En hopelijk wint Arsenal dan na een mooie actie van Bergkamp die het aan Henry laat om het af te makenquote:Op dinsdag 23 maart 2004 17:29 schreef jojomen4 het volgende:
Owja.. Ik ben voor Chelsea maar ik hoop eigenlijk dat Arsenal wint zodat Arsenal Real tegen komt ik 1 van de volgende rondes.Dat zou toch wel een wedstrijd zijn tussen de 2 mooist 'kunnende' spelende clubs ter wereld.
Ik dacht meer aan een combinatie tussen Beckham/Zidane/Roberto Carlos/Raul/Figo en dan uiteindelijk Ronaldoquote:Op dinsdag 23 maart 2004 17:44 schreef aatje88 het volgende:
[..]
En hopelijk wint Arsenal dan na een mooie actie van Bergkamp die het aan Henry laat om het af te maken![]()
Hup Bergkamp oke...quote:Op dinsdag 23 maart 2004 14:41 schreef popolon het volgende:
Zie toch echt liever Chelsea - Arsenal.
Hup Bergkamp
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 20:44 schreef Tony_Montana67 het volgende:
hup Depor
Inderdaad, helemaal vrij gelaten door de verdediging van Milan.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 20:57 schreef mat_herben het volgende:
mooie kopbal
Hij had best nog tijd voor een formidabele omhaalquote:Op dinsdag 23 maart 2004 21:01 schreef mat_herben het volgende:
maar dan nog is het een mooie goal.
dat nooitquote:Op dinsdag 23 maart 2004 21:04 schreef Gunner het volgende:
onderschat depor niet
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 13:34 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Het leuke is iig dat Milan eruit geknikkerd wordt, da's positief
Zeker, een van de beste verdedigers ooit. Kaka en Pirlo zijn ook een lust voor het oog dankzij hun intelligente spel, maar Depor spreekt me meer aan. Irrureta heeft dat elftal langzaam opgebouwd met beperkte middelen met als resultaat dat het elftal staat als een huis. Om diezelfde reden heb ik dit jaar ook veel sympathie voor Arsenalquote:Op dinsdag 23 maart 2004 21:17 schreef Suijk het volgende:
Ik ben ook voor Depor, maar heb toch wel respect voor Maldini hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |