oeh een topic in reallifesoap vormquote:Op vrijdag 12 maart 2004 13:54 schreef NathaN het volgende:
Vervolg op het jubileumnummer [HOMO] deel 800: Al weer honderd!
Intussen, in de keuken....
Fok!'s Possequote:Op vrijdag 12 maart 2004 14:05 schreef Cybart het volgende:
oeh een topic in reallifesoap vorm
*beaverlokdoos neerzet*quote:Op vrijdag 12 maart 2004 14:05 schreef Marc_mga het volgende:
Nee hij zei dat ie met mij wel even langskwam, maar ik weet niet of hij het meende.
Of bedoel je na mijn vertrek gisteren?
Ze is leuk ja! Vond ik al vanaf haar eerste hit, maar ik vind try toch net iets beter dan haar voorlaatste hitquote:Op vrijdag 12 maart 2004 14:13 schreef Jerruh het volgende:
nelly furtado blijft enorm tof!!! ik wil dat ze in nederland komt optreden!!!!!!.
gevoeliger, maar ik vind haar steengoed als ze beetje feelgood nummers maakt!quote:Op vrijdag 12 maart 2004 14:24 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Ze is leuk ja! Vond ik al vanaf haar eerste hit, maar ik vind try toch net iets beter dan haar voorlaatste hit
Terwijl je in Den Haag verblijft? Lijkt me een beetje dure grap voor wat condooms...quote:Op vrijdag 12 maart 2004 14:55 schreef Xiance het volgende:
toch vind ik condooms kopen nog steeds niet prettig bij zo'n vreemde zaak
volgende keer toch maar naar mn eigen etos in arnhem
jij ook twoflower!!quote:Op vrijdag 12 maart 2004 14:58 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Terwijl je in Den Haag verblijft? Lijkt me een beetje dure grap voor wat condooms...
Nou, prettig weekend allemaal!
du auch hertzieleinquote:Op vrijdag 12 maart 2004 14:58 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Terwijl je in Den Haag verblijft? Lijkt me een beetje dure grap voor wat condooms...
Nou, prettig weekend allemaal!
hmm ik vind een bioscoop avondje ook wel leuk...(of toch naar de orangerie)quote:Op vrijdag 12 maart 2004 16:23 schreef Kugari-Ken het volgende:
gaat er nog iemand mee naar de bioscoop vanavond?
Vanavond niet, je hebt hoofdpijnquote:Op vrijdag 12 maart 2004 16:23 schreef Kugari-Ken het volgende:
gaat er nog iemand mee naar de bioscoop vanavond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |