar X-Men, X-Treme X-Men gaat stoppen en met een andere tekenaar (Aaron Lopresti) verder als Excalibur, ook geschreven door Claremont. Die pakt ook Uncanny X-Men erbij, getekend door Alan Davis.
En Joss Whedon gaat een nieuwe X-serie schrijven: Astonishing X-Men.
Hmmm. Beter dan sommigen maar niet mijn stijl. Beetje in de richting van Kubert, niet?quote:
Kubert is vele malen beter, vind ik. Zowel Adam, als Andy, als hun papa Joe.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 12:09 schreef Ang3l het volgende:
Hmmm. Beter dan sommigen maar niet mijn stijl. Beetje in de richting van Kubert, niet?
Dance till you drop?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 12:14 schreef Ang3l het volgende:
Neh ik blijf lekker lui zitten totdat het volgende deel in m'n brievenbus valt
Kan ik tenminste zeggen: IK ben lid van de X-Mannen
Hmm, wat zouden mijn bijz. gaven zijn?
Hehe.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 12:14 schreef Ang3l het volgende:
Neh ik blijf lekker lui zitten totdat het volgende deel in m'n brievenbus valt
Kan ik tenminste zeggen: IK ben lid van de X-Mannen
Hmm, wat zouden mijn bijz. gaven zijn?
Wellicht Kammie?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 10:02 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ok, ik herken Cybart, Wizarddragon en Tech. (En 2 anderen die niet op Fok zitten.) Waren er nog meer die ik niet zo 1, 2, 3 herkend heb?
Ja, die herkende ik wel (al heb ik 'm nooit ontmoet). En Maarten natuurlijk ook.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 12:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wellicht Kammie?
Da's de organisator met een vieze leernichtquote:Op zaterdag 13 maart 2004 11:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gat .... Ver ... Dam .... Me ....
Moest dit nou? Kan ik 't hele weekend weer niet slapen!!!![]()
Oud nieuwsquote:Op zaterdag 13 maart 2004 12:05 schreef NathaN het volgende:
[..]
Voor Blink moet je Exiles lezen.
X-Mannen Special en Superhelden zijn door JuniorPress gestopt. Crimson was een eindig verhaal, wat op zich goed was, want Ramos's huidige werk is niet super.
Salvador LaRocca gaat over naar X-Men, X-Treme X-Men gaat stoppen en met een andere tekenaar (Aaron Lopresti) verder als Excalibur, ook geschreven door Claremont. Die pakt ook Uncanny X-Men erbij, getekend door Alan Davis.
En Joss Whedon gaat een nieuwe X-serie schrijven: Astonishing X-Men.
Dit kreeg ik als reactie op mijn commentaar dat ik de serie niet volgen ga, omdat het in mijn ogen geen "Core Title" is. Heerlijk toch, direct contact met de schrijvers van een seriequote:Nunzio DeFilippis
Well, it actually is a core title. At least that's what Mike Marts tells us and what he and Joe Quesada have said in interviews.
The big difference between New Mutants and New X-Men: Academy X, in terms of core-book status is that we are not following some other book's lead on the school.
Scott and Emma are regulars in our book, and the major school-related decisions made them will be made in our book.
That, I think, is why they want this considered a core book and thus why they gave it the New X-Men name.
hoeveel independants heb je?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 12:22 schreef NathaN het volgende:
[..]
Hehe.
Naja, ik doe m'n collectie binnenkort weg (ruim 6000 stuks), dus als je nog wat wil hebben...
het ging me er meer om, om even wat dingen voor niet-kenners op een rijtje te zetten. Ik denk dat de meesten hier toch al geen idee hebben waar het over gaatquote:Op zaterdag 13 maart 2004 12:25 schreef Kugari-Ken het volgende:
Oud nieuws
Niet superveel Indie. En heb X-Man aardig compleet, geloof ik. Maar dat zou ik even na moeten kijken.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 12:28 schreef Kugari-Ken het volgende:
hoeveel independants heb je?
en heb je X-man compleet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |