oeh een topic in reallifesoap vormquote:Op vrijdag 12 maart 2004 13:54 schreef NathaN het volgende:
Vervolg op het jubileumnummer [HOMO] deel 800: Al weer honderd!
Intussen, in de keuken....
Fok!'s Possequote:Op vrijdag 12 maart 2004 14:05 schreef Cybart het volgende:
oeh een topic in reallifesoap vorm
*beaverlokdoos neerzet*quote:Op vrijdag 12 maart 2004 14:05 schreef Marc_mga het volgende:
Nee hij zei dat ie met mij wel even langskwam, maar ik weet niet of hij het meende.
Of bedoel je na mijn vertrek gisteren?
Ze is leuk ja! Vond ik al vanaf haar eerste hit, maar ik vind try toch net iets beter dan haar voorlaatste hitquote:Op vrijdag 12 maart 2004 14:13 schreef Jerruh het volgende:
nelly furtado blijft enorm tof!!! ik wil dat ze in nederland komt optreden!!!!!!.
gevoeliger, maar ik vind haar steengoed als ze beetje feelgood nummers maakt!quote:Op vrijdag 12 maart 2004 14:24 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Ze is leuk ja! Vond ik al vanaf haar eerste hit, maar ik vind try toch net iets beter dan haar voorlaatste hit
Terwijl je in Den Haag verblijft? Lijkt me een beetje dure grap voor wat condooms...quote:Op vrijdag 12 maart 2004 14:55 schreef Xiance het volgende:
toch vind ik condooms kopen nog steeds niet prettig bij zo'n vreemde zaak
volgende keer toch maar naar mn eigen etos in arnhem
jij ook twoflower!!quote:Op vrijdag 12 maart 2004 14:58 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Terwijl je in Den Haag verblijft? Lijkt me een beetje dure grap voor wat condooms...
Nou, prettig weekend allemaal!
du auch hertzieleinquote:Op vrijdag 12 maart 2004 14:58 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Terwijl je in Den Haag verblijft? Lijkt me een beetje dure grap voor wat condooms...
Nou, prettig weekend allemaal!
hmm ik vind een bioscoop avondje ook wel leuk...(of toch naar de orangerie)quote:Op vrijdag 12 maart 2004 16:23 schreef Kugari-Ken het volgende:
gaat er nog iemand mee naar de bioscoop vanavond?
Vanavond niet, je hebt hoofdpijnquote:Op vrijdag 12 maart 2004 16:23 schreef Kugari-Ken het volgende:
gaat er nog iemand mee naar de bioscoop vanavond?
Bios is veeeeel leukerderquote:Op vrijdag 12 maart 2004 16:28 schreef wizarddragon het volgende:
hmm ik vind een bioscoop avondje is ook wel leuk...(of toch naar de orangerie)
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 16:34 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Liev hond. (en jongen ook)
nog 25 minuten te gaan...quote:Op vrijdag 12 maart 2004 16:35 schreef NathaN het volgende:
Weekend!
En jij sterktequote:Op vrijdag 12 maart 2004 16:36 schreef Cybart het volgende:
nog 25 minuten te gaan...
maar jij nu... fijn weekend!
orangerie in apeldoorn? das de enige die kenquote:Op vrijdag 12 maart 2004 16:28 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
hmm ik vind een bioscoop avondje ook wel leuk...(of toch naar de orangerie)
www.peterluts.comquote:Op vrijdag 12 maart 2004 16:44 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
wie is het?
Ik heb alleen een teletubbies' landschap als bureaublad.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 16:35 schreef Cybart het volgende:
[..]
en hij heeft na Justin Timberlake hangend in een zwembad en robbie williams in tux. de eer om op mijn bureaublad te prijken
Ook leuk jah....quote:Op vrijdag 12 maart 2004 16:45 schreef Kugari-Ken het volgende:
DVD avondje is ook wel leuk, leuker dan een bioscoop, goedkoper ook.
en gelijk thuis, dichtbij...quote:Op vrijdag 12 maart 2004 16:45 schreef Kugari-Ken het volgende:
DVD avondje is ook wel leuk, leuker dan een bioscoop, goedkoper ook.
ikspeequote:Op vrijdag 12 maart 2004 16:45 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ik heb alleen een teletubbies' landschap als bureaublad.![]()
belgische dj/producerquote:Op vrijdag 12 maart 2004 16:47 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
zegt me echt helemaal niets
Hoezo??quote:Op vrijdag 12 maart 2004 16:49 schreef WAik het volgende:
ge-edite joephilips-achtergrond, maar das misschien wel gevaarlijk om hier te zeggen...![]()
mwah, ieder zijn eigen smaak, maar ik heb er niet zoveel meequote:Op vrijdag 12 maart 2004 16:54 schreef Kugari-Ken het volgende:
http://www.popcultureshock.com/papes/154.jpg
en dit is waarschijnlijk m'n volgende
maw... ik haal ze bij http://www.popcultureshock.com/eyecandy.php
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 16:54 schreef Cybart het volgende:
en toen kreeg ik vanavond tech op bezoek
aaaaah cutequote:Op vrijdag 12 maart 2004 16:54 schreef Cybart het volgende:
en toen kreeg ik vanavond tech op bezoek
ik zeg niksquote:Op vrijdag 12 maart 2004 16:56 schreef Cybart het volgende:
[..]
speak!
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 16:35 schreef Cybart het volgende:
[..] robbie williams in tux.
dan sloeg dat bericht inderdaad dus nergens opquote:Op vrijdag 12 maart 2004 16:58 schreef WAik het volgende:
[..]
ik zeg niksveel plezier
huh? slotje op mond -> ik zeg niks kloppen bij elkaar geloof ik. en was goed bedoeldquote:Op vrijdag 12 maart 2004 17:01 schreef Cybart het volgende:
[..]
dan sloeg dat bericht inderdaad dus nergens op
idd, eindelijk. nog spectaculaire plannen?quote:GOED HET IS WEEEEEEEEEKEEEEEEEEEND
Psjah, hij krijgt Tech op bezoek. Behoeft een mens nog andere plannen te hebben?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 17:09 schreef WAik het volgende:
idd, eindelijk. nog spectaculaire plannen?
[edit]typo[/edit]
Kheb het Boys Will be Boys boek van Joe Phillipsquote:Op vrijdag 12 maart 2004 16:59 schreef WAik het volgende:
ik zal dit topic niet gaan oprekken, maar hier staat mijn huidige achtergrond mocht je je dit kunnen interesseren: http://elmo.adsl.utwente.nl/desktop2.jpg
Kom maar opquote:Op vrijdag 12 maart 2004 17:26 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Psjah, hij krijgt Tech op bezoek. Behoeft een mens nog andere plannen te hebben?
Oeh... dat geeft me een brilliant idee... en nee, ik vertel niet wat dat brilliante idee is, neen, jullie zullen de vruchten van mijn plan zien!
hormonen, ik denk dat je zwanger bent, of je bent ongesteld aan het wordenquote:Op vrijdag 12 maart 2004 17:47 schreef Ang3l het volgende:
Waarom ga ik onderhand echt alleen al janken als ik de recensie van Elephant lees? Slaat echt nergens op! (de film greep me nogal aan) f als ik een artikel op nu.nl lees over de ramp in spanje? ben ik dan echt zo emotioneel labiel?!
Ik eet al wel de meest vreemde dingen ....quote:Op vrijdag 12 maart 2004 17:48 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
hormonen, ik denk dat je zwanger bent, of je bent ongesteld aan het worden
De wereld is wreed en te veel mensen zijn dom en leeg. Dus wees blij dat het je aangrijpt, dat maakt je beter dan de meesten.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 17:47 schreef Ang3l het volgende:
Waarom ga ik onderhand echt alleen al janken als ik de recensie van Elephant lees? Slaat echt nergens op! (de film greep me nogal aan) f als ik een artikel op nu.nl lees over de ramp in spanje? ben ik dan echt zo emotioneel labiel?!
Of snap ik de wereld gewoon niet meer? Als er een topic over de aansag wordt geopend op expreszo en er komen reacties als "Nou als het in NL gebeurt hoop ik dat ze station Rotterdam pakken! Oeh, dingesje... kom je dan lekker bij me schuilen?"
Some People .....
Deed je dat niet altijd al?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 17:49 schreef Ang3l het volgende:
Ik eet al wel de meest vreemde dingen ....
omdat het extreem domme nichten zijn die in hun ziekelijke eigen wereld je leven en zich laten leiden door hun belevingswereld van sex? Omdat ze zo oppervlakkig zijn dat het nieuwe truitje van Jim belangrijker is en meer discussie oplevert dan de dood van 181 mensen. Omdat deze figuren zo dom zijn dat ze geen inhoud kunnen geven aan iets anders dan uiterlijk en sex?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 17:47 schreef Ang3l het volgende:
Of snap ik de wereld gewoon niet meer? Als er een topic over de aansag wordt geopend op expreszo en er komen reacties als "Nou als het in NL gebeurt hoop ik dat ze station Rotterdam pakken! Oeh, dingesje... kom je dan lekker bij me schuilen?"
Het zijn niet alleen nichten. Er lopen meer extreem domme mensen rond. Onder anderen de verantwoordelijken voor die aanslag...quote:Op vrijdag 12 maart 2004 17:51 schreef Kugari-Ken het volgende:
omdat het extreem domme nichten zijn die in hun ziekelijke eigen wereld je leven en zich laten leiden door hun belevingswereld van sex? Omdat ze zo oppervlakkig zijn dat het nieuwe truitje van Jim belangrijker is en meer discussie oplevert dan de dood van 181 mensen. Omdat deze figuren zo dom zijn dat ze geen inhoud kunnen geven aan iets anders dan uiterlijk en sex?
op Expreszo denk ik niet dat er veel moslims rondhobelen...quote:Op vrijdag 12 maart 2004 17:54 schreef NathaN het volgende:
[..]
Het zijn niet alleen nichten. Er lopen meer extreem domme mensen rond. Onder anderen de verantwoordelijken voor die aanslag...
Expreszo is niet de enige plek waar domme mensen rondhobbelen. Hier stikt het er ook van...quote:Op vrijdag 12 maart 2004 17:56 schreef Kugari-Ken het volgende:
op Expreszo denk ik niet dat er veel moslims rondhobelen...
Ang3l had het over Expreszo...quote:Op vrijdag 12 maart 2004 17:59 schreef NathaN het volgende:
[..]
Expreszo is niet de enige plek waar domme mensen rondhobbelen. Hier stikt het er ook van...
Dat blad is zowiezo in mijn ogen niet het blad of site om zulke discussies te beginnenquote:Op vrijdag 12 maart 2004 17:56 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
op Expreszo denk ik niet dat er veel moslims rondhobelen...
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 18:00 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ang3l had het over Expreszo...
Hoe was het met Marc en Waxje, Beav?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 18:13 schreef beaverhausen het volgende:
tralalala
Geen idee, ik kon niet weg omdat er een monteur zou komen. En natuurlijk kwam die pas om 5 uur!quote:Op vrijdag 12 maart 2004 18:19 schreef NathaN het volgende:
[..]
Hoe was het met Marc en Waxje, Beav?
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 16:59 schreef Idril-2 het volgende:
[..]
url?
hoi allemaal beetje laat
nou, cewl voorfilmpjequote:Op vrijdag 12 maart 2004 18:01 schreef Ang3l het volgende:
maargoed, ikzelf ben ook zo veranderlijk als het weer. Kan nl ook weer in een deuk liggen bij dit: http://www.apple.com/trai(...)shrek2_qt_fiona.html
Alhoewel ik deeltjes 2 meestal fout vind
Ik bedoel: the whole 10 yards. k denk: die titel lijkt wel erg veel op The whole 9 yards! Jawel.... sequel
Where's the inspiration?!
www.newyorkpizza.nl ?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 18:54 schreef Vlarp het volgende:
thuis
Ik moet alleen nog eten zien te scoren
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 18:54 schreef Vlarp het volgende:
thuis
hmmmm ... kugari_ken wou ook dvd'tje gaan kijkenquote:Op vrijdag 12 maart 2004 17:46 schreef NathaN het volgende:
Whoei, nieuwe DVDs binnen
Queer As Folk (US) Seizoen 3
Star Trek 6
Frasier Seizoen 2
Ook in een tekenfilm moet geacteerd worden, hoor. En stem-acteren is vaak moeilijker dan gewoon acteren.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 18:55 schreef WAik het volgende:
nou, cewl voorfilmpjelijkt me wel leuk om te zien. meestal zijn deel 2's altijd butt, maar hier gaat het om een vervolg, wie weet wordt het nog wel wat (?)
[edit]met acteurs heb je nog altijd kans dat ze slecht acteren, maar een 'tekenfilm' kun je natuurlijk lekker editen zolang je een goed verhaal hebt. dat was ik vergeten er bij te zeggen [/edit]
www.alishoarma.nlquote:
hmmjah je hebt gelijk. maar ik ben benieuwd, ik hou wel van die shrek-variant: niet dat disney-gekwijl maar een beetje lomp en toch met een feelgoodeindquote:Op vrijdag 12 maart 2004 18:59 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ook in een tekenfilm moet geacteerd worden, hoor. En stem-acteren is vaak moeilijker dan gewoon acteren.
Maar ik ben erg benieuwd wat ze van Shrek 2 gaan maken
Hij vond Utrecht gister nog te ver voor de bios...quote:Op vrijdag 12 maart 2004 18:59 schreef WAik het volgende:
hmmmm ... kugari_ken wou ook dvd'tje gaan kijken
hint!
nope, maar moet er vroeg inquote:Op vrijdag 12 maart 2004 19:02 schreef NathaN het volgende:
[..]
Hij vond Utrecht gister nog te ver voor de bios...
Jij al wat te doen?
*niet doordenk*quote:Op vrijdag 12 maart 2004 19:06 schreef WAik het volgende:
nope, maar moet er vroeg in
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 19:07 schreef Gerdo het volgende:
Weeeeeeekend!.
ga met mijn vrienden/dispuut een dagje uit naar R'damquote:Op vrijdag 12 maart 2004 19:08 schreef NathaN het volgende:
[..]
*niet doordenk*
Drukke dag morgen, dan?
Ohja, hoi!quote:Op vrijdag 12 maart 2004 19:08 schreef NathaN het volgende:
[..]
dan ben je met Utrecht al halverwegequote:Op vrijdag 12 maart 2004 19:10 schreef WAik het volgende:
ga met mijn vrienden/dispuut een dagje uit naar R'dam
ergh :Squote:Op vrijdag 12 maart 2004 19:11 schreef NathaN het volgende:
[..]
dan ben je met Utrecht al halverwege
dan ga je slapen als je moe bentquote:Op vrijdag 12 maart 2004 19:15 schreef WAik het volgende:
ergh :S
ik mijn nachtrust wel hard nodig
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 19:17 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Eej WAik!
Alles goed?
argh hahaha zo ken ik er ook wel een paarquote:Op vrijdag 12 maart 2004 19:17 schreef NathaN het volgende:
[..]
dan ga je slapen als je moe bent
Oe, je hebt ervaring?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 19:19 schreef WAik het volgende:
argh hahaha zo ken ik er ook wel een paar![]()
dat blijf ik toch welquote:ik kan natuurlijk ook zeggen dat ik niet zo snel moe ben te krigen, maar dan blijf je bezig met insinuerende opmerkingen
trek me de bek niet open ;-)quote:Op vrijdag 12 maart 2004 19:21 schreef NathaN het volgende:
[..]
Oe, je hebt ervaring?
kom maar opquote:[..]
dat blijf ik toch wel
Jawel hoor..quote:Op vrijdag 12 maart 2004 19:18 schreef WAik het volgende:
[..]
ja prima, met jou ook?
wat mag ik wel opentrekken, dan?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 19:22 schreef WAik het volgende:
trek me de bek niet open ;-)
Waarop?quote:kom maar op
mooiquote:Op vrijdag 12 maart 2004 19:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jawel hoor..
lekker gewerkt en vanavond naar de Orangerie
ow, heameaux toch altijdquote:Op vrijdag 12 maart 2004 19:25 schreef NathaN het volgende:
[..]
wat mag ik wel opentrekken, dan?
stuur maar een foto en dan zien we wel verderquote:[..]
Waarop?
www.orangerie.nlquote:Op vrijdag 12 maart 2004 19:28 schreef WAik het volgende:
[..]
mooi
wat is de oranjerie nou precies? d'r waren meer mensen die het er over hadden, maar ik heb zelf geen flauw idee... een tent in amsterdam?
Maandelijks gaygebeuren in Den Bosch. Grote kroegtoestand. Weinig aan, naar mijn mening...quote:Op vrijdag 12 maart 2004 19:28 schreef WAik het volgende:
mooi
wat is de oranjerie nou precies? d'r waren meer mensen die het er over hadden, maar ik heb zelf geen flauw idee... een tent in amsterdam?
je bezuinigt op o's?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 19:29 schreef WAik het volgende:
ow, heameaux toch altijd
www.gay.nl/nathan27quote:stuur maar een foto en dan zien we wel verder![]()
owkee, weet ik dat ook weer: )quote:Op vrijdag 12 maart 2004 19:29 schreef Vlarp het volgende:
[..]
www.orangerie.nl
Hebben ze 1x per maand een party/feest weet ik ut voor homo's erg leuk. Vooral qua sfeer, muziek valt meestal tegen
Zo leerzaam, dit topic, hequote:Op vrijdag 12 maart 2004 19:34 schreef WAik het volgende:
owkee, weet ik dat ook weer: )
leuk profielquote:Op vrijdag 12 maart 2004 19:33 schreef NathaN het volgende:
[..]
je bezuinigt op o's?
[..]
www.gay.nl/nathan27
Dank jequote:Op vrijdag 12 maart 2004 19:37 schreef WAik het volgende:
leuk profiel
zelfverzekerd type dus?
hmmm dat kwam doordat je het overkwam als of je zo zeker was over wat je allemaal bent en over dat slim zijnquote:Op vrijdag 12 maart 2004 19:40 schreef NathaN het volgende:
[..]
Dank je
Kom ik daar zo zelfverzekerd over? Dat wisselt, hoor. kan soms ook erg verlegen zijn...
Mja, ok, dat klopt wel aardig. Heb redelijk wat zelfkennis. Maar kan soms toch best onzeker uit de hoek komen. Vooral bij leuke jongens...quote:Op vrijdag 12 maart 2004 19:43 schreef WAik het volgende:
hmmm dat kwam doordat je het overkwam als of je zo zeker was over wat je allemaal bent en over dat slim zijn
De rest doet alsof ze een leven hebbenquote:Op vrijdag 12 maart 2004 19:44 schreef WAik het volgende:
tis trouwens rustig hier, lijkt wel of alleen wij met z'n twee-en aan het slowchatten zijn
*weg ren*quote:Op vrijdag 12 maart 2004 19:58 schreef Xiance het volgende:
Sheilds up! red alert!
zoietsquote:Op vrijdag 12 maart 2004 19:57 schreef NathaN het volgende:
[..]
De rest doet alsof ze een leven hebben
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 20:01 schreef ikbengeweldig het volgende:
'navond
ik ben d'r weer
Geweldenaar!quote:Op vrijdag 12 maart 2004 20:01 schreef ikbengeweldig het volgende:
'navond
ik ben d'r weer
DISNEYGEKWIJL!?!?!?!?!?!?!?!?!quote:Op vrijdag 12 maart 2004 19:01 schreef WAik het volgende:
[..]
hmmjah je hebt gelijk. maar ik ben benieuwd, ik hou wel van die shrek-variant: niet dat disney-gekwijl maar een beetje lomp en toch met een feelgoodeind![]()
![]()
auquote:Op vrijdag 12 maart 2004 20:03 schreef NathaN het volgende:
[..]
Geweldenaar!
*op schoot spring*
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 20:04 schreef Great_Expectations het volgende:.
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 20:05 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
DISNEYGEKWIJL!?!?!?!?!?!?!?!?!![]()
![]()
Haaai Waik, ksiejans, G_E, Nathan Gerdo Marc et al.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 20:03 schreef NathaN het volgende:
[..]
Geweldenaar!
*op schoot spring*
ik was ff eten ja!quote:Op vrijdag 12 maart 2004 19:44 schreef WAik het volgende:
tis trouwens rustig hier, lijkt wel of alleen wij met z'n twee-en aan het slowchatten zijn
Ik weet ook niet wat ik van hem moet denken, zit de hele tijd maar op schoot en te aaien enzoquote:Op vrijdag 12 maart 2004 20:05 schreef WAik het volgende:
[..]
au![]()
Dat heet aanhankelijkquote:Op vrijdag 12 maart 2004 20:07 schreef ikbengeweldig het volgende:
Ik weet ook niet wat ik van hem moet denken, zit de hele tijd maar op schoot en te aaien enzo![]()
foto?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 20:08 schreef ikbengeweldig het volgende:
Het is zo ver: ik heb zojuist voor het eerste schade gereden
Kutpaaltjes![]()
geen beter vermaeck dan leedvermaeck?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 20:13 schreef Vlarp het volgende:
[..]
foto?
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 20:06 schreef Vlarp het volgende:
[..]
ik was ff eten ja!
dan moet je bij de verkeerspolitie gaanquote:Op vrijdag 12 maart 2004 20:14 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
geen beter vermaeck dan leedvermaeck?
euh....quote:Op vrijdag 12 maart 2004 20:15 schreef WAik het volgende:
[..]
dan moet je bij de verkeerspolitie gaan
*pakt "LIST OF PEOPLE TO KILL!!*quote:Op vrijdag 12 maart 2004 20:05 schreef WAik het volgende:
[..]
![]()
mensen hun auto in de prak zien rijden, leuke jongens even aanhouden en je visitekaartje geven ;-) mensen aan wie je altijd al een hekel continu aanhouden en bekeurenquote:Op vrijdag 12 maart 2004 20:17 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
euh....
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 20:25 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
*pakt "LIST OF PEOPLE TO KILL!!*
heb jij ook zo'n lijst?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 20:25 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
*pakt "LIST OF PEOPLE TO KILL!!*
whehe, wat zou jij doen als d'r een lekkere meidjongen langskwam dan?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 20:26 schreef WAik het volgende:
maar goed: het schijnt vorige week gebeurt te zijn dat een politieman een handtekening van katja schuurman wou en hij daarom haar een stopsignaal heeft gegeven![]()
in de prak rijden en dan *troosten*quote:Op vrijdag 12 maart 2004 20:29 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
whehe, wat zou jij doen als d'r een lekkere meidjongen langskwam dan?
sadist!quote:Op vrijdag 12 maart 2004 20:32 schreef WAik het volgende:
[..]
in de prak rijden en dan *troosten*;)
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 20:36 schreef beaverhausen het volgende:
tis goed voor het milieuquote:Op vrijdag 12 maart 2004 20:34 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
sadist!![]()
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 20:37 schreef Semisane het volgende:![]()
![]()
Naar iedereen!!!
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 20:38 schreef WAik het volgende:
[..]
ik zou nou rsi krijgen van al dat gezwaai hiervooral met dat nichtenhandje gaat dat hard
gebruik je andere handje, danquote:Op vrijdag 12 maart 2004 20:38 schreef WAik het volgende:
ik zou nou rsi krijgen van al dat gezwaai hiervooral met dat nichtenhandje gaat dat hard
wohoehoe hahahaquote:
beaverlein!!quote:Op vrijdag 12 maart 2004 20:36 schreef beaverhausen het volgende:
Flink oefenenquote:Op vrijdag 12 maart 2004 20:40 schreef WAik het volgende:
wohoehoe hahahageweldig, hoe kom je aan dat handje?
:):):):)
ah, jetzt gehts losquote:Op vrijdag 12 maart 2004 20:41 schreef Xiance het volgende:
[..]
beaverlein!!
smooches mein liebe kleiner schatzie
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 20:40 schreef WAik het volgende:
wohoehoe hahahageweldig, hoe kom je aan dat handje?
:):):):)
Stuitertje!!!quote:Op vrijdag 12 maart 2004 20:41 schreef Xiance het volgende:
beaverlein!!
smooches mein liebe kleiner schatzie
doh!quote:Op vrijdag 12 maart 2004 20:41 schreef NathaN het volgende:
[..]
En geweldig is die andere, dit was beaver
Oe, stoerquote:Op vrijdag 12 maart 2004 20:43 schreef WAik het volgende:
doh!![]()
Nee, das weer Homerquote:Op vrijdag 12 maart 2004 20:43 schreef WAik het volgende:
[..]
doh!![]()
huh?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 20:46 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nee, das weer Homer
Homer Simpson.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 20:48 schreef WAik het volgende:
[..]
huh?![]()
quote:June 15, 2001
Web posted at: 5:56 PM EDT (2156 GMT)
OXFORD, England -- A rich and colorful language that has developed over many centuries and which is now spoken by half the planet has a new word -- Doh!
The famous catchphrase of cartoon character Homer Simpson has made it into the updated online edition of the Oxford English Dictionary, published on Thursday.
It means "Doh" is now an official word of the English language.
lol, ik kijk de simpsoms wel vaak maar ik wist niet dat het woord 'doh' van homer kwam!quote:Op vrijdag 12 maart 2004 20:53 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af hoe vaak je daadwerkelijk kijkt, want ik kijk bijna nooit en ik wist het nog!quote:Op vrijdag 12 maart 2004 20:54 schreef WAik het volgende:
[..]
lol, ik kijk de simpsoms wel vaak maar ik wist niet dat het woord 'doh' van homer kwam!
Nou heb je hem weggejaagd om Simpsons te gaan kijkenquote:Op vrijdag 12 maart 2004 20:57 schreef beaverhausen het volgende:
Dan vraag ik me af hoe vaak je daadwerkelijk kijkt, want ik kijk bijna nooit en ik wist het nog!
Have fun en doe ze de groetenquote:Op vrijdag 12 maart 2004 21:05 schreef Vlarp het volgende:
Ik ben er klaar voor..
Mensen die ook naar de Orangerie gaan, tot vanavond!
De rest, tot morgen![]()
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 21:05 schreef NathaN het volgende:
[..]
Nou heb je hem weggejaagd om Simpsons te gaan kijken
ben er nog, ben alleen nu een beetje aan het photosjoppen ipv continu de homoreeks te spottenquote:Op vrijdag 12 maart 2004 21:08 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Weet ie wel waar "Doh!" vandaan komt
Mja, maar heb jij weer niemand om mee te slowchatten.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 21:08 schreef beaverhausen het volgende:
Weet ie wel waar "Doh!" vandaan komt
k, laterzquote:Op vrijdag 12 maart 2004 21:11 schreef NathaN het volgende:
[..]
Mja, maar heb jij weer niemand om mee te slowchatten.
*verder ga met schrijven*
Ach, je hebt ons hier altijd nog.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 21:34 schreef Idril-2 het volgende:
MSN en Hotmail liggen eruit en ik had om 21:00 een afspraakje![]()
Het is gemeen!
Ja al gemeld in centraal topic
Off course I do! not really and you're on it too ! no you're not Because I hate you! no I don'tquote:Op vrijdag 12 maart 2004 20:27 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
heb jij ook zo'n lijst?
