Ze hadden gister ook bij Real - Bayern wat kunnen laten ploffen...quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:48 schreef oheng het volgende:
Ik denk dat de TS grote aanslagen zoals in Madrid en New York bedoelt.
Ik denk dat moslimextremisten zich de komende tijd meer zullen gaan richten op mensenmassa's. Totnutoe is dat zeer "succesvol" gebleken. Dus een terrorist bij Pinkpop, dat soort dingen verwacht ik. Nederland is, gezien onze geringe ervaring en expertise, in vergelijking tot landen als Ierland en Spanje totaal weerloos. De politiek zal nooit beperkende maatregelen opleggen totdat het te laat is.
Wat valt er hier in Emmen te knallen dan?quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:40 schreef Zwansen het volgende:
Als ze maar niet in Emmen komen!
Een vliegtuig laten neerstorten op een bomvol stadion is een manier om veel slachtoffers te maken, ondanks beveiliging.quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:49 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ze hadden gister ook bij Real - Bayern wat kunnen laten ploffen...
Waarschijnlijk is dat wel goed beveiligd...
Ik weet niet hoor, maar die zwalkende soldaat loopt erbij alsof ie net een fles jenever leeg heeft gezopen. Ik vind ons leger wel lachen, maar echt veilig voelt het niet.quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:43 schreef __Saviour__ het volgende:
In 2001 was er ook terreurdreiging in Nederland, de tunnels in de randstad zouden het doelwit zijn. Achteraf bleek het vals alarm te zijn, maar het zag er toch even spannend uit toen.
[afbeelding]
Ken jij een veilig plekje op de wereld? Behalve de Noord- en Zuidpool?quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:54 schreef Sluitspier het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar die zwalkende soldaat loopt erbij alsof ie net een fles jenever leeg heeft gezopen. Ik vind ons leger wel lachen, maar echt veilig voelt het niet.
Als er zo'n aanslag in\om station Utrecht plaats zou vinden, zouden er (NS kennende) pas in 2007 weer treinen gaan rijden, dus laten we hopen dat..... ........quote:Op vrijdag 12 maart 2004 00:17 schreef RZero het volgende:
Potentiele Nederlandse Doelen:
- Tunnels
- Stations (Utrecht)
- Het Binnenhof (Zeer makkelijk)
- Olie-opslag Rotterdam
- Koninginnendag Amsterdam
- Maastricht (Toch een redelijk belangrijke stad voor Europa)
- Schiphol
En de wortel is?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 00:19 schreef ikbengeweldig het volgende:
Hoe goed kan/wil je hier tegen beveiligen? Bij iedere boom een agent die checkt of er geen bom ligt? Je moet het ze natuurlijk niet te makkelijk maken.
Ik denk dat probleem bij de wortel dient te worden aangepakt.
Niet?? En wat dacht je als ze de DSM de lucht in blazen dan?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 00:02 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Nederland ken ik niet zo heeeeel veel echt goede doelen? Misschien een chloortrein down-town. Maar iets laten ontploffen naast een chemisch bedrijf zal niet heeeeeeel snel een echt dodelijke wolk uitbrengen.
Whoehaahquote:Op vrijdag 12 maart 2004 00:36 schreef Dwaashaas het volgende:
[..]
Als er zo'n aanslag inom station Utrecht plaats zou vinden, zouden er (NS kennende) pas in 2007 weer treinen gaan rijden, dus laten we hopen dat..... ........![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |