al-c0-holquote:Op vrijdag 12 maart 2004 00:04 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Schitterend dyslectisch!
wat begint t al vroeg hequote:Op vrijdag 12 maart 2004 00:06 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Kinderen van tegenwoordig![]()
![]()
![]()
Mijn vleescollectie wordt als slideshow vertoond op de tv in de woonkamer tijdens pup's verjaardagquote:Op vrijdag 12 maart 2004 00:03 schreef blublub het volgende:
[..]
*geen vleescollectie heeft....
Trusteh Bubbels, Jerruh, Pup, Angel et al.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 00:09 schreef blublub het volgende:
maar ik ga ook eens slapen, trusten
Jij niet neem ik aan?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 00:17 schreef wizarddragon het volgende:
Ja truste iedereen die gaat slapen..![]()
hmm geen flauw idee...kheb morgen/vandaag toch niks.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 00:18 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Jij niet neem ik aan?
Schijnhielig zeg!!!!quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:30 schreef Jerruh het volgende:
zooow, terug uit den bosch!
ik heb weer een topavond gehad met markske en tis ene goeie maat!!!!
ow, en zoals ik heb teruggelezen: ik heb ff geen zin om afgeschilederd te worden als schijnhielig persoon over maastricht en inwoners en ik vind het gewoon een zielige opmerking! punt. als marc zich als nadeel van maastricht ziet aan de hand van mijn opmerking (waarin ik niet eens over nadelen had) dan moet hij het maar wete, ik heb geen zin om mezelf te evrdedigen tegen insinuaties en dat ik het nu doe is eigenlijkvan de zotte. dat "maar ja.." sloeg op het feit dat maastricht als stad ten opzichte van nederland ver weg licht van alles, en als architect is dat kut. en daar heb ik het met bart over gehad omdat ik in maastricht wil wonen samen met tim, as ie naar hetconservatorium wilt...
ik hoop dat dit de laatste keer is dat er weer wat wordt geinsinueerd door iemand, want ik wordt er gewoonweg een beetje moe van!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jerruhquote:Op vrijdag 12 maart 2004 00:54 schreef Cazman het volgende:
[..]
Schijnhielig zeg!!!!
wat een tekst ook
quote:Fietsenrekken bij bushaltes?
DINXPERLO – Wim van Weelden (Gemeentebelangen) opperde in de vergadering van de commissie Ruimte en Middelen het idee overdekte fietsenrekken bij enkele bushaltes te plaatsen. Dergelijke voorzieningen zijn ook in Etten en Gendringen te vinden. Wethouder Willie Seesing (CDA) vroeg zich af, waar het geld vandaan gehaald moest worden. Desondanks neemt hij de proefballon mee in het overleg.
quote:Laatste grondonderzoek Molenhof
DINXPERLO – Vanuit het geruchtencircuit hoorde George Angenent (Pvda) dat de grond op het terrein van de Molenhof vervuild zou zijn. Deze vraag legde hij voor in de vergadering van de commissie Ruimte en Middelen.
Volgens burgemeester Henk van der Woude is deze roddel ontstaan ,,door een krantenartikel dat verontrustender is, dan het rapport dat ik heb gezien.”
Er wordt slechts een laatste onderzoek gedaan, om te bekijken of de grond daadwerkelijk schoon is.
*grote ogen*quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:39 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nou vooruit dan.
Waarschijnlijk wordt ie binnen een paar tellen weer offline wegens "adult content" maar goed. Enjoy.
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |