Neen, ik post de laatste tijd even wat minder.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:47 schreef tong80 het volgende:
Popolon we zien je nooit meer in Hools.
Idd.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:45 schreef tong80 het volgende:
AC Milan heeft meer een elftal dan Real.
Ik ziou ze nu graag tegen elkaar zien sepelen. Denk niet dat Real een kans maakt.
Zuid-Afrikaans lijkt ook erg op Nederlands. Als die gasten langzaam praten, verstaan wij het prima.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:26 schreef Vom het volgende:
Benni kan best goed NL![]()
Wel grappig om te horen, maar ik snap er geen hout van
0-3quote:Op woensdag 24 maart 2004 09:37 schreef Gunner het volgende:
voorspellingen Chelsea - Arsenal vanavond?
Ik zeg: 0 - 2
quote:Op woensdag 24 maart 2004 11:51 schreef mat_herben het volgende:
ik hoop 2-0voor chelsea
quote:Op woensdag 24 maart 2004 11:56 schreef kamagurka het volgende:
[..]![]()
De uitslag kan niet hoog genoeg zijn!
Maar wat een orkaan van geluid, ook tijdens de periode dat Milan achter stond.quote:Op woensdag 24 maart 2004 11:49 schreef zjroentje het volgende:
Erg sneu voor Depor, want de wedstrijd in het Riazor is natuurlijk een formaliteit.
Het is wel een beetje triest als Milan zijnde dat je Pancaro linksachter hebt staan.
En net zo triest de mensen die 10 minuten voor het einde het stadion verlaten.
Mwah, ze speelden zoals verwacht, maar Milan kreeg na een half uur ineens wel heel veel kansen en kansjes in groot tempo achter mekaar en toen vergat (of kon) Depor niet meer echt onder de druk uit komen, het was derhalve wachten op de goals van Milan.quote:Op woensdag 24 maart 2004 11:52 schreef FrankyMcG het volgende:
Toch vond in Deportivo de eerste helft zeer verdienstelijk spelen.
Eerste half uur met afstand de beste man op het veld. Genot om naar te kijken.quote:Op woensdag 24 maart 2004 12:01 schreef DIGGER het volgende:
Maar ik blijf een fan van de speler Valeron, dat vind ik ook een geweldige voetballer.
Zuid-Afrikaans is ook nie veel andersquote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:26 schreef Vom het volgende:
Benni kan best goed NL![]()
Wel grappig om te horen, maar ik snap er geen hout van
Niet overdrijven, want zo veel Milan zie je denk ik niet.quote:Op woensdag 24 maart 2004 12:24 schreef Ruud_Gullit het volgende:
AC Milan is, in tegenstelling tot veel andere clubs uit hun land, een prachtige en aanvallende ploeg.
Een genot om naar te kijken
en waar staat Seedorf?quote:Op woensdag 24 maart 2004 07:57 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Idd.
Milan heeft 2 geweldige spelers op he tmiddenveld met overzicht, snelheid, creativiteit en een goeie pass, Kaka en Pirlo. Madrid heeft zulke types ook op het middenveld rondlopen, maar mist 1 heel belangrijk type speler: Gatuso.
Madrid heeft zo'n type speler niet, en je ziet het verschil in veel aanvallen, Gatuso verovert de bal, er lopen veel tegenstanders voor de bal, en met de klasse van Kaka volgt dan een snelle tegenstoot.
Bij Real moet die tegenstoot vaak vanuit de verdediging komen omdat daar pas de balafpakkers staan.
Jan Wouters was ook een mooi voorbeeld van vroeger van het type speler waarvan je er altijd 1 nodig hebt, liefst als verdedigende middenvelder (vergelijk ook Keane bij SCUM)
Je weet toch dat Popelon een kloon van me is ...quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:47 schreef tong80 het volgende:
Popolon we zien je nooit meer in Hools.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |