mjah het ging.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 09:24 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
mogguh Bart
goed geslapen?
een soort van spoorzoekenquote:Op vrijdag 12 maart 2004 09:24 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Ach je kunt meel nog altijd demonstratief door het huis verspreiden...wie weet pikken ze de hint op.
[..]
Hoezo jij wel nog steeds last van een trauma?
Dat ging ook vandaag fantastisch hier, ik weet niet wat ik heb maar ik sta gewoon al drie dagen achter elkaar op tijd op en dat na ongeveer 6 uur slaap!quote:Op vrijdag 12 maart 2004 09:25 schreef Cybart het volgende:
[..]
mjah het ging.
opstaan was het moeilijkste gedeelte
Of brood bakken in de vorm van een bekertje B&J? Of overschat ik nu je bakvaardigheden?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 09:26 schreef Cybart het volgende:
[..]
een soort van spoorzoeken
ik heb natuurlijk geen trauma
in ieder geval niet daarvan
het is d'n ijsklont!quote:Op vrijdag 12 maart 2004 09:25 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
hetisgeweldig
ziek?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 09:29 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Dat ging ook vandaag fantastisch hier, ik weet niet wat ik heb maar ik sta gewoon al drie dagen achter elkaar op tijd op en dat na ongeveer 6 uur slaap!![]()
Ik mag hopen van nietquote:Op vrijdag 12 maart 2004 09:29 schreef Cybart het volgende:
[..]
ziek?
ach het valt te proberenquote:Op vrijdag 12 maart 2004 09:29 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Of brood bakken in de vorm van een bekertje B&J? Of overschat ik nu je bakvaardigheden?
Kortom: je gaat volgende week weer zwaar onder de maat presteren?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 09:30 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Ik mag hopen van niet
Ik zal wel in een goeie week zitten ofzo
In het verleden behaalde resultaten etc.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 09:31 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Kortom: je gaat volgende week weer zwaar onder de maat presteren?
GLquote:Op vrijdag 12 maart 2004 09:31 schreef Cybart het volgende:
[..]
ach het valt te proberen
moet ik natuurlijk wel een mal hebben
*naar de AH ren*
(en terwijl jullie in de veronderstelling zijn dat ik dat echt ga doen, en weg ben, ga ik gewoon ff wat werk verzetten, als in niet op de lange baan schuiven, maar gewoon doen)
Die homo's zijn ook allemaal hetzelfde.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 09:32 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
In het verleden behaalde resultaten etc.
Pfoe, dat zou ik knap vindenquote:Op vrijdag 12 maart 2004 09:31 schreef Cybart het volgende:
[..]
ach het valt te proberen
moet ik natuurlijk wel een mal hebben
*naar de AH ren*
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 09:33 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Die homo's zijn ook allemaal hetzelfde.
Haaaiquote:Op vrijdag 12 maart 2004 09:36 schreef Twoflower het volgende:
*Ook nog maar even met spierpijn binnenstrompel*
Lui zijn?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 09:34 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
wat heb ik gedaan?!
Gisteren voor het eerst geskied. En het skieën zelf ging wel, alleen om weer naar boven te gaan moest je je aan een kabel vasthouden, maar die hing nooit stil, dus aan het eind van de avond hing mijn arm bijna uit de kom....quote:Op vrijdag 12 maart 2004 09:36 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Haaai
Wat heb je gedaan dan?
*beken*quote:Op vrijdag 12 maart 2004 09:37 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Lui zijn?
Behalve de afgelopen 3 dagen?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 09:40 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
*beken*
Al 20 jaar
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 09:38 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Gisteren voor het eerst geskied. En het skieën zelf ging wel, alleen om weer naar boven te gaan moest je je aan een kabel vasthouden, maar die hing nooit stil, dus aan het eind van de avond hing mijn arm bijna uit de kom....
De afgelopen 3 dagen ook, maar toen was ik wel op tijd uit bed en heb ik zinvolle dingen enzo gedaanquote:Op vrijdag 12 maart 2004 09:41 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Behalve de afgelopen 3 dagen?
Ach, het was wel geinig. Maar ik denk niet dat ik het veel vaker ga doen. Steeds maar omhoog gaan om dan weer naar beneden te skieën. Beetje zinloos in mijn ogen...quote:Op vrijdag 12 maart 2004 09:41 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Twoflower toch.
Ik heb eigenlijk nog nooit geskied, was het de moeite waard?
*noteer*quote:Op vrijdag 12 maart 2004 09:47 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ach, het was wel geinig. Maar ik denk niet dat ik het veel vaker ga doen. Steeds maar omhoog gaan om dan weer naar beneden te skieën. Beetje zinloos in mijn ogen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |