Eeeeeh, ik neem nog een ice tea denk ik.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 00:56 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ga ik een flesje witte opentrekken of gaan we pitten?
Zit jij ook aan de Icetea?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 01:01 schreef convinced het volgende:
Lipton?
Staat geen merk op. Is van de Appie. En nu op.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 01:01 schreef convinced het volgende:
Lipton?
Overtoom Ice Tea?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 01:03 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Staat geen merk op. Is van de Appie. En nu op.
Toet toet??? Overtoom??quote:Op vrijdag 18 juni 2004 01:11 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Overtoom Ice Tea?
Ben jij mesjogge??? Ik heb als muts net een nachtmutsje ingeschonken.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 01:13 schreef convinced het volgende:
Zit je ook aan de sinaasappelen, thumb-bolt-on?
Het is niet eens een mooie dag voor een bruiloft, maar anders...quote:Op vrijdag 18 juni 2004 01:13 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Toet toet??? Overtoom??
Ja, daar staat fatima nog op me te wachten hoor.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 01:19 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Het is niet eens een mooie dag voor een bruiloft, maar anders...?
Lange historie??? 8 pags.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 01:18 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Ben jij mesjogge??? Ik heb als muts net een nachtmutsje ingeschonken.
Bevalt beter dan kleverige sinaasappelen.
Ps. grappige user ben jij. Zag dat je een langere historie hebt, maar ik zag je net voor het eerst in LIT.
En ik heb m'n moppentrommel nog niet eens opengetrokken!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 01:18 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Ben jij mesjogge??? Ik heb als muts net een nachtmutsje ingeschonken.
Bevalt beter dan kleverige sinaasappelen.
Ps. grappige user ben jij. Zag dat je een langere historie hebt, maar ik zag je net voor het eerst in LIT.
Langere, dus langer dan ze dacht. Moet je weer pochen met je 70+ pagina's?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 01:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Lange historie??? 8 pags..
Laat die maar dicht ook hoor.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 01:21 schreef convinced het volgende:
[..]
En ik heb m'n moppentrommel nog niet eens opengetrokken!
Dat "dan ze dacht" is grotere speculatie dan te denken dat ze zich met die "re" erachter verschreven heeft imho.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 01:22 schreef convinced het volgende:
[..]
Langere, dus langer dan ze dacht. Moet je weer pochen met je 70+ pagina's?
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 01:22 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Laat die maar dicht ook hoor.
Natuurlijk lief...quote:Op vrijdag 18 juni 2004 01:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, daar staat fatima nog op me te wachten hoor.
Ryan3 heeft dan ook maar drie klonen waarvan ik er zelfs één heb afgejat.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 01:22 schreef convinced het volgende:
[..]
Langere, dus langer dan ze dacht. Moet je weer pochen met je 70+ pagina's?
Waarom denk je dat ik er zoveel heb?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 01:32 schreef convinced het volgende:
Ik heb er 1, maar die bewaar ik voor als mijn huidige karakter moeilijke tijden doormaakt en undercover moet.
ik ookquote:Op vrijdag 18 juni 2004 01:35 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik er zoveel heb?.
ik ben Ryan3
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |