abonnement Unibet Coolblue
pi_18243247
quote:
Op zondag 4 april 2004 15:45 schreef okee6 het volgende:
Dan moet je Kluivert niet inzetten. Je weet dat de ploeg hem voor de spirit niet kan hebben. Toch doen is dan weer puntverlies. Jammer.
Dit slaat echt helemaal nergens op!!
Hoe kan je in godsnaam nou iemand de 0-0 verwijten die alleen de laatste 20 minuten gespeeld heeft. Barca had in de eerste helft al moeten scoren, helaas werd er in open goal tegen de paal gekopt.

Toen Kluivert er in kwam kreeg hij 1 goede kopkans, helaas was hij zo geschrokken dat hij de bal helemaal verkeerd kopte. Daarna had Ronaldhino hem tot 2x toe veel eerder de bal moeten kaatsen, dan had Kluivert tot 2x toe vrijgespeeld geweest voor de keeper. Alleen Ronaldihno gaf de bal 2x te laat, vraag me toch af hoe hun onderlinge samenwerking verder ontwikkeld. Zal wel even wat tijd kosten, Kluivert is zo lang geblesseerd geweest.

Al met al is het inderdaad een goede prestatie van Barca, vergeet niet dat ze nu al 12 competitiewedstrijden op rij onverslagen zijn. Waarvan 10 winst en 2 gelijkspel.

Op naar de 13!
Viper 4 life
pi_18243326
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 19:18 schreef ASSpirine het volgende:

hoogste prioriteit
Helemaal te gek! Heel Europa adoreert Davids en hij heeft een discussie opgestart bij alle clubs dat een speler als Davids gewoon belangrijk is in een team en deze op sleeptouw neemt. Toen Cruyff het steeds had over de ballenpakker op het middenveld die Real Madrid niet heeft (nee, ook Figo, Zidane, Beckam en kornuiten niet) kon je haast voelen dat de naam Davids op het puntje van zijn tong zat.

We weten het hoor Cruyff, ook jij bent helemaal gek op Davids. En hij komt ook naar ons geliefde FC Barcelona, ik kijk uit naar de tijden die komen gaan. Davids de verlosser!
Viper 4 life
pi_18243513
quote:
Op woensdag 7 april 2004 12:29 schreef Showtime het volgende:

[..]

Helemaal te gek! Heel Europa adoreert Davids en hij heeft een discussie opgestart bij alle clubs dat een speler als Davids gewoon belangrijk is in een team en deze op sleeptouw neemt. Toen Cruyff het steeds had over de ballenpakker op het middenveld die Real Madrid niet heeft (nee, ook Figo, Zidane, Beckam en kornuiten niet) kon je haast voelen dat de naam Davids op het puntje van zijn tong zat.

We weten het hoor Cruyff, ook jij bent helemaal gek op Davids. En hij komt ook naar ons geliefde FC Barcelona, ik kijk uit naar de tijden die komen gaan. Davids de verlosser!
En dat voor een speler die een half jaar geleden door heel Nederland (minus enkelen en mezelf) werd uitgekotst.
pi_18243584
Ik ben één van die enkelen
pi_18255158
quote:
Op woensdag 7 april 2004 12:38 schreef nikk het volgende:
En dat voor een speler die een half jaar geleden door heel Nederland (minus enkelen en mezelf) werd uitgekotst.
Ik zeg dit niet met trots, maar het zijn de keiharde feiten. What's new, gaat dit niet al jaren zo in de voetballerij??!! Zowel met trainers als voetballers.

Hoe denk je dat het publiek over Frank Rijkaard voor de winterstop dachten?? Nu dragen ze hem op handen. It's a crazy world.
Viper 4 life
  woensdag 7 april 2004 @ 20:35:41 #181
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_18257027
Davids

en Kluivert wilt blijven en wil ook nog salaris inleveren, ik hoop echt dat hij blijft
kan hij nog eens laten zien wat zijn kwaliteiten zijn

maar feit is dat hij minder "mag" dan Saviola
hij word veel sneller uitgefloten enzo
en dat is onterecht
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
pi_18259548
Davids en Kluivert samen!!
Viper 4 life
  woensdag 7 april 2004 @ 23:17:32 #183
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_18262427
idd
alleen is het nog niet zeker of ze beiden blijven
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
pi_18333491


BARCELONA - Door een ruime uitzege bij Real Valladolid (1-3) klom Barcelona zaterdagavond naar de derde plaats op de ranglijst. De ploeg van trainer Rijkaard leidde dankzij treffers van Saviola en Ronaldinho al na een half uur met 0-2. Iniesta maakte het derde doelpunt voor de Catalanen.

Barcelona heeft twee punten meer dan nummer vier Deportivo la Coruna. Zeven wedstrijden voor het einde van de competitie bedraagt de achterstand op koploper Real Madrid acht punten. Trainer Rijkaard gunde Reiziger, Cocu en Davids de hele wedstrijd speeltijd. Kluivert en Overmars keken negentig minuten vanaf de bank toe. Barcelona speelde ruim een half uur met tien man. Doelpuntenmaker Ronaldinho kreeg in de 54e minuut de rode kaart.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_18333931
Barça blijft 3e vrees ik.
  zaterdag 10 april 2004 @ 23:48:57 #186
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_18334639
woohoo
1-3

goals van Saviola, Ronaldinho en Iniesta

Saviola scoorde in de 1ste minuut
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
  zondag 11 april 2004 @ 16:30:30 #187
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_18347685
Kluivert helemaal niet meegedaan
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
  zondag 11 april 2004 @ 23:22:40 #188
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_18356963
we lopen in op Real
ze verliezen van Osasuna met 0-3 (als de stand niet veranderd tenminste, bijna gedaan overigens)

wat een pak slaag, en dan nog thuis

als de inhaalwedsrtijd woensdag ook wordt gewonnen dan is er maar een gat van 5 punten
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
pi_18368174
quote:
Op zondag 11 april 2004 23:22 schreef ASSpirine het volgende:
we lopen in op Real
ze verliezen van Osasuna met 0-3 (als de stand niet veranderd tenminste, bijna gedaan overigens)

wat een pak slaag, en dan nog thuis

als de inhaalwedsrtijd woensdag ook wordt gewonnen dan is er maar een gat van 5 punten
En Barca moet toch nog tegen Real spelen?
pi_18368271
quote:
Op maandag 12 april 2004 14:33 schreef nikk het volgende:

[..]

En Barca moet toch nog tegen Real spelen?
Ja, over 2 weken.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  maandag 12 april 2004 @ 14:44:27 #191
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_18368409
dat word echt een topwedstrijd
barça in vorm en real kwakkelend met zijn vorm?
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
pi_18380360
De wedstrijd tussen Real en Barca lijkt een strijd om de 2e plaats te worden. Rechtstreekse kwalificatie voor de champions league.
Viper 4 life
  dinsdag 13 april 2004 @ 00:28:36 #193
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_18382300
Puyol en Marquez trainen apart en worden getest om te zien of ze beschikbaar zijn voor de wedstrijd tegen Betis deze woensdag

een spannende competitie hebben we dit jaar, net als vorig jaar
dit jaar ziet het er beter uit voor Barça
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
pi_18387971
Aangezien ik nog geen goede nederlandse Barcelona site tegen ben gekomen vroeg ik me af of iemand interesse had om met mij (en misschien nog een paar) een Barca site te maken
///M powert :P
  dinsdag 13 april 2004 @ 14:44:22 #195
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_18392531
ik ken niks van sites maken, maar mss kan ik wel wat dingen bezorgen ofzo

trouwens ik heb nog een link van een Barça fansite gekregen van een van de vaste users van deze topic

http://www.fanclubbarcelona.nl/index.php
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
pi_18393306
Ik kan opzich wel sites bouwen, maar ik zoek dan nog newsposters ed (mensen zoals jij )

www.fanclubbarcelona.nl vind ik niet echt een 'toffe' site , als je begrijpt wat ik bedoel
///M powert :P
  dinsdag 13 april 2004 @ 15:25:52 #197
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_18393525
al mijn nieuws haal ik van de Barça site, van de voetbalmanager site en af en toe van de krant
ik weet niet of je daar veel aan hebt...

ik kan ook genoeg info over de Nederlandse spelers van Barça voro je leveren, maar dat komt uit een boekje van de VI over "De Nederlanders van barcelona"
heb je weer dat copyright bullshit
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
pi_18394270
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 15:25 schreef ASSpirine het volgende:
al mijn nieuws haal ik van de Barça site, van de voetbalmanager site en af en toe van de krant
ik weet niet of je daar veel aan hebt...

ik kan ook genoeg info over de Nederlandse spelers van Barça voro je leveren, maar dat komt uit een boekje van de VI over "De Nederlanders van barcelona"
heb je weer dat copyright bullshit
copyright my ass

Heb je email ofzo?
///M powert :P
  dinsdag 13 april 2004 @ 16:19:28 #199
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_18394824
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
  dinsdag 13 april 2004 @ 16:40:44 #200
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_18395377
de vaste users van deze topic en ook de wat minder frequente zijn volgens mij ook welkom om hun bijdrage te leveren
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')