*agenda pak*quote:Op vrijdag 12 maart 2004 23:56 schreef Ang3l het volgende:
Thehe, ik moet de 21ste optreden bij het AH-tje van G_E
Nou ja, bij dat pleintje bij de Aldi tegenover het AH-tje van G_E....
En we moeten de oude dans doen... als in: de dans die we in SEPTEMBER voor het laatst gedanst hebben.Ooo, dat moet lukken, we hebben nl komende vrijdag om samen te oefenen
Jeez! 1 dag! En verder een stuk nieuwe dans met de nieuwe schattige dansertjes.
Vergeet niet te noteren dat je een foto toestel mee moet nemen! Regel jij het allemaar maar, ga ik lekker slaapje doen.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 00:00 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*agenda pak*
*noteer doe*
*AH van G_E op kaart opzoek*
quote:Op zaterdag 13 maart 2004 00:00 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*agenda pak*
*noteer doe*
*AH van G_E op kaart opzoek*
*mee Grrr doe*quote:Op zaterdag 13 maart 2004 00:26 schreef Andyvie het volgende:
Grrr, waarom doet die stomme MSN het niet?
Zo gemeen! Kom je thuis van een etentje, wil je nog ff chatten met mensen op MSN, kan dat gewoon nietquote:Op zaterdag 13 maart 2004 00:26 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*mee Grrr doe*
ICQ roelt!quote:Op zaterdag 13 maart 2004 00:26 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*mee Grrr doe*
Mja, maar als je vrienden allemaal op MSN zitten, heb je niet zoveel aan ICQquote:Op zaterdag 13 maart 2004 00:30 schreef WAik het volgende:
[..]
ICQ roelt!![]()
niet te vergeten irlquote:Op zaterdag 13 maart 2004 00:34 schreef WAik het volgende:
meeste kennissen van me hebben beide
bovendien zijn er meer manieren om te communicerentelefoon, net send, irc, email, etc etc
Ik heb ook nog ICQ, maar heb het niet meer geinstalleerd staan, maar een nummer heb ik welquote:Op zaterdag 13 maart 2004 00:33 schreef beaverhausen het volgende:
ik heb m'n icq zelden aan want iedereen zit op MSN
en Skype!quote:Op zaterdag 13 maart 2004 00:34 schreef WAik het volgende:
[..]
niet te vergeten irl
Wat is dat dan?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 00:41 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
en Skype!
Owww, nou daar gebruik ik dan wel een telefoon voorquote:Op zaterdag 13 maart 2004 00:44 schreef beaverhausen het volgende:
met Skype kan je telefoongesprekken voeren via internet..
www.skype.com
WhoeiI!!quote:Op zaterdag 13 maart 2004 00:48 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Owww, nou daar gebruik ik dan wel een telefoon voor
whoei, MSN werkt weer!![]()
wij ook van jouquote:Op zaterdag 13 maart 2004 08:29 schreef Kugari-Ken het volgende:
but not as much as I hate you sacks of shit
Je hebt je msn ook zelden aan...quote:Op zaterdag 13 maart 2004 00:33 schreef beaverhausen het volgende:
ik heb m'n icq zelden aan want iedereen zit op MSN
Zou je dan hier iets moeten horen?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 09:33 schreef Kugari-Ken het volgende:
het is erg stil hier
Ik hoor hier anders niets. En zie des te meer. Ruim 99% onzin, dusquote:Op zaterdag 13 maart 2004 09:42 schreef Kugari-Ken het volgende:
ja, een kakafonie aan geluiden.
Ok, ik herken Cybart, Wizarddragon en Tech. (En 2 anderen die niet op Fok zitten.) Waren er nog meer die ik niet zo 1, 2, 3 herkend heb?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 03:19 schreef Vlarp het volgende:
En de foto's staan online
Foto's van de Orangerie
Slaap lekker
Ja duh, da's in veel gevallen ook de fotograaf. Die sprak zo vanzelf dat ik 'm niet eens meer noemde...quote:Op zaterdag 13 maart 2004 10:14 schreef Kugari-Ken het volgende:
Vlarp
http://gallery.vlarp.nl/12032004/DSC00436
Moet je minder spammenquote:Op zaterdag 13 maart 2004 09:33 schreef Kugari-Ken het volgende:
het is erg stil hier
Zie topictitelquote:Op zaterdag 13 maart 2004 09:48 schreef Mexoryl het volgende:
Ik hoor hier anders niets. En zie des te meer. Ruim 99% onzin, dus.
Sage!quote:Op vrijdag 12 maart 2004 16:52 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ja Sage is geil!!!!111!!!!oneoneoneone!!!!1quote:Op zaterdag 13 maart 2004 11:12 schreef Ang3l het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op vrijdag 12 maart 2004 16:52 schreef Kugari-Ken het volgende:
[afbeelding]</div></blockquote> Sage!
Goedemorgen iedereen
Ik herken Sebasje (11 rechts) en Kammie (15 links) en lieve Bartje (foto 16 linkse)quote:Op zaterdag 13 maart 2004 10:02 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ok, ik herken Cybart, Wizarddragon en Tech. (En 2 anderen die niet op Fok zitten.) Waren er nog meer die ik niet zo 1, 2, 3 herkend heb?
Gisterkwam deeltje 260 weer door de brievenbus binnenquote:Op zaterdag 13 maart 2004 11:14 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Ja Sage is geil!!!!111!!!!oneoneoneone!!!!1
Gat .... Ver ... Dam .... Me ....quote:Op zaterdag 13 maart 2004 11:28 schreef Cazman het volgende:
Ich kann meinem schawnz nicht bewegen!! Die hosen sind Scheisse!!!!
http://gallery.vlarp.nl/12032004/DSC00431
Wizard staat op DSC00433, tech staat op die okselfoto die Kugari heeft gepost.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 11:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik herken Sebasje (11 rechts) en Kammie (15 links) en lieve Bartje (foto 16 linkse)En natuurlijk Cybart.
Kweet nie wie Tech en Wizarddragon zo zijn ..... foto 9 en 13?
Ik lees de Amerikaanse versiequote:Op zaterdag 13 maart 2004 11:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gisterkwam deeltje 260 weer door de brievenbus binnen
Met Cannonball
the pants command me!quote:Op zaterdag 13 maart 2004 11:28 schreef Cazman het volgende:
Ich kann meinem schawnz nicht bewegen!! Die hosen sind Scheisse!!!!
http://gallery.vlarp.nl/12032004/DSC00431
Ik ben daar te luit voor, deze komt gewoon zo naar me toequote:Op zaterdag 13 maart 2004 11:36 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Ik lees de Amerikaanse versie
Straks krijgen we nieuwe tekenaars. Igor Kordey deed X-treme, maar is veel beter op X-treme dan hij ooit was op New X-men. Alleen vanaf volgende maand gaan ze in de Nederlandse X-mannen weer gewoon Uncanny en X-treme uitgeven.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 11:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben daar te luit voor, deze komt gewoon zo naar me toe
Gelukkig is de NL versuie overgestapt van Uncanny X-Men naar X-Treme X-Men want die tekeningen van eerstgenoemde werden echt steeds walgelijker. Ik mis Joe Madureira nog steeds(Age Of Apocalypse
Blink!
)
Verder volgde ik altijd X-Men Special en Superhelden maar ben er mee gestopt. Ik volgde Crimson maar die hield opEn ik volg ElfQuest nog steeds
Voor Blink moet je Exiles lezen.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 11:54 schreef Ang3l het volgende:
Gelukkig is de NL versuie overgestapt van Uncanny X-Men naar X-Treme X-Men want die tekeningen van eerstgenoemde werden echt steeds walgelijker. Ik mis Joe Madureira nog steeds(Age Of Apocalypse
Blink!
)
Verder volgde ik altijd X-Men Special en Superhelden maar ben er mee gestopt. Ik volgde Crimson maar die hield op![]()
En ik volg ElfQuest nog steeds
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 13 maart 2004 12:05 schreef Ang3l het volgende:
Geen idee hoe Silvestri tekent.
Ja al die nieuwe spin oofs en series boeien me niet zo. Als ik die ook allemaal moet gaan volgen .... en ik walg van die domme dunne afleverinkjes uit Amerika, met de helft reclame. Dus geef mij maar de NL versies. Ok, dan maar nederlandse taal i.p.v. origineel engels, maar tenminste wel lekker dik en zonder reclame. En vaak samenvattingen van meerdere reeksen. Wat soms heb je een verhaal wat begint in reeks 1 en via reeks 3 naar reeks 6 gaat. Moet je al die reeksen gaan volgenquote:Op zaterdag 13 maart 2004 12:05 schreef NathaN het volgende:
[..]
Voor Blink moet je Exiles lezen.
X-Mannen Special en Superhelden zijn door JuniorPress gestopt. Crimson was een eindig verhaal, wat op zich goed was, want Ramos's huidige werk is niet super.
Salvador LaRocca gaat over naar X-Men, X-Treme X-Men gaat stoppen en met een andere tekenaar (Aaron Lopresti) verder als Excalibur, ook geschreven door Claremont. Die pakt ook Uncanny X-Men erbij, getekend door Alan Davis.
En Joss Whedon gaat een nieuwe X-serie schrijven: Astonishing X-Men.
Hmmm. Beter dan sommigen maar niet mijn stijl. Beetje in de richting van Kubert, niet?quote:
Kubert is vele malen beter, vind ik. Zowel Adam, als Andy, als hun papa Joe.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 12:09 schreef Ang3l het volgende:
Hmmm. Beter dan sommigen maar niet mijn stijl. Beetje in de richting van Kubert, niet?
Dance till you drop?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 12:14 schreef Ang3l het volgende:
Neh ik blijf lekker lui zitten totdat het volgende deel in m'n brievenbus valt
Kan ik tenminste zeggen: IK ben lid van de X-Mannen
Hmm, wat zouden mijn bijz. gaven zijn?
Hehe.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 12:14 schreef Ang3l het volgende:
Neh ik blijf lekker lui zitten totdat het volgende deel in m'n brievenbus valt
Kan ik tenminste zeggen: IK ben lid van de X-Mannen
Hmm, wat zouden mijn bijz. gaven zijn?
Wellicht Kammie?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 10:02 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ok, ik herken Cybart, Wizarddragon en Tech. (En 2 anderen die niet op Fok zitten.) Waren er nog meer die ik niet zo 1, 2, 3 herkend heb?
Ja, die herkende ik wel (al heb ik 'm nooit ontmoet). En Maarten natuurlijk ook.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 12:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wellicht Kammie?
Da's de organisator met een vieze leernichtquote:Op zaterdag 13 maart 2004 11:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gat .... Ver ... Dam .... Me ....
Moest dit nou? Kan ik 't hele weekend weer niet slapen!!!![]()
Oud nieuwsquote:Op zaterdag 13 maart 2004 12:05 schreef NathaN het volgende:
[..]
Voor Blink moet je Exiles lezen.
X-Mannen Special en Superhelden zijn door JuniorPress gestopt. Crimson was een eindig verhaal, wat op zich goed was, want Ramos's huidige werk is niet super.
Salvador LaRocca gaat over naar X-Men, X-Treme X-Men gaat stoppen en met een andere tekenaar (Aaron Lopresti) verder als Excalibur, ook geschreven door Claremont. Die pakt ook Uncanny X-Men erbij, getekend door Alan Davis.
En Joss Whedon gaat een nieuwe X-serie schrijven: Astonishing X-Men.
Dit kreeg ik als reactie op mijn commentaar dat ik de serie niet volgen ga, omdat het in mijn ogen geen "Core Title" is. Heerlijk toch, direct contact met de schrijvers van een seriequote:Nunzio DeFilippis
Well, it actually is a core title. At least that's what Mike Marts tells us and what he and Joe Quesada have said in interviews.
The big difference between New Mutants and New X-Men: Academy X, in terms of core-book status is that we are not following some other book's lead on the school.
Scott and Emma are regulars in our book, and the major school-related decisions made them will be made in our book.
That, I think, is why they want this considered a core book and thus why they gave it the New X-Men name.
hoeveel independants heb je?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 12:22 schreef NathaN het volgende:
[..]
Hehe.
Naja, ik doe m'n collectie binnenkort weg (ruim 6000 stuks), dus als je nog wat wil hebben...
het ging me er meer om, om even wat dingen voor niet-kenners op een rijtje te zetten. Ik denk dat de meesten hier toch al geen idee hebben waar het over gaatquote:Op zaterdag 13 maart 2004 12:25 schreef Kugari-Ken het volgende:
Oud nieuws
Niet superveel Indie. En heb X-Man aardig compleet, geloof ik. Maar dat zou ik even na moeten kijken.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 12:28 schreef Kugari-Ken het volgende:
hoeveel independants heb je?
en heb je X-man compleet?
Comics. Maar da's dan ook zowat het enige...quote:Op zaterdag 13 maart 2004 12:31 schreef NathaN het volgende:
[..]
het ging me er meer om, om even wat dingen voor niet-kenners op een rijtje te zetten. Ik denk dat de meesten hier toch al geen idee hebben waar het over gaat
Have fun alvast, Ang3l-babequote:Op zaterdag 13 maart 2004 12:35 schreef Ang3l het volgende:
Moet me ff haasten, wassen, omkleden, mooimaken, taspakken.
Ik ga naar RotterdamShoppen, uit eten in Prachtig, naar de film Big Fish en darna stappen en logeren
Have fun Vlapperkequote:Op zaterdag 13 maart 2004 12:45 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga me ook haasten
Om 2 uur met de bus mee straks en moet me nog douchen, eten, was aanzetten, tas inpakken en vast nog meer. Ik ga vanavond weer eens naar Enschede toe.
Fijne dag enzo
Beats watching paint dryquote:Op zaterdag 13 maart 2004 12:46 schreef Andyvie het volgende:
Eens kijken hoe hun nieuwe vloer in elkaar gezet wordt
Das heel erg saaiquote:Op zaterdag 13 maart 2004 12:52 schreef NathaN het volgende:
[..]
Beats watching paint dry
Precies als ik niet in Rotterdam benquote:Op zaterdag 13 maart 2004 12:59 schreef Ang3l het volgende:
Pup & ik lijken net alsof we uit Helmond komen
Pup: Rood trainingsjack met witte strepen (RUSSIA), witte longsleeve en blauwe broek wijdepijpen roodwitte sportschoenen
Ik: Felblauw trainingsjack met witte strepen (ITALIA), felgele longsleeve met blauwe vleugels en blauwe broek wijde pijpen en zwartewitte sportschoenen
We gaan sporten in R'dam
Oe, je gaat vliegen?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 13:26 schreef Vlarp het volgende:
*vloek!*
Waarom kies ik altijd dagen uit om met de trein te gaan als ze precies op het traject waar ik over moet reizen aan het werk zijn
Moet ik weer via schiphol naar Enschede
Oeh!quote:Op zaterdag 13 maart 2004 13:28 schreef NathaN het volgende:
[..]
Oe, je gaat vliegen?
Ach, de NS ziet ze toch al vliegen, dus moet kunnenquote:Op zaterdag 13 maart 2004 13:28 schreef Vlarp het volgende:
Oeh!
Dat zou wel leuk zijn als de NS dat zou aanbieden
Dus dan ben je een uur later dan gepland hier in Enschede... Dan maar geen biertje doen?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 13:15 schreef Vlarp het volgende:
Ohw, ik heb besloten dat ik een half uur later weg ga
Ik hoef sowieso nog even geen bierquote:Op zaterdag 13 maart 2004 13:35 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Dus dan ben je een uur later dan gepland hier in Enschede... Dan maar geen biertje doen?
't Bölke is vanavond dus door z'n Breezers heenquote:Op zaterdag 13 maart 2004 13:43 schreef Vlarp het volgende:
Ik hoef sowieso nog even geen bier
Gisteren genoeg gehad..
eten
Mogguh hooglandertje...quote:Op zaterdag 13 maart 2004 13:57 schreef Semisane het volgende:Mogge Laddies!
quote:Op zaterdag 13 maart 2004 13:44 schreef NathaN het volgende:
[..]
't Bölke is vanavond dus door z'n Breezers heen
quote:Op zaterdag 13 maart 2004 13:57 schreef Semisane het volgende:Mogge Laddies!
quote:Op zaterdag 13 maart 2004 14:12 schreef Vlarp het volgende:
Niet door mij!
ik zie wel wat ik ga drinken
U2 babequote:Op zaterdag 13 maart 2004 14:16 schreef Vlarp het volgende:
Idee
Mgoed.. ik ben weg..
fijn weekend!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |