Ik vind Seedorf bij Milan zeker niet slecht, maar de dragende krachten op het middenveld zijn toch Kaka en Pirlo, die zo hun gang kunnengaan omdat die terrier van een Gatuso werkelijk overal in vliegt en enorm veel ballen veroverd.quote:Op woensdag 24 maart 2004 12:44 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
en waar staat Seedorf?
dat vind ik toch een van de belangrijkere spelers en heel invloedrijk
Dat dachten ze bij Depor ook, want dat is net zo'n type ploeg.quote:Op woensdag 24 maart 2004 15:40 schreef methodmich het volgende:
FC Porto is een niet te onderschatten tegenstander... Ze hebben precies de spelers die slim in de ruimte kunnen lopen die Milan ondanks hun goede organisatie laat vallen.
Met het verschil dat de supercup Milan niet veel kan bommen, In Italie telt maar 1 ding: de landstitel.quote:Supercupfinale bewees al dat Porto niks voor Milan onderdoet. Milan is alleen net iets uitgenaster.
Dikke Theo scoorde ook nietquote:Op woensdag 24 maart 2004 15:47 schreef methodmich het volgende:
Okee, maar dan nog. Ik schat het in op 60-40 voor Milan.
quote:Op woensdag 24 maart 2004 19:49 schreef Heero87 het volgende:
Voor de Real-fans : vanavond op Canvas (Belgiė 2 dus) geven ze Real Madrid - AS Monaco.
quote:Op woensdag 24 maart 2004 20:00 schreef Suijk het volgende:
Benny Nijman!
zie Arsenal en Chelsea al genoeg spelen hoor.quote:Op woensdag 24 maart 2004 19:59 schreef ASSpirine het volgende:
wie gaat er naar een wedstrijd kijken tussen Real en een relatief zwakke tegenstander?
terwijl je een clash kan zie ntussen 2 Londense clubs, 1 die al top is en 1 die naar de top komt
gelukkig maarquote:Op woensdag 24 maart 2004 20:23 schreef mitt het volgende:
[..]
zie Arsenal en Chelsea al genoeg spelen hoor.
Bovendien zie ik 10x liever Zidane en Ronaldo dan Henry en Pires, maar dat ben ik
ach, Bergkamp is Zidane nietquote:Op woensdag 24 maart 2004 20:25 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
gelukkig maar
vergeet je Bergkamp niet
en dit is ook anders, dit is in europees verband
ah, ronaldo is een dikzak die niks van werk opknapt voor de ploeg, vreselijk irritant om mee te spelen.quote:Op woensdag 24 maart 2004 19:53 schreef mitt het volgende:
dat wordt de Belg kijken, Ronaldo misschien weer in de basis![]()
je bedoelt dat Zidane Bergkamp niet isquote:Op woensdag 24 maart 2004 20:26 schreef mitt het volgende:
[..]
ach, Bergkamp is Zidane niet
vroeger deed hij veel meer, toen hij nog geen dikkertje wasquote:Op woensdag 24 maart 2004 20:27 schreef placebeau het volgende:
[..]
ah, ronaldo is een dikzak die niks van werk opknapt voor de ploeg, vreselijk irritant om mee te spelen.
Hij scoort wel dikwijls ja, maar dat is vooral de verdienste van Beckham/zidane. Zet daar gelijk welke matige spits, en die scoort nog dikwijlser. De verdediging begint in de aanval, maar ik heb ronaldo nog nooit deftig zien jagen hoor vooraan.
quote:Real, met de als voetballende afgevaarde van God : Zinedine Zidane
wat haat ik die presentator toch huybrechts ofzoquote:Op woensdag 24 maart 2004 20:34 schreef mitt het volgende:
de Belg
[..]
die hebben ze laten vertrekken naar de commerciėle TV omdat ze vonden dat huybrechsquote:Op woensdag 24 maart 2004 20:37 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
wat haat ik die presentator toch huybrechts ofzo
die krollebol
de vroegere vond ik veel beter, die jong gast
is ook veel sympathieker vind ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |