je liegt, ik zie het aan je ogenquote:Op vrijdag 12 maart 2004 00:05 schreef leviathanfd het volgende:
Iemand het ook gezien?
Een gigantische vuurbol in oostelijke richting. Ik had het nog nooit zo groot gezien!
Kijk jij mannen altijd zo diep in de ogen?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 00:07 schreef DePresident het volgende:
[..]
je liegt, ik zie het aan je ogen
Die was toch al opgezopen?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 00:06 schreef vosss het volgende:
vloog ie langs, of is ie ergens neergestort in maastricht?
Als dat laatste het geval is bel ik dalijk ff mn baas op dat ik niet kom werken morgen omdat ik ff een erfenis moet innen enzo
BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHquote:Op vrijdag 12 maart 2004 00:08 schreef Frasier het volgende:
[..]
Kijk jij mannen altijd zo diep in de ogen?
Je bedoelt die bol die een paar uur later in het westen weer verdwijnt?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 00:05 schreef leviathanfd het volgende:
Iemand het ook gezien?
Een gigantische vuurbol in oostelijke richting. Ik had het nog nooit zo groot gezien!
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 07:49 schreef Lod het volgende:
[..]
Je bedoelt die bol die een paar uur later in het westen weer verdwijnt?
Dat is de zon![]()
Gratis zwemmen bij jou komende zomer?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 11:04 schreef erikkll het volgende:
Hij is ingeslagen in m'n achtertuin.
Of de Kadans (ofzo)quote:Op vrijdag 12 maart 2004 07:48 schreef Spellbinder het volgende:
Als je nou eens wat minder vaak gaat zuipen in de Celebration dan zie je al die waanbeelden niet!
Dan ga je toch ff naar Vroenhoven, Marmaris aan de Tongerseweg, goede kebab etc.!quote:Op maandag 15 maart 2004 19:12 schreef Refragmental het volgende:
Hahaha, nog meer mensen die naar de Celebration en Alla gaan?
Verder is er toch geen fuck te doen in deze achterlijke stad, vreten kun je vergeten na 3 uur, heel erg kunt, want ik heb meestal rond die tijd gruwelijke honger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |