hmm, krijg je niet genoeg thuis?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 00:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn vleescollectie wordt als slideshow vertoond op de tv in de woonkamer tijdens pup's verjaardagCool uh!
tja, zelf ben ik ook christelijk en het stuit mij ook voor het hoofd. hoe dat precies zit is ook weer zo'n lang verhaal, maar komt er op neer dat je het niet zo relaxed vind omdat tegen iets indruist wat voor jou belangrijk is. hmmm lastige zin die vorige, mjah, moeilijk te verwoorden in letters.quote:Op expreszo een discussie over het merk Gsus, hun logo en het feit dat dit tegen het geloof in druist van sommige christenen. Waarom je je al niet druk om kan maken zeg
wat een lol zo'n zonnebankquote:Anyway, ik, mijn rode billetjes en pup gaan slapen
en wat gebeurt er dan als we het 1000e topic bereiken?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 01:54 schreef Waxxer het volgende:
Oh ja 800 alweer..... ik weet nog hoe panisch iedereen deed toen we bijna bij deel 500 waren en dan nu........
800, jongens..... poeh, petje af hoor!
je hebt me aangestoken via msn. Holy fuck, ik lag te mompelen in m'n slaap over hoe koud ik het wel niet had en dat ik hulp nodig had en dat de pijn zo verschrikkelijk veel pijn deed. Ik werd om vier uur wakker, was duizelig als de pest, als ik m'n ogen dichtdeed dan duurde het nog geen vijf minuten eer ik misselijk werd, en vanochtend lijkt het niet veel beter te zijn.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 07:12 schreef Cybart het volgende:
ojah, auw, buikpijn....nog steeds
jeeej soulvation* live op 538 vanmorgen
Mogguhquote:Op vrijdag 12 maart 2004 04:59 schreef wizarddragon het volgende:
Goedemorgen iedereen![]()
![]()
... nog mensen die misschien naar de Orangerie gaan??
Misschien zou je in dat geval wel heen moeten gaan.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 08:49 schreef NathaN het volgende:
[..]
Mogguh
Orangerie sucks, dus ik ga niet.
Doesn't suck in a good way...quote:Op vrijdag 12 maart 2004 08:57 schreef ysklontje2000 het volgende:
Misschien zou je in dat geval wel heen moeten gaan.
De 1e gezellige gaytent moet nog uitgevonden worden.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 09:00 schreef NathaN het volgende:
[..]
Doesn't suck in a good way...
Het is niet eens zomer en jij hebt al trek in ijs?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 09:04 schreef Cybart het volgende:
Yo ijs
tuurlijk, maar dan wel met een laagje chocola en slagroomquote:Op vrijdag 12 maart 2004 09:05 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Het is niet eens zomer en jij hebt al trek in ijs?
Uiteraard, als je toch ijs gaat vreten dan moet het ook zo lekker mogelijk.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 09:06 schreef Cybart het volgende:
[..]
tuurlijk, maar dan wel met een laagje chocola en slagroom
en in het geval vaan haagen-dasz vraag je je toch altijd al af of je waar voor je geld krijgt....quote:Op vrijdag 12 maart 2004 09:09 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Uiteraard, als je toch ijs gaat vreten dan moet het ook zo lekker mogelijk.
*Häagen-Dazs opbelt om bestelling door te geven*
jeugdtrauma's?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 09:11 schreef ysklontje2000 het volgende:
Vreemd als ik aan slagroom en chocolade denk komen er opeens allerij vreemde herinneringen naar boven.
Voor het feit dat je waarschijnlijk met het duurste bekertje ijs in je handen loopt.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 09:14 schreef Cybart het volgende:
[..]
en in het geval vaan haagen-dasz vraag je je toch altijd al af of je waar voor je geld krijgt....
totdat je het proeft
[..]
Mhwaa, dat valt wel mee.quote:jeugdtrauma's?
jah, mijn ouders ook, staan ze bij de makro, voor het rekquote:Op vrijdag 12 maart 2004 09:16 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Voor het feit dat je waarschijnlijk met het duurste bekertje ijs in je handen loopt.
ik was al op zoek naar een zelfhelphulppraatgroepdingesquote:Mhwaa, dat valt wel mee.
mogguh Bartquote:Op vrijdag 12 maart 2004 09:23 schreef Cybart het volgende:
moguh IBG
Ach je kunt meel nog altijd demonstratief door het huis verspreiden...wie weet pikken ze de hint op.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 09:19 schreef Cybart het volgende:
[..]
jah, mijn ouders ook, staan ze bij de makro, voor het rek
hebben ze het in hun handen om voor mij te kopen....
besluiten ze toch maar Ben & Jerry's te pakken (goeie keuze, dank je wel)
en dan besluiten ze het toch maar weer terug te zetten en wordt ik afgezet met een zaak meel....
[..]
Hoezo jij wel nog steeds last van een trauma?quote:ik was al op zoek naar een zelfhelphulppraatgroepdinges
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |