Zeker,quote:Op woensdag 24 maart 2004 22:26 schreef Heero87 het volgende:
4-3 zou leuk zijn.
Maar zonder Beckham,quote:Op woensdag 24 maart 2004 22:36 schreef mitt het volgende:
4-2
volgende keer met Roberto Carlos weer, scheelt toch nog meer
Ik denk niet dat dat real ernstig verzwakt.quote:Op woensdag 24 maart 2004 23:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Maar zonder Beckham,.
Manco is de verdediging...quote:Op woensdag 24 maart 2004 23:25 schreef okee6 het volgende:
Milan en Real hebben beiden hetzelfde laten zien. Manco bij Real is de effectiviteit. Op deze manier winnen ze de finale niet. Al gaat het dan wel om een enkel duel.
Schandalig weer dat Zidane, die op het moment van schieten echt meters buitenspel staat, de rebound in mag tikken en de goal wordt goedgekeurd, anders had ik het nog moeten zien want ik vond Monaco goed spelen.quote:Op woensdag 24 maart 2004 22:12 schreef mitt het volgende:
2-1 Zidane
quote:Op donderdag 25 maart 2004 07:50 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Schandalig weer dat Zidane, die op het moment van schieten echt meters buitenspel staat, de rebound in mag tikken en de goal wordt goedgekeurd, anders had ik het nog moeten zien want ik vond Monaco goed spelen.
Die pingel was ook wel weer erg makkelijk gegeven, er was contact, maar die debiele duik van dat dikke hoerenkind weer
Was ook het eerste wat mij opviel, toch wel erg duidelijk buitenspel.quote:Op donderdag 25 maart 2004 07:50 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Schandalig weer dat Zidane, die op het moment van schieten echt meters buitenspel staat, de rebound in mag tikken en de goal wordt goedgekeurd, anders had ik het nog moeten zien want ik vond Monaco goed spelen.
Amen.quote:Die pingel was ook wel weer erg makkelijk gegeven, er was contact, maar die debiele duik van dat dikke hoerenkind weer
dat geeft eens te meer aan wat voor een geweldige aankoop hij isquote:Op donderdag 25 maart 2004 00:00 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat real ernstig verzwakt.
Ligt er maar net aan vanuit welk oogpunt je het bekijktquote:Op donderdag 25 maart 2004 17:35 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
dat geeft eens te meer aan wat voor een geweldige aankoop hij is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |