Tjsa, de smoes jamaar ze vroeg er zelf om, kijk nou hoe ze erbij loopt werkt al lang niet meerquote:Op vrijdag 12 maart 2004 00:32 schreef Oblivion het volgende:
Wat beweegt mannen eigenlijk om naar de hoeren te gaan?
Ben ik nou wel eens benieuwd naar.
Is het omdat je achteraf geen gezeikt hebt, en toch kunnen neuken?
Do tell...![]()
Je draait iets om, de man betaatl, niet de vrouw.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 00:44 schreef snakelady het volgende:
Ik ben veel blijer, ik heb vavavond sex gehad zonder te betalen. (met mijn vriend wel te verstaan)
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 00:45 schreef Caesu het volgende:
niet alllemaal tegelijk natuurlijk?
Nooit van een gigolo gehoord? ze bestaan echt hoor, niet alleen in films.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 00:47 schreef navvy het volgende:
[..]
Je draait iets om, de man betaatl, niet de vrouw.
Op de wallen!! Wel omgebouwde kerels gezien daar die zich voor deden als vrouwen maar verder....geen gigolo's daar.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 00:48 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nooit van een gigolo gehoord? ze bestaan echt hoor, niet alleen in films.
Heb ik het over sex op de wallen, ik heb het over sex voor betaling over het algemeen.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 00:50 schreef navvy het volgende:
[..]
Op de wallen!! Wel omgebouwde kerels gezien daar die zich voor deden als vrouwen maar verder....geen gigolo's daar.
Topic ging over sex op de wallen, sex thuis met je partner heeft iedereen, sex beleven op een welbekende uitgaansgelegenheid...............een aardig percentage daarvan.En ja er schijnen mensen te betalen voor sex..............quote:Op vrijdag 12 maart 2004 00:52 schreef snakelady het volgende:
[..]
Heb ik het over sex op de wallen, ik heb het over sex voor betaling over het algemeen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |